Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Deštík

12. 07. 1999
4
0
6958
Autor
Merle

Po srazu dopsaná, měl sem velice drsnej záchvat inspirace, takže toho bude víc...
Mrzí mě, že jsme to tu zase nestihl všechno přečíst, natož vám něco napsat. Snad příště.
Pro všechny lidi, co se dostavili na sraz.

První kapky nesly se těžkým vzduchem k zemi, tam kde dívka pod stromem opuštěná všemi. První kapky dopadly na pružnou hradbu z listí. Do boje za lepší svět prý celý mokrý čistý. První kapky prorazily pro drtivou převahu, k útoku na dívčí hlavu posbíraly odvahu. První kapky vítězně jí stékávají po vlasech, posmutněle promokala, v těchhle časech nečasech. A najednou blesk a hrom rozetnul ten starý strom, padl na zem kmen mu vzplál, vítr oheň rozdmíchal... První kapky vrátily se přeměněné v páru, aspoň ony unikly ven z pekelného žáru.
Anonym
11. 05. 2001
Dát tip
Zopakuj si vyjmenovaná slova!

Merle
22. 01. 2001
Dát tip
blázen: klidně to rozepiš do pošty, a já vysvětlím, proč to tak neudělat :-)) každopádně si to rád vypoču...

blázen
22. 01. 2001
Dát tip
Merle: Už chápu, to víš, rytmy ... tu teorii ¨jsem dávno zapomněl a nějak mi to při tom prvním čtení nesedělo. Teď už rozumím, že to tak asi má být a vlastně je to něco, co já neumím :-). I když nevím, jak se ten rytmus jmenuje. Tak sorry. Prokletí: Zřejmě ne ... ještě nemám přečtené od Merleho zdaleka všecko. Takže proto.

Prokletí
22. 01. 2001
Dát tip
nejde jen o Merlíka, jde o všeckni 8c) m.

Prokletí
19. 01. 2001
Dát tip
blázen: takžes mě vůbec nepochopil... já říkám, že težko tu najdeš něco zcela nového, ale u každého na to najdeš nový ohled, tudíž to vlastně nové je... a těžkost je myslím přehnaná, hm? m.

blázen
18. 01. 2001
Dát tip
Konečně Ti můžu něco vytknout :-)... v některých pasážích bych vážně měl nápad, jak změnit rytmus ... ale nechci Ti do toho kecat. Je to spíš detail... Téma se mi nezdá nějak zvlášť ohrané a kromě toho souhlasím s Prokletím v tom, že všechno už tu bylo a člověk sotva najde něco, o čem ještzě nepsal nikdo před ním ... a s každým dnem je to těžší...

Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*Deštík: hm, vyrazils mi dech...lepší rytmy...slabě depresivní myšlení..že bys měl i kromě hopsa-hejsa z leporel (haha) v sobě i něco ze stromu...mimochodem mi umírá bonsajka...pláču..setřels mi slzy..údivem...první sloka precizní, bude jich víc!!! Lysistrata: dovolím si nesouhlasit, dle mého je to jedna z Merleho nejpovedenějších...fantazie méně...opravdovosti a nestrojenosti víc...téma? zkus si najít něco, co tu ještě nebylo? jde o to, že pto tebe to bude poprvé...tahle b. je naopak oproti M-ho jiným míň dětstká než jiná...nic ve zlým m.

alina
07. 09. 2000
Dát tip
Nevím, je mi z toho nějak smutno. A mám strach!

JiKo
18. 06. 2000
Dát tip
možná to mělo být ne "rozdmíchal", ale "drozd michal" :-))) Ale jinak perfektní, líbí :-)

vulpecula
19. 05. 2000
Dát tip
Hezoulinké až na to roydmýchal s měkým i Tip u mně máš jen ta výjmnenovaná slova trpí:-)

Sly
22. 04. 2000
Dát tip
TAK TO JE TVRDÁ ŠKOLA... a kapky padaly a padaly a padaly a... já to chci taky umět, ach... TIP...

Merle
19. 04. 2000
Dát tip
mike: nemyslím spiknutí, jen jsem se zkusil podívat na svět z podledu kapek deště...

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Myslíš jako kolektivní spiknutí - taky mám občas pocit, že se proti mně všechno řítí, že se vše na mě domluvilo, ale déšť bych z toho nikdy nepodezíral. Hlavně ten rytmus a rým je úplně úchvatnej - kap kap, kap kap...

Jarka
17. 07. 1999
Dát tip
Prostě super! Nemám slov..

Saša
16. 07. 1999
Dát tip
Merline, z Avalonu pane,
kdo vědět moh co se stane,
déšť vždy svět trochu očistí
padajíc z nebe na listí
z chodníků pára stoupajíc
ovlaží také naši líc
nakonec hřmění hromů
všechny zažene domů
Pak jenom krásná vzpomínka
občas na srdce zacinká
a milé je slyšet v každý čas
že taky postrádáš přátel hlas

Tanizaki
16. 07. 1999
Dát tip
Tak tahle je úžasná...

Merle
14. 07. 1999
Dát tip
Leo!?! milé překvapení...
TBC: díky
Gitýýýý!!!
B.Ezi: pochvala od tebe... (shánim rámeček)
Snoopy: nepřisel jsi... ty ty ty
Hannah: chyběla jsi mi tam
Vinile: bylo to o fous... ale však to uslyšíš
Vsem: děkuju

leontynka
14. 07. 1999
Dát tip
jo.,a jedna lepší než druháááááááá....a zas ty moje tečky

Hannah
13. 07. 1999
Dát tip
Jsou chvíle, které nepředvídáš
jsou lidé, které nerad vídáš
jsou přátelé, co nepotkáváš
jsou také dary, co nerozdáváš
I když jsem na srazu nebyla
jet jsem za vámi toužila
Díky, Merle, za krásné a milé verše. Vzpomínala jsem na Vás všechny a říkala si, co asi děláte, kdo přijel na sraz, a komu to prostě na poslední chvíli (jako i mně) nevyšlo. Doufám jen, že budě nějaké příště, na které bych snad mohla i já dorazit.

ViNiL
13. 07. 1999
Dát tip
Merle, ani nevíš, jak tě rád slyším/vidím! Nejen, že se mi to moc líbí, ale měl jsem také přímý důvod, obávat se o tvé zdraví, ba dokonce život!

slavek
12. 07. 1999
Dát tip
moc mě mrzí, že jsem na srazu také nebyl.
dílko je dokonalé. Líbí se mi zejména pasáž o blesku a stromu..

Lea
12. 07. 1999
Dát tip
Také mě mrzi, že jsem na srazu nebyla, asi jsem ho nějak přehlídla. Ale báseň je super, jak říká slávek, ten blesk a strom je pěknej :-)

TBC
12. 07. 1999
Dát tip
Moc pěkné.

Gity
12. 07. 1999
Dát tip
Merlíku!! :-))*

B.Ezejmenij
12. 07. 1999
Dát tip
Dík za každou novou srážku.

snoopy
12. 07. 1999
Dát tip
jako houby po děšti.. reakce na sraz..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru