Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vůně

18. 11. 2000
1
0
3189

...

Běžel po stezce.Větřil jelena a byl šťastný.Konečně pochopil, jaké je to osvobození, přijmout pravou tvář a jen tak se toulat po hvozdech, po horách.Konec se zabíjením pro radost z bolesti, konec se souboji, konec s Reonaldem Trnem.Opravdu ? Zastavil se.Těžce oddychoval a v nočním chladném vzduchu mu od tlamy stoupala pára.Vzpomínal.Na něj.Na SEBE ! Sova sedící na větvi,kousek dál po stezce,polekaně roztáhla křídla a vyrazila ke korunám stromových velikánů.Procházel proměnou.Jeho tělo sebou házelo, třáslo se, natahovalo a zase smršťovalo.Nyní na udupané zemi ležel starý muž, velmi starý muž.Ale přes svůj věk měl stále silné a svalnaté tělo, možná trochu šlachovité a ztuhlé, stejně by však jistě vzbuzovalo milostné zalíbení v mnohých dívkách a ženách.Nejistě se postavil na nohy.Vůně.Prudce rozevřel chřípí.Cítil strach, cítil chtíč, cítil...smrt.Třemi dlouhými kroky nabral rychlost a mířil směrem, jímž ho vedl přítel vítr... Palouček, zalitý světlem luny, byl němým svědkem lidské slabosti.Bezmocná dívka, obklopená muži. Muži, kteří nechtěli ji samotnou, ale jen její tělo.Vzrušení zvítězilo nad rozumem.Nyní byli pro ukojení svých divokých vášnivých představ schopni i zabíjet.Zaječela... Trn prudce pozvedl hlavu a nasál vlahý vzduch.Už je blízko... Znovu vykřikla a zoufale kopla nohou.Jeden z násilníků zaskučel a chytil se za bolávé místo v rozkroku.Už ji strhli sukni i halenku, vtom ale na mýtinku vstoupil Trn... " Nechte ji na pokoji," řekl tiše. " Hele, mrkni na to Sebastiáne, takovej dědek, nahej k tomu, si myslí, že je nějakej pán nebo co," následoval krutý smích. " Pusťte ji," Trn znovu promluvil, chladně a bez emocí. " Myslím, DĚDKU, že si s tebou trošinku pohrajeme, jen tak pro zábavu, abysme dostali chuť na to kuřátko," ohlédl se přes rameno, na ostatní lapky," Knute,Firó čapněte ho a privažte k támhletomu pařezu." Oba jmenovaní tasili lehce zahnuté nože a pomalu obešli svého vůdce.Ten na kterého zavolal Firó napravo a Knut zleva.První šel k zemi Knut, s vlastním nožem v oku.Firó překvapeně zamrkal, ještě nikdy neviděl tak rychlého člověka.Vrhnul svou zbraň a ta se s mlasknutím zanořila do pravého Trnova ramene.Reonald dunivě zavrčel, když si nůž vytrhnul z paže.To vrčení rozhodně moc lidsky neznělo.Firó polkl...u bohů, to zavrčení znělo jako...Firó se otočil a chtěl utéci.Neuběhl ani pět kroků, když v tom jej něco srazilo k zemi.Sakra to na mě skočil, pomyslel si.Snažil se otočit a bránit, ale ruce a nohy ho odmítli poslouchat...co se to u všech démonů...pomalu se mu přes oči přelila tma a on usnul...navěky.Vůdce zbledl.Teď byli tři proti jednomu, jenže ten stařík dva z jeho mužů zabil během pár úderů srdce.Studený pot jej zastudil na zádech.Pokynul Sebastiánovi a Toramovi.Neměli na vybranou.Tasil, se zasyčením vyjel jeho meč z pochvy, slyšel i Sebiho, jak se mu postavil po bok, tak jako kdysi, když bojovali ve válce.Ještě postřehl stín, zabíhající do lesa.Toram, ta krysa.Zdrhnul...ale co, být jím, taky bych odsud zmizel.A je tu ta dívka, nádherná, tak moc ji chtěl, tak moc...Trn prošel proměnou...a vlčí oči zazářili jako lesknoucí se zlato...je čas zabíjet... Krev, louže krve...údy, kusy masa...dívčí ručka, končící v lokti, zbytek těla kdesi ve tmě... a lov na člověka už kyne paží... Vůně smrti...
johanne
26. 03. 2004
Dát tip
lepší než stařec, rozhodně překvapivej konec, něco tomu ještě chybí

Reistlin
04. 01. 2002
Dát tip
Možná zajímavej nápad, ale zpracovanej trochu zvláštně. Nevím. Nezaujalo mě to, sorry

Eowyn
01. 10. 2001
Dát tip
Simi nedostal jsi zase nejakou brutalni naladu?? :o))

Kandelabr
10. 05. 2001
Dát tip
dobré, dobré, když přistoupím na to že ti nešlo o nějakou věc s pointou, je to prostě běžný večer řadoveho vlkodlaka :-) ale ty dialogy au au au třeba to:takovej dědek a k tomu nehej si myslí..., představ si tu situaci, věta kterou by vůdce řekl by zněla určitě jinak, vím že jsi chtěl upozornit na to že je trn nahý, ale zkus to jinak.... a ještě :sakra , to na mě skočil. představ si že ti na zádech přistane stokilový chlápek s drápama jak břitvy, a ty řekneš tady tohle??? to je jak ze southparku... :-)

Wolfling
01. 04. 2001
Dát tip
Hm. Tohle mi vždycky vadilo na mých vlastních povídkách. Děj se skládá z převážné části z popisu boje a to je málo, zatraceně málo.

Deltex
07. 02. 2001
Dát tip
Hezky psané, ale nějak mi zde chybí děj a ta pointa! Trochu se už před koncem dá tušit jak to dopadne, ale nic se neděje. S tou pointou souhlasím s Cthulhu. Počkám si na další...

Cthulhu
04. 12. 2000
Dát tip
Pěkné. Příběh o Trnovi se začíná pěkně rozjíždět. A potoky krve! Přesně tak, jak to mám ve fantasy rád (taky mám samozřejmě rád hluboké myšlenky a sondy do duší hrdinů...). Ale! Tip ti pořád ještě nedám (počkám si na tvoje další a jistě ještě lepší dílko). Mám totiž rád příběhy s dobrou pointou, do které celý předchozí děj logicky ústí. Tady nic takového není. Popisuješ spíše jen nálady a pocity, velice ponuré, zajímavé, strhující, to jistě, ale přece jen...

Erogonth
18. 11. 2000
Dát tip
AAAAAHHH !!! Krvavá pěna do koupele ! Zajímavé zakončení a hodně dobrý (opět) sloh. Možná že ani tak nerozumím literatuře, ale tohle se mi líbí...

StvN
18. 11. 2000
Dát tip
Taky se mi to líbí. Chudák holka, mohl bys z ní udělat vlčici.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru