Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pátek - zelená louka

18. 02. 2005
0
0
2178
Autor
REDH0T

Jedenkráte za čtrnáct dní se chodívám nad Brno kouknout na zelenou louku. No představte si. Proti sobě stojí jedenáct lidí v červeném oblečení a jedenáct lidí oblečeno v bílém. Zelený muž pískne na píšťalku, všichni se dají do pohybu a mezi sebou honí černobílou kouli. Už několikráte jsem dumal nad mechanismem pohybu oné koule. Mám jediné vysvětlení. Magnetické pole, jež vyzařují opačně nabití lidé na jednotlivých stranách, tuto kouli odpuzuje od jejich dolních končetin a to nepřímo úměrně velikosti jednotlivce a jeho vzdálenosti od tří tyčí, které se nacházejí na okrajích louky. Asi.. Tato teorie má jen jednu vadu. Velice často nefunguje. Činnost na louce nemívá logiku a zpravidla po 90 minutách mě přestane bavit...
alina
20. 02. 2005
Dát tip
:o))

To já jsem z Brna a docela často chodím na Skleněnou louku a věř mi, že tam vydžím víc, než jen 90 minut ;o) Pěkné!

sahwe
18. 02. 2005
Dát tip
tak tak

Hm, sračka.

vojtěch
18. 02. 2005
Dát tip
nezajímavé, ale aspoň si něco napsal...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru