Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zamilovany kantor..

20. 11. 2000
5
0
2280
Autor
Stevenson

s omluvou, jestli to uz tady nekdy bylo..((

Zamilovaný kantor Chytám Tvé pohledy, jak brankář míče, však bojím se zpátky vracet je do hry. Bojím se vítězství a bojím se prohry. Chtěl bych je odemknout, však nemám od nich klíče. Chytám Tvé pohledy, jak brankář míče, však nerad bych vracel zpátky je do pole tak hraji si s nimi, jak s kostkami ve škole. Chtěl bych je odemknout, však nemám od nich klíče. A tak jsem nejistý, v té brance záhadné, do které snad ani míče ty nemíří. Možná i směšný, jak blouzniví rytíri, kterým už brněni, ani štít nepadne.. Chytám Tvé pohledy, jak brankář míče, a čtu na nich stopy po jiných zásahu. Já nechci je odemknout, já nemám odvahu. Nechci je odemknout, a nechci od nich klíče.
Čmelák
08. 03. 2002
Dát tip
TIP!

Stevenson
02. 12. 2000
Dát tip
rad ze byl citit.. ale ono se s odstupem casu i na smutnost hezky vzpomina..)

Ostrich
22. 11. 2000
Dát tip
"Chtěl bych je odemknout však nemám od nich klíče" a "Nechci je odemknout a nechci od nich klíče", ano, to je hezky smutně zdůrazněno, cítím to, jasný otisk.

zolli
21. 11. 2000
Dát tip

Merle
21. 11. 2000
Dát tip
forma je slabší... tohle bych nechtěl prožít

papouch
21. 11. 2000
Dát tip
možná by to chtělo udělat jako "lyrické básně NEveršované?" je z toho cejtit prožitek

mis
20. 11. 2000
Dát tip
Smutný típ

White
20. 11. 2000
Dát tip
Dobrý, ne smutný. Líbí se mi to, i když někdy jsou rýmy trochu laciné (to dodávám, abych vzbudil dojem, že tomu rotzumím). Dávám ti tip.

zirafka
20. 11. 2000
Dát tip
rozhodně zaujímavé... líbí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru