Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Havranka Pegasovi

28. 02. 2005
8
0
5830
Autor
Havranka5

Havranka Pegasovi

 

Sněhové vločky padajíce do vlasů,

toť bělostná pírka z křídel Pegasů.

Pálivý mráz v srdce přichází,

když přátelé v dál tiše odchází.

 

Tvář skrývajíc v záplavě kadeří,

kdopak Havrance, kdopak uvěří?

Podobna vším zmítanému tvoru,

proč život dát lidskému vzdoru?

 

Říkají Krásní sbohem?

 

Čarodějové v pláštích sblíženi s ptáky,

po nebi plynou těžké mraky.

Na počátku žhavá vlna vytryská,

na konci se šedivá mlha snáší.

 

Mladičký hřebec ohradou touhy sevřený,

na tom všem už asi nic nezmění.

Dívčí tvář zakletá v Koraktoru,

ušetřena bude přírodního moru?

 


Lakrov
25. 04. 2006
Dát tip
Sněhové vločky a odchod. Tvář a vzdor.... V každé sloce od nadšení k apatii. Já Ti uvěřím. (Jen kdyby bylo co) Co's provedla?

Sněhové vločky padajícE do vlasů jsou pírky s křídel Pegasů?? Po dopadnutí do vlasů už ne?? Snad máš na mysli padajícÍ. Už je mi jasné proč jsi tak proti básním- nejdou ti.

Miroslawek
03. 06. 2005
Dát tip
K oné archaické mluvě by asi bylo radno přidat znalost tvorby přechodníků, pak by to bylo tak lehce za polovinou 19. století... jako současný text tento pokus o báseň obstát nemůže. Skutečný umělecký počin předpokládá akt tvorby, který ústí v nějakou vlastní (byť třeba malou) přidanou hodnotu. Toto je zveršovaná výpověď za pomocí vesměs již dávno lexikalizovaných elementů, klišé nebo přinejmenším z rekvizitárny povypůjčovaných slovních spojení... v zásadě nic v jednotlivosti ani celku původního, po stránce jazyka bez nápadu. Rezignace výrazu k přívlastkům tomu příliš nepomáhá. Pak jsou tam zřejmé řemeslné nedostatky či spíše chaotické chyby v rytmice, v případě touhy skládat vázaným veršem, doporučuju něco si v tomto směru prostudovat, sylabotónický verš má své dané zákonitosti, které lze obcházet pouze za účelem nějakého estetického účinu, nikoliv však bezvědomě. kouzelná_květinka: pokud nemáš vžitá pravidla pravopisu, musíš o něm při psaní přemýšlet - přičemž mne to třeba neomezuje. Když jsi čerstvý řidič, asi těžko budeš jezdit rallye nebo formuli jedna, i v provozu ve městě budeš mít problémy - Schumacher problém s jízdou mít nebude, maximálně tak s dopravákama ;o) Stejně tak i při skládání vázaného verše, pokud v tom jsi nejistá nebo dokonce tápeš, těžko to může být bez následků pro formulaci výpovědi, navíc je ke všemu třeba mít i jistý talent - metrum je zkrátka dobrý sluha, ale špatný pán.

Miroslawku, právě, já se řídím citem, ale to je pro vázané verše málo, proto se do toho nepouštím, páč bych to projela na celý čáře, to je mi jasné.... Proto se skláním před takovým autorem jako seš Ty! A jen tiše žasnu, co všechno dokážeš! :-)

Miroslawek
03. 06. 2005
Dát tip
kouzelná květinka: Dík za chválu, nevím nakolik zaslouženou, nicméně já se při psaní také řídím v zásadě jen svým citem, fakt, že jsem schopen to pak v pojmech popsat, na podstatě věci mnoho nemění... snad jen to je třeba poznamenat, že díky poznání, jak teorie popisuje různé jazykové skutečnosti, se ona citlivost prohlubuje a získává na vnitřní jistotě. K volnému verši jako "jednodušší" formě bych měl jen připomínku, že tato forma může existovat pouze na pozadí verše vázaného, je to parazitní (nemyslím to pejorativně) útvar a uvolnění ze sevření některých zákonitostí neznamená, že přestávají platit. Vnímat verš volný jako verš beztvarý je myslím největší omyl mnoha lidí, kteří se jím snaží psát, psát dobrým volným veršem je při současné značné vytěženosti jeho možností spíše složitější... pravda je, že některé věci nejsou tak zřetelné nebo je lze vcelku úspěšně vydávat za tvůrčí záměr, ale nakonec se to stejně pozná ;o)

Mrakula
22. 05. 2005
Dát tip
Mrakulík je nadšen, i on hloubá v Koraktoru, aj, tip!

Bacil
21. 05. 2005
Dát tip
Na můj vkus takové... až příliš démonické...

Zbora
29. 04. 2005
Dát tip
Krákora: to jsem, ovšem, taky vůbec neřekl :o) Kytinka: rozumí - rozumný :o))

Zboroušku.... já nerozumím... :-)

Zbora
29. 04. 2005
Dát tip
A rozumníš? ...že bys byla zrozumnělá :o)

rozumním, jo, to bych mohla zvládnout.... snad.... :-)) jak se to dělá?? :-)

Zbora
29. 04. 2005
Dát tip
...prostě si sedneš a čekáš až to příjde.

a to já neumím, čekat a sedět.... eee, nic pro mě, si říkám, že mě to stále míjí... :-))

Zbora
28. 04. 2005
Dát tip
Kytí, poezii asi nelze fakt rozumět...musí se cítit...což spousta lidí nedokáže...viď krkavko?

Havranka5
28. 04. 2005
Dát tip
To že necítíme poezii, neznamená vůbec, že jsme bez citu

a tak to já zase cítím... to jsem ráda, že jí nemusím rozumět... :-)) bo rozumnět? :-))

John_Ceder
27. 04. 2005
Dát tip
tak jsem tady..hm, hm..tímhle těžko budeš někoho inspirovat..nechala si se omámit představou poezie vykládanou učenci a prostota a krása odplula..

Havranka5
27. 04. 2005
Dát tip
tak oproštěno od přídavných jmen: Nad prstí oraniště rozrytého slaností slz marnosti oparem neznáma paprskem ze sna zlatovlásky s klínem krákotem vranky havranky co klove do ptáků temperám Počíná se v lůnech jitro, přelézá do lůžkovin mrchožrouti číhají za závoji cárů šatů z karnevalu a teď vážně: Zbora - současný trend: Pryč s přídavnými jmény ! Jasnačka. Cedře - já poezii nikdy moc nerozumněla. Pro mne je pohopouhou rozvernou hříčkou. viz výše. Tohle je jediná básnička, co jsem kdy napsala. viz mé přiznání hodně výše. inspirovat se lze i v jiných druzích literatury než jen v básničkách :-)

Zbora
27. 04. 2005
Dát tip
Sůl marnosti paprskem z klína proniká do krve rán :o)) Pryč ne, jen se je naučit používat :o)

no, děkuji za avi..... tak a co k tomu..... já rači nic, já totiž poezii fakt nerozumím.... :-))

Zbora
26. 04. 2005
Dát tip
syrového, čerstvě, rozrytého, prosáklého, krvavých, mlžným, jitřního, počínající, prvním, probuzené, horoucím, vyprahlým, skřehotavým, pestrobarevných, podobných, rozšlapaným, našich, nové, pronikající, chladnoucích, plesových, včerejšího. Budu hádat. Udělala sis seznam všech přívlastků které znáš a prezentuješ jej jako báseň...všichni se snaží přívlastkům vyhnot seč to jde a Ty příjdeš s tímhle :o) ...mám silné pochybnosti, zda si neděláš legraci? :o) ...ještěže máš tolik soudnosti a neprezentuješ tento otřes jako samostatné dílo :o)

Havranka5
25. 04. 2005
Dát tip
tady máte ještě jedno bodláče nakloflé na jeden zátah: Nad prstí syrového oraniště čerstvě rozrytého prosáklého odpornou slaností krvavých slz marnosti mlžným oparem jitřního neznáma počínající prvním paprskem ze sna probuzené zlatovlásky s horoucím vyprahlým klínem skřehotavým krákotem vranky neviditelné havranky co klove do pestrobarevných ptáků podobných rozšlapaným temperám Počíná se v našich lůnech nové jitro, pronikající do chladnoucích lůžkovin mrchožrouti číhají za závoji cárů plesových šatů ze včerejšího karnevalu Krá!

Předmluva k Pateru perutí z Havrančina křídla? Některé rýmy na mě působí neuměle.

kapybary
22. 04. 2005
Dát tip
je to asi jedna z nejhezčích básniček(?) které jsem tu četla! T!

vskutku preslazene romaticko kycovite neoriginalni cervenoknihovni odpornost.... myslim ze to ale autorka nemohla myslet vazne a ze to spis bude jenom nejakej vtip nebo tak neco

Amanda
21. 04. 2005
Dát tip
Velmi vzletne napsane... pekne ale pusobi to na me trochu odtazite a studene :-))

Zbora
20. 04. 2005
Dát tip
Havranko, myslíš si, že podobná díla jako toto mají potenciál udržet poezii při životě...víš, nechci Ti brát chuť do psaní, ale doba je někde jinde, než jsi (zatím) Ty. Kytí, nemluv takhle o vázaných básních (obecně) ...existuje pár autorů co s rýmem umí pravovat nenásilně (co třeba Miroslawek, nebo Lyryk?)

Zborouši, já ale fakt nemusím veršovaná dílka, by mě musela nějak zaujmout, což se stává málokdy i když je pravda, že pár vyjímek se najde, ale obecně mám raději nerýmovaná a vždycky se tam najde pár takových, která jsou opravdu jen do počtu a to mi nevyvrátíš....

Zbora
20. 04. 2005
Dát tip
...to je asi věc názoru...každopádně napsat dobrou veršovanou věc je daleko těžší, než podobně dobrou nevázanou...a pokud se opravdu podaří zaveršovat, je tím forma básně umocněna...naskládat pod sebe několik zdánlivě se propojujících vět totiž dokáže takřka každý, ale sdělit je kompaktním rytmickým způsobem, tak aby nepůsobily směšně, už vyžaduje svraštění obočí...samozdřejmě mluvím o lyrice :o)

a právě o tom mluvím, proto je nemám ráda, protože málokdo umí takto poskládat slova, aby to nebylo opravdu jen poskládané a dopňující se slova.... a řádky a tak prostě nic nezanechávající...ale vesměs jsou vyjímky, kterým se to daří a o těch jsem mluvila, jinak je to stále a pořád na stále stejné téma s malými obměnami a vyjde z toho úplně něco jiného než by asi mělo... :-)

Havranka5
20. 04. 2005
Dát tip
Nechci se míchat do diskuze, klidně pokračujte, nevadí mi to, naopak, jen podotýkám, že tohle dílko je obyčejná holčičí básnička. Psala jsem jí ve čtrnácti. Dala jsem jí na Písmáka jako tykadlo a v domění, že je povinnost mít tu báseň. Zboro, pro mě je poezie pouze obyčejná mnemotechnická pomůcka určená k snažšímu zapamatování a reprodukci nenáročného textu. A ještě v podobě dětské říkanky slouží k naučení se mluvit. Nebo hříčka pro zasmátí. Nic víc to není.

Havranko, teď jsi mi překazila radost Zborouše roznést na kopytech... :-)) a navíc, máme takovej zlozvyk s taťkou, vždycky se usídlíme pod nějakým dílem a vydržíme tam hodně dlouho, dokud nás to nepřestane bavit nebo dokud nás někdo nevyžene, takže si zahráváš s tím, že jsi nám dala prostor a tedy se nás jen tak lehce nezbavíš... :-))

Zbora
20. 04. 2005
Dát tip
Hm...Havranko, vidíme to každý jinak...a vpravdě mám dojem, že nemá smysl v Této diskuzi setrvávat...neboť Tvůj technický přístup nemohu akceptovat...pro mě je báseň prostředkem, jak sdělit nejniternější lidské pocity (ne příběhy a události...pocity, potřeby, touhy) ...měj se :o) Kytko, chápu...jen jsem chtěl upozornit, že nelze všechno házet do jednoho pytle.

Havranka5
20. 04. 2005
Dát tip
Juj kouzelná květinko, promiň, odpusť mi, já nerada, že jsem Ti vyplašila kořist Zboro, při sdělování čehokoliv, včetně nejniternějších pocitů, nemáš poezií šanci konkurovat próze. To vyplývá ze samotné podstaty těchto dvou forem projevu. Můžeš se vztekat, můžeš s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno. Krom toho, báseň jak mi tu veršotepci pořád opakují, je založena na podvědomé reakci a asociaci při čtení: viz 19.04.2005 JeremyMark: Dovoluji si nesouhlasit s Vaší kritikou Černokřídlá. Právě o rozběh individuálních asociací v poezii jde.... Otázka na Zboru: No a právě jak chceš zajistit, že já skrze báseň (a tedy i ty asociace a spol) pochopím tvé nejniternější city tak, jak je cítíš ty a nikoliv úplně jinak? A kde jsou kontrolní zpětné zpětné vazby, tak časté v proze?

Zboro:ano, já vím, proto vysvětluji, že ne všechno mi vyhovuje a ve verších máloco spíše velmi málo... :-) Havranko: ale to není kořist, to je taťka.... on se tak hned nedá... :-)

Zbora
20. 04. 2005
Dát tip
Havranko, to zajišťovat nechci...každý má právo na vlastní interpretaci díla...to co jsi zde napsala je jeden z častých omylů, že báseň musí mít nějaké konkrétní (přesné, obejmutelné) sdělení...podvědomá reakce a asociace nemusí být zdaleka jen produkt čtení...Srovnávat výrazové prostředky prózy a poezie je ve všech ohledech poněkud zavádějící...to, že nemám šanci poezií konkurovat próze na mě tedy působí poněkud úsměvně. Díky za reakci. Kytí, já mám taky radši volné verše...nic Tě v nich nesvazuje :o)))

Havranka5
12. 04. 2005
Dát tip
Pokud Tě Nestoudnosti nadchla ta diskuze, tak ti sem dovoluji překopírovat pokračování, co jsme si tuhle psali pod pozorovatelovou povídkou První láska: 04.04.2005 Havranka5 Jsi jasnej případ pozorovateli... alespoň cos mi o sobě prozradil, touhle povídkou i jinde, u mne i u tebe... Víš, i na falešný lásce se dá dost naučit. Měl jsi to brát jako tělocvičnu a cvičiště, aby ta pravá láska až přijde, byla ušetřena většiny trapasů, a třeba proto nezhasla dřív, než se rozhoří tak, že neuhasne v prvním poryvu závanu života... A vůbec.. nechlastej, nepostaví se ti! A když jo, tak neutíkej, nestyď se, vždyť je to jenom holka..., nýbrž si počkej, až bude kámoška klusat pod zrychlujícím se příbojem Tvých hlubokých přírazů k vrcholu, a zavolej na oplátku Martinu třebas Veroniko, nebo jménem její nejlepší kámošky :-)) ! Makča vypadá, že se vyzná... že by Vendulkomakča utěšitelka :-) ? Mno jo, pokusy o přenos své DNA, to je massarakš! Dám T, ale slib, že napíšeš delší pokračování... Na šukačku co tu mnozí chtějí, se vykašli, tím by jsi to všechno ouplně zkazil. Kdo chce krvesmilnou brutální stříkačku se spermatem a šťávama vode zdi ke zdi, co tečou po balkónu dolů zalévajíce sousedce pod náma muškáty a fuchsie, ať si jí najde jinde... tady vzdychají nad nespravedlivou krutostí života naivně ušlechtilí panicové plní ideálů (ve zhmotnělé podobě škrobících prostěradlo)... že ju? Spíš zabal tepavé výtrysky svého žalu nad holčičí marnotratností do kapesníčku, a až se jich tam za Tvou postelí nashromáždí fůra, vyždímej po měsíci do kalamáře, namoč brk a rozepiš se v delší povídce... nadrženej si na to dost ne? 04.04.2005 Makča [Kritička] havranka: ježiš, ty seš číslo, to je neskutečný toto! 04.04.2005 Havranka5 Jak to, žse ses tak rychle ozvala? Vždyť jsem neposlala žádný avízo (i když jsem původně chtěla poslat avi všem, na protest proti zdejšímu vzteklému hromadnému odmítání avíz :-))) ) Jsi snad jasnovidka věštící z (křišťálové) koule :-)) ?? 04.04.2005 Makča [Kritička] to je jednoduchý - když si dáš kritiky - seznam všech, tak zrovna aktuálně vidíš, kdo na co píše kritiku, tak jsem si jen tak klikla a zrovna tenhle skvost:-) ušák bude rád, von má děsně rád, když si s ním holky povídaj a nabádaj ho k činu:-) * no asi tak. 04.04.2005 Havranka5 Abych tu nevypadala jako tupá dinosauřice na informační superdálnici: napíšeš mi prosím do zprávičky, jak přesně to děláš (ty výpisy kritik?) Já to zkoušela a nějak se mi to nedaří.. Neodpustím si otázku Makčo: Nejsi náhodou ta Martina o které je tahle povídka? :-) Popis by ne Tebe docela pasoval :-)) že jsem číslo? Ju to jsem už někde četla... a nejen pod svým neřestným alternickem.. To víš, my co si přivyděláváme na studia v laborkách, kde se zkoumají mozky, víme kam šáhnout, aby se spustily ty správný řetězce příslušných reakcí.. 04.04.2005 pozorovatel :)))))))jůůůů:))))))))jéééé:)))))) Havranka: nezapomeň, že muži narozdíl od žen si více vymýšlí a jejich popisy jsou většinou koláže mnoha událostí a zkušeností mnoha lidí... prostě ta upřímnost nám moc nejde:)) abych řekl pravdu, tak si myslim, že si buď ono kvresmilstvo už tak nějak prožila a nebo jsi chlap:)))hehe neznám moc holek,který nepíšou o svých zkušenostech.. no, nadrženej na tohle téma... jo, určitě,ale já stejně nějak odbočim od porna a začnu blbě přemejšlet:)) s těma panicema máš pravdu, jejich tu hodně:))) potřebovali by odblokovat mě by to snad ani nebavilo... vožrat se, zhulit, vojet holky a vypadnout... ono je vzrušující jen o tom přemýšlet jasně, že toužim po pořádný šukačce ale jestli to chci... já už vlastně jedno pokračování tak trochu mám (s jinou holkou:)) píšu teď jen o vztazích o Makče to neni:(( snad příště děláš medicínu? 04.04.2005 Havranka5 Podceňuješ nás holky... :-) Co ty víš, co se dá všechno nakukat svému okolí, jen pro to, abys nebyla out žejo... To krvesmilstvo na balkóně jsem prožila virtuálně na hardcore pokecu, jenže kluci se neuměj rozepsat, a tak jsem to musela hodit na papír sama (naškrábla jsem to červenou fixkou na rub mých Patera perutí ) , toť celé... Kytiii třeba píše životopisně, já taky, ale tohle nebyl zrovinka ten případ víš.. I holky mají své představy, sny a touhy, a jak která je dokáže smíchat a vyplivnout na papír... Třeba já si myslím, že kluci obvykle (všimni si toho slůvka!) neumějí psát dlouhý citovky... což takhle založit klub literárních paniců a panen? :-) Víš, ty to chceš, ale bojíš se... je tomu tak viď? ne, přírodozpyt 04.04.2005 Makča [Kritička] :-)))))děcka, tohle fakt ne, z tý vaší otevřený komunikace nemůžu havranka: když si klikneš v pravým modrým sloupku na svý jméno pod titulkem "redakce" - rozbalí se ti taková tabulka - v prostředním sloupku - kritiky (seznam všech) - to bys měla zvládnout:-) ušák: pánbůh ti pomáhej, chlapče:-))) 04.04.2005 pozorovatel :)))holky si vymejšlej horzný krávo-viny:)) na mý lži např. nikdo nepřišel zato mý pravdy všichni označovali za lži... ještě že citovky psát neumíme...uf:)) ale všimni si, že holky mají menší tvůrčí myšlení než kluci:)))! a ty jsi panna nebo pana? jestli se něčeho bojim,tak toho, že mi ta náhodná známost zůstane na krku já jsem přece citlivý chlapec a vše prožívám a beru vážně! spíš mám silnou vůli a jsem vybíravej a nebo chci šoustat dlouhodobě a ne nahodile:)) hele, že ty chceš, abych takovej byl?:)) myslíš, že by nám to klapalo? no, já ti nevim... co je to přírodozpyt? a seš mi podezřelá, což asi tušíš 05.04.2005 Havranka5 Pozorovateli, tedá já z tebe pláču dojetím... Vedeš tu ty samý tklivě tesknící roztouženě vzdychající, mírně vyčítající, idealisticky vznešené jinošské proslovy, co můj spolužák na SŠ: Jsi jako Pegas lítající věčně v oblacích, bojící se kopýtky zabořit do syrové prsti země, ve strachu, že by příliš hluboko zapadl a tolik sebepyšná křídla by jej již více neunesla. Však přitahován skrze svou tryskající nahromaděnou touhu neodolatelnou krásou i vůní květů koberců rozkvétajících lilií volajících po ňuchavém opylování, co se v letu životem míhají pod jeho břichem.. Jestli s tím nepřestaneš, poohlédnu se po ohlávce a lonži... Tvoje ržání mi rve srdce, anžto jsem velmi obdobné slýchávala od jiných Pegasů, víc, než bylo a je zdrávo... Havranka5

Nestoudnost
12. 04. 2005
Dát tip
:-))), tak jo, děkuju:-))

Nestoudnost
11. 04. 2005
Dát tip
Abych řek pravdu, báseň není špatná, ale v diskusi pod ní jsi užila toliko krásných slovních spojení, že je mi až líto, že to není v té básni...abych se vyjádřil přesně, líbí se mi mnohem víc ta diskuse, přijde mi mnohem víc emotivnější než ta báseň...dík tobě i Pozorovateli:-)...nezlob se

pozorovatel
11. 04. 2005
Dát tip
:-))

Brosqička
01. 04. 2005
Dát tip
ten Koraktor mi tam moc nesedne, ale celkově se mi líbí.. je taková netypická, zajímavá a ojedinělá *t*

pozorovatel
31. 03. 2005
Dát tip
vím:))) poplašné klisničky spíš krotim nějak bych to nepřeháněl... jen se snažim jít svojí cestou a když sejdu, nic velkýho se nestane stejně nemám žaludek vojíždět každou klisnu mně by stačila i jedna maximálně tři:))) tobě píšou zhrzení chlapci?:)))) kecáš...:)) sex je zajímavej koníček, ale milování se je zážitek:))

Havranka5
31. 03. 2005
Dát tip
I ty kecko.. ukecaná :-))

pozorovatel
31. 03. 2005
Dát tip
že bys mě až tak znala...? .))

Havranka5
31. 03. 2005
Dát tip
Jak může být pro Tebe zážitkem něco, o čem sám říkáš, že jsi doposud nezažil ? :-)))

pozorovatel
31. 03. 2005
Dát tip
milování je široký pojem... nejen zaboření pije do pochvy... a neni to snad pravda?:))

Havranka5
31. 03. 2005
Dát tip
s měkkým (i) v určitém (slově) to milování se jde obvykle dost blbě ... :-))

pozorovatel
31. 03. 2005
Dát tip
pyju jenom pije ale básnicky to zní moc hezky:))

Nevím možná by toi bylo i na tip, ale první verš je jen trochu přebásněná píseň Janka Ledeckého. A některé ty ostatní sou jaksi umělé - přijdou mi až moc snadné na to jaký má dle mého básn široký průběh. Ale určitě to stojí za pochvalu.

Havranka5
31. 03. 2005
Dát tip
Až znovu přijde těch několik plodných dní, kdy nevědouc co za z nitra tryskající touhy a vášně mého v přílivu příboje hormonů máčeného mozku píše moje rozechvělá ruka máčená kalamářem broskvičky tekoucím jak Vltava při srpnové povodni, přepošlu Ti nějakou vášnivě neřestnou milovací povídku... Přísahajíc na pupík slibuju.. Teď na mě, s železnou pravidelností jako každoměsíčně od mých třinácti let, však přichází krvavě vražedně sebevražedné myšlenky. A tak nebo tak nějak.... jsem asi šílená..? Havranka zešílevši vrhnouce se ke klávesnici v chvatu klofala v třesu rukou vedena Hlasy z obilného lánu... fakticky mi hrabe. Že já radši nezůstala u té mé historické povídky Fére en Tardennois de Dreux... tam mě jen znásilní před očima jedenáctiletou pannu, abych se já sama podvolila.... k podpisu svatební smlouvy .. prostě citovka a pohodovka... a místo toho tady hrabu svým prostořekým zobákem mrchožroutky v Písmácké prsti, a vyrývám zpod kvetoucího jarního podbělu lebky dávno mrtvých obětí nejstrašnějšího z nejhrůznějších literárních zločinů a hledíc do jejich prázdných žalujících zřítelnic spřádám šílenou pavučinu neméně šílené povídky... tys nečetl to pod těma avíčkama?

Havranka5
31. 03. 2005
Dát tip
i když neznám písně Janka Ledeckého, myslím, že od doby zrození Pegasa z tryskající krve, se tento verš v mnohých obměnách objevoval již v řečtině a později v latině nesčetenkrát... a jsem přesvědčena, že nikdo od nikoho neopisoval...tenkrát ani dnes

Havranka5
31. 03. 2005
Dát tip
Nicméně díky za pochvalu... :-) Tohle byla osobní báseň mému příteli.... příteli, od slova přátelství...

Tak toho si važ takových je na Světě jen pár a někteří lidé takové Přátele nikdy nepoznají - já mám tři, známých mám miliony

Chelaton_3
29. 03. 2005
Dát tip
Docela dobrý, až na tu 1. sloku - ta není moc origosh. A co je to, prosím Tě, Koraktor??? Dík za objasnění! ;-> T

pozorovatel
29. 03. 2005
Dát tip
Mladičký hřebec ohradou touhy sevřený - ůů, to mě oválo *

Havranka5
29. 03. 2005
Dát tip
Jsi snad rovněž mladičký, věčně roztouženě nadržený a nezkušený hřebeček, co se smutně kouká z povzdálí na to, jak jeho platonické lásky z hříběcího věku podléhají jedna za druhou zkušeným dominantním hřebcům ? (teď naštěstí nehovořím o sobě... ale stává se to víc než často...)

pozorovatel
29. 03. 2005
Dát tip
mám to brát jako nabídku k pohlavnímu aktu? platonický lásky nemám, ale nadrženej je každej z povzdálí sleduju, jak se ty hloupý krávy snadno nechávaj obšťastnit

Havranka5
29. 03. 2005
Dát tip
pozorovateli - Už tě někdy vážně zkopala poplašená klisna zahnaná do kouta? Že ne? zkus a uvidíš :-))) Teď vážně: A měl jsi někdy vůbec platonický vztah? Vznešené čisté ideály panice s přetékajícím srdcem plným čisté citové niterné lásky doposud neposkvrněné zaběhlými zvyklostmi života pragmatických dospělců? je na kluka přirozené (znaje to nejspíš z každovečerní zkušenosti) že tě při četbě mého krvesmilstva a veršovaných kosočtvercovin uchvátily veršíky typu: "Věnováno vám všem co tečou po ruce" Nevadí ti však při tom sledování z povzdálí, že jedna z těch jak říkáš "hloupých krav který se nechávaj tak snadno obšťastnit" třeba bude jednou Tvojí láskou a manželkou ? Nebo taky rád rozverně trháš (a po přivonění) zas hned marnotratně odhazuješ květy utržené z rozkvetlé louky života?

pozorovatel
29. 03. 2005
Dát tip
:))) mě maj´ klisny rády:)) zvlášť ty poplašné jistě, že jsem takový vztah měl a dokonce jsem ho i popsal ve svý povídce Moje první láska jsem panic se silnou vůlí a racionálně silný, přesto přirozeně nadržený, jak příroda pitvorně do vína nám zamíchala samozřejmě, že vyhledávám díla laškovně pornografická (ostatně dostal jsem na tebe tip, žes ta pravá učitelka) nevadí, já doufám, že se najde chytrá kráva, která se nespustí s každym bejkem, co velký rohy má jsem hodný chlapec a hlavy kytkám netrhám ovšem hodní chlapci si nikdy moc nezašoustaj... jsou to mučedníci ale dost o mně jak jsi na tom ty? za kym se skrýváš? a jak si užíváš pohlavně vzrušivé stránky života? nebo o tom jen píšeš?

pozorovatel
29. 03. 2005
Dát tip
tys pomalá

Havranka5
29. 03. 2005
Dát tip
Neříkej :) Už jsi si nějakou "poplašnou" klisničku osedlal ? Jsem jí četla. Znám takové kluky a cením si jich. Ale dívky bývají (většinou) mnohem jednodušší a méně citlivé, než jsou ti mladičtí hřebečci, kterých to prostěradla jejich lůžek vlhnou slanými slzami nešťastných lásek (nešťastných pro svou ne vždy žádanou nevinnost) i nahořklými věnci syrovou vůní vonících perliček probuzené touhy deroucí se tepavě ven... Od koho? Kdo mě prásknul ? :-))) Přeju Ti, aby se našla. I panny nebývají jen ve vitrínách pospolu s dinosaury. .-) I když některé ze studu zapírají i pár týdnů po těch několika prvních pokusech, že jsou - tedy teď už napůl ještě panny... Já vím. Pár hodných chlapců, zmučených střetem přirozené a zdravé tělesné touhy, rozvíjícího se rozumu a ušlechtilých ideálů dospívajícího nitra, mi občas píše srdceryvné dopisy, nebo pláče na rameni... Ale i holky to nemají jednoduché. Tedy ty, které přespříliš přemýšlejí. Jako ti kluci... A jak si užívám pohlavně vzrušivé stránky života? ... No, asi poněkud méně, než abych musela polykat každý den prášek, aby se lékař nemusel usadit mezi mýma nohama s odsávačkou a kleštěma.... Ale zase o tom jen nepíšu. I při milování lze zůstat čistá a neporušená na těle i na citu, bez lepivých zažírajících výčitek, stejně jako při psaní neřestně lascivních povídek... :-)) Víš?

já si nemůžu pomoct, já tak nějak rýmované dílka nemusím.... přijde mi, že pak autor musí hledat vhodná slova na úkor dílka...

Taiko78
16. 03. 2005
Dát tip
jsem TU pro TĚ :-) ...jediný tvůj pohled a můj život bude tvůj... {Tenká červená linie} típek za hravost, lehkost, smutek ....

TIP abys měla radost ;-)

chtělo by to ještě trochu "promakat" :o)

Nekoukal se tady někdo včera na Souboj titánů :o)...heh :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru