Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro Aničku

24. 02. 2005
0
2
6027
Autor
machal

Stvořeno pro mou dívku, protože mi tak moc ty dva dny chyběla.

Dvě bijící srdce zní
jedno ve mně jedno v ní.
Tápavá ruka pohrává
si pod dekou s dvěma ňadrama.
Její nohy v mých vpletené
a oči radostí přivřené.
Říkám ji"Já mám tě rád"
miluje mě - doufám - snad.


2 názory

machal
29. 07. 2007
Dát tip
Parmenides - už s ní nejsem. Nejak to nebrala stejně jako já :)

Zolo
28. 04. 2005
Dát tip
No, ... roztomilé :)))

pepička15
26. 04. 2005
Dát tip
Trochu kýč, ale na druhou stranu - proč ne... Jestli to Aničce udělalo radost:)

Jaxme
12. 04. 2005
Dát tip
Asi si při tvorbě dílka myslel na pěkný věci:-) Námět dobrej, podání slabší

Petr_Pan
13. 03. 2005
Dát tip
tak to je nekonečně příšerný - promiň - vyrazilo mi to dech .. :-)

Tak bacha! JÁ jsem VIŘITEL, tak ať vás nerozPHouknu.... !

alte!!!! tsche, kytí? žádný kvítí.... jenom alt big... :-))) Pišto: hehe....neviř tu vody :-))

machal
09. 03. 2005
Dát tip
Tak se nam tu rozjela uzasna debata - dekuji vsem za kritiky :) Pisto - pekne si tu rozviril vse co se dalo rozvirit - budiz ti za to udelen titul VIRITEL :)

machal
09. 03. 2005
Dát tip
Jo a avizko i pro vas :) Alt big kitííí

my víme, že jsme úžasní, já z nich su nejúžasnější.... :-)) děkuji, děkuji, podpis pošlu poštou... :-))

kde, prostě správně je kde... Velkej....jenom vy ste divní... no, asi tak....a nehádat se se mnou!! :-))


checht.... tak nevím..... někdo je horňák, někdo dolňák..... říct mi někdo v posteli, že mě má rád, ho bacím.... checht ... a něčím hodně tvrdým a kovovým... :-))

Kytí, hele, a co ti teda tak normálně říkávají v posteli?

Pišto, bych si tu nemohla dovolit napsat.... :-)) myslela jsem v takové souvztažnosti, víš? :-)

Alte!!!!!! vrrrrrrrrrrrrrrrr Velkej: tak přemýšlím a to už dýl, kde Ty na to chodíš?? :-)

Ano. Kréda. To je ono. Z každého bude kréden. Tak tak.

alte, houby..... neseeeer.... :-))) Velkej: hamácké? :-)) co to je? :-)) zoufalství? ano, lepší skrýt za smích... Pišto: dvanáct mínus vosum? ŇUF!

Kytka: Umři.

Taky Tě mám ráda Piští...

Ha! V tom případě svolávám emničné konsorcium na poradu....

machal
06. 03. 2005
Dát tip
Pisto pokud to mela byt arena tak uz tam je a ted se s tim poper ty :)

machale, Muréna, to přeci znáš. Když odesíláš dílo, mimo jiné zaškrtáváš, jestli CHCEŠ text zařadit do Murény, nebo ne.... .)

machal
27. 02. 2005
Dát tip
Milacik : to vis, prace je mnoho a casu na neteni malo :) Ale snad to srovnam Pista : netusim ale vubec co je murena :( a ty dve nadra sou tam schvalne aby mi to jako vychazelo a zaroven si nechci moc vymyslet, tak popisuji pravdu ne :)

Mila_cik
27. 02. 2005
Dát tip
věřím věřím---:-)

machal
25. 02. 2005
Dát tip
Milacik : sem rad ze se tu zacala objevovat znama mena - tedy jako my znamy :) Pavel Danes : Myslim a doufam ze potesila. Nejak se ji nechce se k tomu vyjadrit :)

Machal se probudil, a hned stvořil Citový ekzémek..... .)))) Jediný důvod, proč nebude zařazen do klubu, je ten, že dílo není v Muréně. Jinak bych ho klubal první třídou... .) P.S. "dvěma ňadrama" je fakt ďábelský výraz..... P.P.S. Redhot měl zřejmě na mysli náš klub Emnic a Citových ekzémků.....

Mila_cik
25. 02. 2005
Dát tip
:-) já sem ráda, že se tady objevíš občas Ty..:-)

REDH0T
24. 02. 2005
Dát tip
Kde jsou lidé z Jemnice... Dal bych si dobrý jemnický čaj

No tato dekuju.Kdyby nebyla pro me, tak bych to hodila do kose, ale takhle to beru!

machal
24. 02. 2005
Dát tip
REDHOT: To sem chlape nejak nepobral :) Aničko: Hezky vid? :)

Jeheheman
24. 02. 2005
Dát tip
prrrssk:o))

inlajn
24. 02. 2005
Dát tip
...proč ne?

Mila_cik
24. 02. 2005
Dát tip
Vítej..milé...moc milé

Když je dáreček dobře a hodně zabalený, dokáže potěšit, i když v něm nakonec není nic. Tohle je také takové NIC, zabalené do šustivých slov. Ale právě proto asi potěší.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru