Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlnění

24. 02. 2005
2
0
2413
Autor
Barman

 

Nad úkolem tíhne hlava. Skládám vlnění. Vlní se okolí elektromagnetů, ženy, vlny mořské a vlní se kobra. Obraz ptáka nad mořskou hladinou. Ano, určitě se vlní hladina špinavá a určitě mechanicky. Pták se nasral a zaútočil střemhlav na vlnu, probodl ji a kolem plovoucí žralok ho sežral. Vlnění ustalo a vzdalo hold padlému ptáku. Tu se zavlnila země a mechanický vzruch rozkmital vlny mořské do obrovské výše. Tsunami se zavlnila a z vesnice na atolu Bikiny zbyly jen bikiny paní starostové. Rádiová vlna dala okamžitě na vědomí záchranářům, ale ti našli jen bikiny vlnící se v příboji. A tak se domorodci stáhli z kopců, přestali se vlnit v rytmu tance a počali kmitat.

 

(listopad 2004)


drami
27. 02. 2005
Dát tip
Takových fyzikálností... nemůžu se vlnit jen tak? :-)))

papouch
25. 02. 2005
Dát tip
že ty se zrovna trápíš s Fourierovým rozvojem? .-)

Barman
25. 02. 2005
Dát tip
díky bohu je to už čtvrtroku za mnou, ale toho potu...

chaImin
24. 02. 2005
Dát tip
ach ta fyzika 8^)

StvN
24. 02. 2005
Dát tip
Přestali vlnit a počali kmitat :-)

REDH0T
24. 02. 2005
Dát tip
...to mně připomělo, že bych měl taky něco dělat

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru