Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

On-line žebrání

23. 02. 2005
4
0
1352
Autor
Springpeace

Já už fakt nevim, jak si o TO mám jinak říct...

Včera mě na nádru oslovil prazvláštní TYP.

Jakej prej auta mám nejradši TYP.

Než dostal odpověď, svou Petru jsem TÍP,

"Víš kámo, já nemám konkrétní TYP."

Na to von že mi dá bezvadnej TIP...

...pak náhle umřel...fuck, zas žádnej TIP?

 


Kastel
28. 02. 2005
Dát tip
tak tady ho máš - a koukej ho vrátit :o)

johanne
24. 02. 2005
Dát tip
Proboha.

Springpeace
24. 02. 2005
Dát tip
Nezamýšlel jsem tímto "dílem" nikoho popudit, ale mám v sobě zkrátka nepřekonatelnou zálibu v lehounkém zesměšňování věcí, na kterých ostatní lidé až nepřirozeně lpí. Pozor, tím nechci říct ani tak to, že by písmáci lpěli na tipech, jak by to někreří mohli pochopit. Spíš si myslím, že až děsivá spousta lidí na tomhle serveru lpí na až zvrácené vážnosti tohoto prostředí. Hemží se to tu volnejma veršema, který většinou nenabízejí nic než (v tom lepším případě) pár zajímavých spojení, ale jinak jsou prázdnější než vakuum. Ale protože to tady píše tolik lidí, tak si navzájem můžou poklepávat na ramena a cítit se jako děsný intelektuálové. To chci opravdu od poezie moc, když tam hledám pobavení, zamyšlení nebo citovou stimulaci? Bohužel mi většina poezie na písmákovi nabízí jen slova a nudu. johanne: No vlastně jsem to psal spíš pro lidi, ale on si to samozřejmě taky může přečíst.

Amah
24. 02. 2005
Dát tip
Sprinfpeace: souhlasím s tebou jak mužu. Jo jo volný verše VĚTŠINOU píší lidi co jsou příliš líný na to aby je svázali nebo to neumí a nechtějí zkusit. A to že jsou tu díla nudná jojo jojojojojojo proč myšlenku vtipně nezabalit byt není vtipná - protože to pak ovečky chápou jako vtip a vypnou moze

StvN
23. 02. 2005
Dát tip
Ani dneska nebude.

inlajn
23. 02. 2005
Dát tip
..................ste dost drsný teda, ale máte pravdu.

Springpeace
23. 02. 2005
Dát tip
m: to už mě napadlo, ale to by mě neuspokojovalo. navíc bych si nedokázal zapamatovat víc hesel.

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
Jakej prej auta ? zkus prosit:))

Gonsales
23. 02. 2005
Dát tip
takhle si o to nerikej...nekdo mozna nepochopi co chces;))

Amah
23. 02. 2005
Dát tip
Nápad se cení... takže ti ho dám *

71_Art_72
23. 02. 2005
Dát tip
alespoň artí tip. tip líp hníp píp. klít pít rouhat se víře? hníp. starý dobrý hníp.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru