Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Njollův žalm

17. 11. 2000
3
0
2662

...

Má krev,má krev,už vpíjí se v zem bitva skončila a já umírám. Má Iris,má Iris,tys krásnější všech žen láska zůstává,ale já odcházím. Skald a válka,oheň a led vítr,země já šel bych hned plavit se daleko,Leifovi po boku, za zády Island a dál rok po roku. Země úžasná,drsná a panenská ležela před námi,jen ji chtít já se vrátil,čekala Iris já si ji vzal a děti chtěl jsem mít. Pak přišla válka a já musel jít za krále bojovat,Vendové prokletí,tolik chci žit. Už je tu ona,Valkýra líbezná modré oči a zlatý vlas, Valhalla čeká,země slíbená válečný ryk a Odinův hlas. Ach proč Freyo,proč zrovna teď ? Kdybych jen mladší byl, tu čepel smrtící,stříbřitou šeď snadno bych srazil a dál si snil. Vendo,ó Vendo,nechť spolkne tě Hell teď abych,prokleté pivo pil a na poslední,divoký střet jenž zničí náš svět...čekal a čekal a čekal... Má krev,má krev,už vpíjí se v zem bitva skončila a já umírám. Má Iris,má Iris,tys krásnější všech žen láska zůstává,ale já odcházím.
Eowyn
01. 03. 2001
Dát tip
huh Simiku :)) To je pěkný. Já bych Ti za tohle dala Tipa :))

Ansuz
20. 02. 2001
Dát tip
Vau. Je to skvělý.

Anonym
10. 12. 2000
Dát tip
Vidíš, že jde psát i ve verších!!! A jak !!!! Super Vikingu :-))) Máš tip.

Adanedhel
10. 12. 2000
Dát tip
Uff...sorry za toho anonyma..to jsem byl já, ale bez registrace..:-)))

Erogonth
18. 11. 2000
Dát tip
Simone je to nádherné a opět to číší z duše a srdce. Je to hluboce profesionální...nepotrpím si na žádný Máchův Máj !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru