Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V koutě umírá

Výběr: Print, Wopi
21. 11. 2000
12
0
5558
Autor
hermit

. . . v koutě umírá starý zvíře něco že letí něco že tělo žije v hlubině točí se a plá A někdy zase takovým docela jiným hlasem se začneš do ticha ptát tak zarmouceně a bez rukou a sama Já až budu malá? - protože tobě nikdo nemusí říkat co se stalo A ze vší žluči a písku tvůj řev do propasti a ze všech střepů a rozleptaných očních stínů co lákají jak voda až tam dole u dna Z toho všeho nakonec podél kamenů rozlámaný vrstvy barev Prsty na nohou máš roztažený třeseš se a voláš SEDÍM NA TYGRU
Krel
21. 09. 2003
Dát tip
!*

Krel
21. 09. 2003
Dát tip
!*

mlčet... ano !

Z toho všeho nakonec/podél kamenů rozlámaný vrstvy barev ...skoro prorocký, básníku! rozlomenec

šroubek
23. 11. 2000
Dát tip
někdy mě něco nějak bolí

hermit
23. 11. 2000
Dát tip
d.í.k.y. v.á.m. v.š.e.m.

Yeziiinka
23. 11. 2000
Dát tip
Tak jako alina - "Děsně, děsně pěkný" Uuuuuuuh...

Print
21. 11. 2000
Dát tip
Jako vždy... a přece pokaždý jinak... *!

Miroslawek
21. 11. 2000
Dát tip
hmmm, dost dobrý, rozleptané oční stíny ... UaaU (viz reklama na McDonald) , ve verši tak zarmouceně a bez rukou a sama bych být Tebou vynechal to první "a". Ale to je drobnost, spíš mám jednu podstatnější připomínku, či snad otázku. Celá básnička na mne působí smutným, pomalu ubíjejícím, až vlekle rozmláceným dojmem, ovšem poslední dva verše s jízdou na tygru vyvolávají dojem ostře bolestivé rychlosti až vlasovlajné zběsilosti. Nějak mi to k sobě nepasuje (pokud samozřejmě nemáš tygrem na mysli ten německý tank, to by bylo něco jiného ;o))) A nebo je to zoufalé přání volajícího?

rire
21. 11. 2000
Dát tip
ani nevim proc..ale popada me z toho zurivost... ...*tip

Vyjan
21. 11. 2000
Dát tip
Dobré, dávám ti *tip. A zase trochu rýpnu: radil bych ti sjednotit grafickou úpravu, tj. 1. začínat verš buď malými, nebo velkými písmeny a 2. trošku báseň prosvětlit rozdělením na více slok, možná i některá slova by mohla ven.

Vyjan
21. 11. 2000
Dát tip
Dobré, dávám ti *tip. A zase trochu rýpnu: radil bych ti sjednotit grafickou úpravu, tj. 1. začínat verš buď malými, nebo velkými písmeny a 2. trošku báseň prosvětlit rozdělením na více slok, možná i některá slova by mohla ven.

Vyjan
21. 11. 2000
Dát tip
Zapomněl jsem přidat tip

Bříza
21. 11. 2000
Dát tip
Jako vždy? - Jako NIKDY !!! Miro: mne ten kontrast naopak plní hořkými slzami rozkoše: Myslím, že jde o relativitu pohledů z hlediska mužského a ženského na tutéž situaci. Umožňuje to plastický a vícerozměrný náhled. Mám moc rád takovéhle projekce, kde fantazie čtenáře je spoluhráčem fantazie pisatele. Tobě Tvůj názor neberu... Hermite - plácám po ramenou ... (to Print...já vím, že se tu furt všichni poplácáváme... ;c)

Miroslawek
21. 11. 2000
Dát tip
no Břízenko, já jsem neřekl, že se mi to nelíbí. Jen jsem zkrátka zmatený, co tím chtěl básník říci, jestli to nebo to a nebo úplně něco jiného ;o)))

Ber
21. 11. 2000
Dát tip
ňam,ňam není třeba více slov

Print
21. 11. 2000
Dát tip
Břízo: vlastně máš pravdu - jako nikdy!:-)) Vyjan: Panu učiteli s láskou... raději...:-) Miroslawek: zmatený? Konečně vzácná sebereflexe po té, co jsi se nám tak ztopořil do kritika!:-) Sedím na tygru a je mi dobre...

Miroslawek
21. 11. 2000
Dát tip
Print: aha, vzácná, no jo, tak už konečně chápu, škoda.

Print
21. 11. 2000
Dát tip
Miroslawek: těší mě, že "konečně chápeš":-) Třeba to povede k tomu, že až zase brzy něco nebudeš chápat, osvobodíš se od obsedantního nutkání o tom vyprávět (bez požádání a komukoliv) ve svých (žlutých) kritikách:-)

zámek
21. 11. 2000
Dát tip
Hermite, pane jo. Jak to, že ti to sakra tak klape? Tady si cením především toho, čeho ještě nejsem schopen. Ten TIP je zasloužený !!

alina
21. 11. 2000
Dát tip
Brrr, nějak jsem se z toho celá rozklepala. Mráz mi chodí po zádech, je mi smutno, je mi do pláče,... a je to děsně pěkný. TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru