Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ostravské hrátky

21. 11. 2000
5
0
4176
Autor
suvicka

Není to geniální, pro představu snad postačí :c)

Vzhledem k tomu, že nejsem příliš logicky založený tvoreček, hry jako domino, v horším případě tetris, mi nejsou zrovna po srsti, tedy po peří. Ale zkusili jste si je někdy zahrát se součástkami v nadživotní velikosti? Tak třeba tetris v čajovně. To je, když ležíte na Tynicovi, před vás si sedne Merle, a na něj si sedne Kalais s veškerou silu načerpanou na čerstvém ostravském vzduchu. Tím pádem váš kolenní kloub zcela splyne s tím dřevem, o které se nohou opíráte ( a nemyslím tím Merlíka ). GAME OVER. Tak si dáme vyšší level. Tynic si neprozřetelně poposedne, tudíž máte možnost stát se rohovou kostičkou a na chvíli si jásat, k jak strategicky výhodnému místu jste se to dohrabali. Jak krátké jsou okamžiky štěstí! Merle si mezi vaše žebra vykloubí rameno a hlavu vám bezpečně zaklesne pod křídlo, až se zdá, že už ji nikdy nevyklesne. A do toho si představte teplotu okolo třiceti stupňů a litry horkého čaje. No to si pak začnete připadat ne jako malá nadýchaná sůvička, ale jako ještě menší, ale o to slisovanější sardinka, ne-li jako ovesná vločka. Ještě bych vám mohla povyprávět něco málo o našem sobotním vlakovém dominu. K tomu ovšem potřebujete bujnou prostorovou představivost. Měli jsme více štěstí než naspaných hodin, obsadili jsme šestimístné kupé, a bylo nás pět. Na JiKovi usazeném u dveří složila moje drahá sůví matka svou moudrou lebku ( i přes drobný problém s padajícími opěrnými madly ), kdežto přeze mě hodila své spanilé pařátky. Úvahami o tom, co by se stalo, kdyby madlo spadlo a přerazilo máti přepážku, tedy zobák, jsme se bavili drahnou chvíli. Spadne-li Madla, pardon, madlo, upraví Sůvě sanici. Ta se tak lekne, že vymrští pařát a kopne mě do zubů, načež já v šoku mávnu křídlem přes uličku, praštím do provizorního stolku, Silliny odložené brýle se odrazí a Silly v zápalu boje o zachování náhradních očí slepě šmátrajíc prostorem srazí spící Bambulce její brýle. Ta pak s ospalým překvapením vykopne a strefí se do JiKa, který bolestí upustí pracně připevňované madlo a máme tu druhé kolo. No, nebylo tam veselo?
Vojtek
28. 03. 2001
Dát tip
:-)

suvicka
10. 12. 2000
Dát tip
To si piš - ten nejlepší :c)

clovrdik
09. 12. 2000
Dát tip
asi dobrej vodvaz :-)

Merle
06. 12. 2000
Dát tip
ale sůvičko, já a rošťák? vždyť mě znáš... (skoro) ;-D

suvicka
05. 12. 2000
Dát tip
M - Ty rošťáku!

Merle
04. 12. 2000
Dát tip
sůvičí: beru to jako slib :-)))

suvicka
03. 12. 2000
Dát tip
Mer - hňhňhň.

Merle
01. 12. 2000
Dát tip
sůvič: a nemohla bys to slíbit i mě?

suvicka
30. 11. 2000
Dát tip
To bude jenom Tynicovi, Merlíku, má to ode mě slíbený :c)

Merle
29. 11. 2000
Dát tip
wow, to sem teda zvědavej...

Tynic
28. 11. 2000
Dát tip
Slibovalas něco ostřejšího ! :o))))))

suvicka
28. 11. 2000
Dát tip
Tynda - kdo si počká... A navíc jsem nevěděla, že to myslíš vážně :c) Tak se tedy tuž!

Merle
27. 11. 2000
Dát tip
Sůvíčká: však z čeho myslíš, že jsem měl ty bolesti zad, že se po nich Víla musela projít a Žirafka namasírovat? No právě, když to dobře a pilně secvičíme, veškerým kloubům se vyhneme... a na příštím srazíku můžem oslňovat :-))))

Bambulka
27. 11. 2000
Dát tip
bylo-li by libo trochu veselo? :-))) to jsem nevěděla, já se chtěla taky zatočit na kolotočiiiiii!:o) (příště mě vzbuďte, to pak budou padat i bágly):-))

Vio
24. 11. 2000
Dát tip
Sakwa, my, co jsme poslouchali šumění vody v Ostravici a pak seděli v poloprázdném boxu jsme si nezahráli ;-))) TTTTTIPík ;-)))

Vio
24. 11. 2000
Dát tip
Sakwa, my, co jsme poslouchali šumění vody v Ostravici a pak seděli v poloprázdném boxu jsme si nezahráli ;-))) TTTTTIPík ;-)))

x
24. 11. 2000
Dát tip
JOOOOOOO suvicka tak to tipnu¨( tvoje draha kalais) tvuj satek nedavam skoro z krku:-))) zahrajeme prsite zase ne?:-)

suvicka
24. 11. 2000
Dát tip
ViP - nestěžuj si! Hopeless - to víš, příště pojeď s náma. Zolli - není to ani jedna milióntina mých Ovských zážitečků, psala jsem to tak, jestli to vůbec půjde. A šlo to. Samozřejmě bych mohla psát o paní s nůší, o nosálovi a žirafě Hermíně, co se před rokem narodila ve stejný den jako já, o Papouchovi jak lovil plameňáččí peříčka, o napínavé dražbě, o lítání s Kryštofem, o noční procházce noční Ostravou, o Písmácké mašince na tramvajových kolejích v závěsu s policejním autem, o Viově roli Bédy Trávníčka, jež mě uchvátila, o nočním posezení v parku se svíčkami a dramatickými vložkami ( JiKo coby moucha a Jorel coby pavouk na mucholapce, oba dva zničeni skázonosným Offem, který v rukou držel Mahoney ), o spoustě dalších věcí. Ale jsou tu taky jiní, co by mohli něco napsat. A jestli se Ti to nelíbí, tak mi to napiš rovnou. Vím, že dobrý to není, tak to snad nějak přežiju. :c))) A díky, stejně mě to potěšilo. JK - dík za politování, drahý Miwa - unikls, ale uznej, že jsme Ti to skvěle vynahradili ( otočte prosím na str.27 ) Merle - můj drahý skorobratře. Secvičit? Nevtipkuj, ještě mi křupe v kloubech :c) Ale jestli chceš... Falka - doufám, žes učebnu nezbořila, hň. mis, x - Ď! :c) blázínek - toho si ještě užiješ... Vio - příště hrajem spolu, můžem bejt třeba siamská kostička :c)))

bobotic
23. 11. 2000
Dát tip
Dobrý, no jen že jsem si myslel, že jsme to pořádali v sauně, né? :-)) Falka: Pšššt

blazinek
23. 11. 2000
Dát tip
jééé a já o to o všechno přišél :-))

JiKo
22. 11. 2000
Dát tip
zolli :-))))))))))))))))))))))) chudák Jůlie :-))

Miroslawek
22. 11. 2000
Dát tip
Hih, já jsem tomu unikl po křídle ... a co tetris u mne doma?

Merle
22. 11. 2000
Dát tip
cháááá :-))))))))))) hň hň hň Ten tetris musíme příště prostě líp secvičit...

Falka
22. 11. 2000
Dát tip
Takový tetris je hra samozřejmě oblíbená a Písmáci ji nehráli poprvé, milá suvičko. Novinkou je jen název, my jsme tomu říkali Hamburger :o)))) Napsané to je tipově, což soudím podle toho, jak se na mě v učebně otáčejí a dělají varovné obličeje a PŠŠŠŠŠŠŠŠT :o)

JiKo
22. 11. 2000
Dát tip
PísTris :-)

mis
22. 11. 2000
Dát tip
Vidím, že být Písmákem je rizikový podnik a že těch načechranejch peříček přibývá. Jinak sqělá reportáž. *

JiKo
21. 11. 2000
Dát tip
Tag já to defloruju (ještěže tomu nerozumíš:-) ) :-)))) jooooo tag to bylo :-))))

suvicka
21. 11. 2000
Dát tip
No ještěže tomu nerozumím :c)

papouch
21. 11. 2000
Dát tip
:-)))))

PetrViP
21. 11. 2000
Dát tip
jééé - starýýý:-)))))))

alina
21. 11. 2000
Dát tip
A kde seděla bába s nůší? :O())))

Hopeless
21. 11. 2000
Dát tip
Tak to muselo bejt fakt zajmavý ... :-)

zolli
21. 11. 2000
Dát tip
Ne ne padajici domino se hralo v ULICCEEE,!! Pekne napsane, ale jestli tohle jsou jediny zazitky z Ovy tak tos mohla zustat v Praze v tramvaji :o))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru