Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je třeba provést radikální řez!

23. 02. 2005
5
1
3337
Autor
Augustus

viz. výše

Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 názor

MarK.
25. 04. 2011
Dát tip
..vystizne! .. *

Augustus
01. 03. 2005
Dát tip
Děkuji všem za jejich vyjádření, i když třeba zrovna nechválili. Pozorovateli: Asi dost dobře nechápu, co má společného kastrace s pupeční šňůrou. Pupeční šňůru mi odstřihli již velice dávno a vůbec jsem se kvůli tomu nezlobil. Avšak u kastrace by to bylo rozhodně něco jiného. Ioannesi: O nic více mi ani nešlo.

71_Art_72
01. 03. 2005
Dát tip
"jsi debil" má taky něco do sebe.

Augustus
01. 03. 2005
Dát tip
S tím nemohu souhlasit.

71_Art_72
01. 03. 2005
Dát tip
Ano, názory se různí. Ale co všechno se za tím skrývá? Tolik mě to nutí přemýšlet. Co motivuje autora dát do svého díla ta dvě slova? Proč si myslí, že by to měl zveřejnit? Čeká jak kdo bude reagovat? Nebo to byl automatický bezmyšlenkovitý proces? A co dál... Když si to přečtu, musím přemýšlet jestli opravdu nejsem debil a jak je to vlastně s paralelním nanoslíkem, operujícím s jednomístnou ulitou. Plno záhad.

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
kastrace je bolestivá věc

pozorovatel
23. 02. 2005
Dát tip
od té doby, co mi odstřihli pupeční šňůru, jsem samostatný

hovadina

71_Art_72
23. 02. 2005
Dát tip
tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru