Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Evanescent misfire

23. 02. 2005
4
0
1972
Autor
45rpm

Maročan poslal sluhu s balíčkem dozadu. Miloš seděl v křesle kasina. Za nim stáli dva muži.

Sluha se vrátil bez balíčku. Maročan vyslechl šeptanou zprávu. Podíval se na Miloše. Zalovil v kapse saka. Na stůl hodil několik mincí.

"Maj historickou cenu," řekl a hluboce se zasmál. Díval se na sedícího Miloše. Naklonil se nad stůl. Na mince položil jeden doutník. "Dobrá značka," řekl. "Můžeš jít."

Miloš se ušklíbl. Sebral doutník a otočil se k odchodu. Jeden z můžů ho okamžitě chytil za vlasy. Stáhnul mu hlavu do předklonu. Druhý ho kopl do obličeje. Z Miloše vystřelil proud krve. Klečel. Dýchal zhluboka a rychle. Oběma rukama se snažil zastavit krvácení.

Maročan posbíral mince. "Zlobíš," řekl. Vložil mince do váčku a hodil ho jednomu muži. Druhý nesl Miloše. Vyhodili ho na ulici.

 

Posbíral váček, doutník a mikinu, do které si utíral obličej. Šel do Trosky. Sedl si do olysalého křesla. Zapálil si doutník.

"Hajzly sou nahoře," řekla číšnice. Hodila mu suchej hadr. "Umej si tu krev."

Miloš se na ni podívaj. "Má to cenu?" podal jí váček s mincemi. "Víc nemám."

Číšnice se usmála a hodila mu váček do klína. "Ser na to," řekla, "občas něco ukápnu."

"Tak mi nakapej pivo."


klipeto
03. 03. 2005
Dát tip
jj, tentokrát nic moc

Pisces
28. 02. 2005
Dát tip
todle bolo ale naozaj krute... wrup

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
dobrý počtení v Trosce je to skvělý:))

Levi
23. 02. 2005
Dát tip
Jo, tohle je zajímavý t*

Vespa
23. 02. 2005
Dát tip
nic moc napsaný.... a tentokrát mě to ani nijak extra nezaujalo "příběhově", škoda...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru