Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pondělí - dlouhá pauza

21. 02. 2005
1
0
2544
Autor
REDH0T

Dlouho jsem tu nebyl, ani jsem Vám vlastně nestačil říct proč - sedněte, poslouchejte. To se pobavíte...

 

Jedu si na svém mráčku, takový malý stříbrný sporťáček, směrem na Venuši. Konstantní rychlost 150 km/h. Kolem sviští vítr a míhají se pomalejší mraky. Užívám si nekonečné volnosti a radosti z cesty...

 

úřední zápis : 27. 7. 2004, dálnice D1, km 55

 

Je to skvělý pocit mít kolem jen mraky a vnímat před sebou širokou, ozářenou cestu, připomínající tubus dalekohledu.

 

úřední zápis : srážka tří motorových vozidel

 

Už se Vám někdy stalo, že letíte prostorem a kolem Vás sviští nedefinovatelné částice hmoty ? Znáte ten prázdný pocit, kdy míjíte malé rakety naplněné lidskou pýchou a falešnými sny ?

 

úřední zápis : Nemocnice u nemilosrdných bratří, klid pět měsíců

 

Je to úžasný svět. Temně modrá barva oblohy a vzdalující se zlato sluneční záře...


alina
21. 03. 2005
Dát tip
sou mi věcy .... takže chceš říct, že svatej Petr ráno zaspal, paxi eště běžel zpátky domů pro plácačku, píšťalku, balonek na dejchání a pendrek... a tys mezitím stihnul rozflákat pár mraků na mraky, jo? ..

Aiscis
24. 02. 2005
Dát tip
Ono je to vážný tak to je smutný:-(((

FatalError
22. 02. 2005
Dát tip
nezklamáváš, ovšem bohužel ani nepřekvapuješ :´´o( :o)

Aiscis
21. 02. 2005
Dát tip
Člověče tok to je jen tak jo??? Co teprve něco vážného, docela by mě zajímalo, něco vážného od tebe zkuz to prosím....

šmarja tohle není vážný?? není to špatný, ale tímhle způsobem, já nevim, já už mám nějakou posranou mánii, takhle napsaný už jsem to viděl... prostě. ale dobrý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru