Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Evanescent misdial

17. 02. 2005
10
0
5164
Autor
45rpm

Miloš otevřel oči. Ležel nahý na potrhaném koberci. Na hrudi měl krvavou mapu. Posbíral oblečení a nenápadně se vytratil z liduprázdného bytu. Všichni někam zmizeli. Z bytu i z ulic. Jen řidiči tramvají byli na svém místě. Jako by všichni zrovna minulou noc strávili na pařbách a teď  zalezli do postelí. Máma uvaří česnečku, ušklíbl se. Co je to máma?

 

Koupil si kafe a dva celozrný rohlíky. Žvýkal suchá sousta. Snažil se rozkoukat. Vzpomenout si, co má dělat. Nemám nic na práci, došlo mu. Neměl domluvenou schůzku. Žádné povinnosti. Sednul si na lavičku. Čekal, že si k němu někdo přisedne, ale ani toho se nedočkal. Šel si do haly koupit sprite z automatu. Vrátil se na lavičku. Holubi vyzobávali drobky pečiva mezi pískem rozsypaným na asfaltu. Napadlo mu, že se nemá na co těšit. Když má člověk práci, rád si sedne na lavičku, koupí si sprite a dívá se na holuby. Šel na tramvaj, třeba potká aspoň revizora. Připravil si, co mu řekne.

 

Nastoupil do prázdného stroje na rozvoz lidí. Sednul si oknu, protože všechny židle byly u okna. Sklo zlomyslně odráželo detaily na jeho tváři. V noci se nechal zřídit a přitom si nepamatuje, že by si byl užil. Cítil poškrábaná záda. Opřel se ještě víc a vychutnával pocit života. Jenže na co se těšit? Lada ho opustila a ještě se mu stihla pomstít. Nedokázal se zbavit pocitu, že ho opustila kuli ženský. Ale to bylo jedno. Byla pryč a stejně i Jitka a Miloš nějak nedokázal přijít na jediný okamžik v budoucnosti, ke kterému by měl směřovat. Něco mezi teď a smrtí. Stanice, kde možná někdo přistoupí, kde se něco stane, řekne, uvidí.

 

Miloš seděl v prázdné tramvaji a čekal, až dojede na konečnou.


Pisces
28. 02. 2005
Dát tip
tahle část je hodně depkoidní, ale asi to celý zapade do příběhu bez konce (?) alegorie na konci je fantastická t*

klipeto
22. 02. 2005
Dát tip
baví mě to číst... kdyby to bylo celý v jednom kuse, asi bych na to neměl chuť :)

45rpm
22. 02. 2005
Dát tip
To se právě uvidí až to nakonec přepracuju.

Gonsales
19. 02. 2005
Dát tip
prijde mi to jako bys ty predchozi dila psal uplne nekdo jinej...je to uplne jinej styl..nedokazu rict jestli lepsi nebo horsi...

sidonia
19. 02. 2005
Dát tip
Coje to máma? a taky Něco mezi teď a smrtí. Stanice, kde možná někdo přistoupí, kde se něco stane, řekne, uvidí. *t

gabio
19. 02. 2005
Dát tip
Vlůbec ne špatně napsaný... docela zaujaly některé momenty t

45rpm
19. 02. 2005
Dát tip
Dík, holky.

sidonia
19. 02. 2005
Dát tip
nemáš zač, kluku:)

StvN
17. 02. 2005
Dát tip
Mě by to sralo.

Vespa
17. 02. 2005
Dát tip
změna...začínam bejt zvědavá, co s nim bude dál

Vespa
17. 02. 2005
Dát tip
Kid_A ... ti dam havěť... :o)

45rpm
17. 02. 2005
Dát tip
Děte kecat jinam. Opouštění kuli chlapům je normální, bolí, ale neni to nic strašnýho. Ale kuli ženský? Mně by to vadilo víc.

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
já nevim, mě žádná neopustila místy dobrý, místy mi přijde, že se propadáš nebo naopak vzlétáš, jinak nevim, je to krátký Kid A je dneska samej rulezzz:)))) taky mám vždy radost, když se naučím nové slovo

45rpm
17. 02. 2005
Dát tip
Musel bys to číst od začátku. Evanescent je serie.

Vespa
17. 02. 2005
Dát tip
Kid ... se nemáš na co těšit btw, můj názor je, že když holka opustí holku kvůli chlapovi, je to nejhorší, co se může stát .o)

Vespa
17. 02. 2005
Dát tip
Kid ... ale no tak... přece ani nevíš o co přicházíš

45rpm
17. 02. 2005
Dát tip
Nejhorší je, když tě opustí pes kuli kočce.

Pablo_honey
17. 02. 2005
Dát tip
uplně nejhorší je, když se ti tlupa ještěrek a rejsků začne vykecávat pod dílem o naprostých píčovinkách a ještě z toho mají děsnou srandu. to je teprve degradace poezie!

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
když to má tak debilní názvy.... kterym nikdo nerozumí Nejhorší je, když tě stará neopustí...až na věky. Kid A:))))

Vespa
17. 02. 2005
Dát tip
Pablo... ty si nenápadnej jak plesnivá topinka :o) Nene, nejhorší je, když vás někdo opustí na vždy....

Pablo_honey
17. 02. 2005
Dát tip
pozorovateli, vzhledem k tomu, ze se moje zkusenosti vztahuji jenom na mladé a sakra dočasné, s tebou nemůžu souhlasit ani nesouhlasit. promin:o)

45rpm
17. 02. 2005
Dát tip
Jsem myslel, že máš trochu rozumu, abys poznal souvislosti mezi díly a www.slovnik.cz vždycky pmůže.

Vespa
17. 02. 2005
Dát tip
Kid.... chicht, já mu to řeknu, já mu to řeknu tralala :o))) Budeš zablokovanej!!! Hezky sis o to řekl, rejsku :o)

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
Nejhorší je, když ti nějakej Pablo slíbí výběry a pak se ani neukáže!!!! čtyřicet pětko! tys taky nevěděl, co jsou eidetický obrazy...

Pablo_honey
17. 02. 2005
Dát tip
pozorovateli, sakra, jsem si vedom sveho selhani a chapu tvoji zlost. vecer si koupim v Carefouru flasku archivniho a celyho te pekne.....přečtu:o)

Vespa
17. 02. 2005
Dát tip
Kide, ty si normální provokatér! :o) Náhodou na tebou zmiňované sbírce mam od Lyryka výběr (já se tim prostě budu a budu vytahovat .o)))

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
v Carefouru:)))) tam jsem koupil víno kamarádce.. a poblila dva vagóny metra to ti přeju (ty svoje díla)

WiruZ
17. 02. 2005
Dát tip
Co je to máma? t!!!!!!!!!!!!! kurva

Pablo_honey
17. 02. 2005
Dát tip
pozorovateli, těš se:o) wiruZ, ta "kurva" znamená jako co?

WiruZ
17. 02. 2005
Dát tip
to je neco jako citoslovce nadseni

WiruZ
17. 02. 2005
Dát tip
he sorry ja poslal avi kidu_a:) album jako album ze jo:)

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
těžim se jste magoři a máte mě rádi

WiruZ
17. 02. 2005
Dát tip
to byl fakt jako omyl prosim omlouvam se uctive a velmi:)

Pablo_honey
17. 02. 2005
Dát tip
zadnej soucit, souhlasim s Kidem A:o)

WiruZ
17. 02. 2005
Dát tip
tak me zastrelte!!!!!:)

Pablo_honey
17. 02. 2005
Dát tip
pockej zitra, previte:o)

WiruZ
17. 02. 2005
Dát tip
aj waj

Pablo_honey
17. 02. 2005
Dát tip
zas tak zly to snad nebude

WiruZ
17. 02. 2005
Dát tip
doufam:)

pomíjivá
17. 02. 2005
Dát tip
vadí mi židle v tramvaji :)) jinak dobrý, úplně jiný než předchozí... zklidnilo se to, ale šťávu to má pořád. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru