Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kretska vila

18. 11. 2000
4
0
2762
Autor
jester

Z navstevy Krety

Krétská víla. Tak tiše a jemně, snad s ranní rosou jsi přilehla ke mně… a svou nožkou bosou jakoby náhodou dotkla se něžně. Jakoby náhodou, však docela běžně.. Tvá nesmělá cudnost je Tvoje zbranˇ zrádná a klubíčkem nítí, jako Ariadna Thesea svého snad chceš si mě vázat.. Jen si mě svaž já nechci se tázat proč zrovna u mně se Ti tolik líbí, snad sama víš dobře, že něco mně chybí. Zoubky Tvé bělostné skrývají rety, možná jsi vtělením té víly z Kréty co jedovým šípem i Thaluse zmohla.. Však Ty zatím koukáš, kde co by jsi šlohla… Odpověd najde, kdo konce se dočká.. kdo že to ke mně vlez..?? toulavá kočka…..
blazinek
23. 11. 2000
Dát tip
hň hň hň a stejně si nejsem jist jestli ta kočka měla čtyři packy a ocásek :-)), zvlášť když se líbí Merlíkovi :-)) hníp :-)) Merle: teď už se z toho nevymluvíš, moc dobře si pamatuju Tynicovo odhalení, že máš stejně nejradši kocourky :-))

blazinek
23. 11. 2000
Dát tip
aví :-))

Merle
23. 11. 2000
Dát tip
blázín: ech, Tynic jen kecá... žárlí, že jsem mu přebral Mirosláwka... ;-))

Yeziiinka
23. 11. 2000
Dát tip
Kouzelná, milá...víla!

Merle
22. 11. 2000
Dát tip
každopádně je to skvělý... (už jen proto, že mám rád kočky :-)))

Merle
21. 11. 2000
Dát tip
DOKONALÝ!! (jen bych upravil: Ty zatím koukáš, kde bys co šlohla)

Stevenson
21. 11. 2000
Dát tip
pravdu dis.. jak TEMER.. ) vetsinou.. hlavne ovsem s tim "DOKONAYM"..))) ne, vazne, tak by to BYLO lepsejsi..)

mis
20. 11. 2000
Dát tip
Líbí *

Katerina
19. 11. 2000
Dát tip
Hezke :-)))

JiKo
19. 11. 2000
Dát tip
dobrý :-))))))))

Carodej
19. 11. 2000
Dát tip
To mi připomínám mou báseň Kočka. Asi ji sem někdy překlopím.

maty
19. 11. 2000
Dát tip
Ze začátku to vypadalo tak hezky!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru