Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BUBÍNEK

28. 02. 2005
17
4
4448

bubínek pro podezdívku :o)

bubínek

 

 

Bubínku v koutě položený

tvé srdce ze dřeva

přestalo              bušit

tvou kůži už

nikdo nehladí

a tobě              to nevadí

ležíš v koutě zapomenut

a tvá kůže           tiše      stárne


4 názory

jazzgirl
01. 12. 2007
Dát tip
Fascinace*

Smíšek:-)
30. 10. 2007
Dát tip
uf uf bum bubum bum bum bubum bum bum :) * bum

avox
11. 04. 2007
Dát tip
opravdu hezky, nechci se opakovat, dále už jen */ :-))

ano ano ano...:o)

megahit
31. 07. 2006
Dát tip
jako bubeníka mě to úplně moc potěšilo, paráda :o)

Tinúviell
24. 07. 2006
Dát tip
pěkná..ten bubínek na fotce je původem z Afriky a jmenuje se djembe...jsem bubeník :o)))

Rad_o)))
24. 06. 2006
Dát tip
... takhle se mi z prvních tří hudebních (nastrojových) líbí nejvíc :o))) ... jdu pokračovat ;o) jo a * Tink :o)))

Drvi: dík za návštěvu a milou kritiku :*)

Alela
15. 09. 2005
Dát tip
Ach né... je mi ho tak líto.... Já svůj vyměnila za kytaru a taky si připadám, jako bych prodala své dítě... Prosím, pohlaď ho někdy...

Jazena
09. 06. 2005
Dát tip
Pěkné, už se těším na další. Tara Fuki se mi také líbí. Tip

andromeda
29. 04. 2005
Dát tip
ta je krásná - a tip

podezdívka
20. 04. 2005
Dát tip
Takový bubínek ve své bicí soupravě nemám :-))). Je moc hezkej.

:o)

vesuvanka
19. 04. 2005
Dát tip
moc hezký bubínek.... díky

Klokočka
08. 03. 2005
Dát tip
Renys!!Ty tvoje nastrojovy baaaaasne jsou skvele Pozn.Tara Fuki jsou 2 a nezijou v Polsku, ale jedna tu a jedna ve Francii.....To jen pro poradek:)

Aha, ja mela furt zato, ze jsou tri :o), tak nic, diky za opravu :o)... i za kritiky :o)..

jejda varhany? Hmmm, už jsem dlouho nebyla na žádném varhanním koncertě....to by chtělo napřed tam zajít a pak by se třeba něco vylouplo z té makovice...varhany jsou opravdu krásný nástroj...ostatně slýchám je každou neděli v kostele, pokud zrovna nejsem marod (jako teď)....

:) ja ale taky:(...

nj, co naděláme....když na bongo nemáme... :o)

ejke: díky moooc :o)... ostatni: tak kdo ma dalsi navrh na nejaky nastroj, nak me to zacalo bavit :o)...heh

DRAHT
01. 03. 2005
Dát tip
Mě by největší radost udělalo violončelo. To miluji ze všech nástrojů nejvíce ....

DRAHT: ufff, čelo, no, tak to by bylo asi mooc náročný, i když, zkusit bych to mohla, hele neposloucháš náhodou TARA FUKI?? Tři polský holky, který hrajou na čela a skvěle zpívaj... :o)

DRAHT
01. 03. 2005
Dát tip
Asi jsem "zabržděný", ale TARA FUKI neznám. Díky za tip, zsudím se po nich porozhlédnout ....

jj :o) neni zač :o)... Je to polský folk, teda myslim...Občas maj takový písničky, který mi připadají takový mystický nebo od čarodějek, no zajímavý :o)...

vesuvanka
01. 03. 2005
Dát tip
pěkná, i graficky... připomněla mi indiánský bubínek :-)))... TIP

děkuji vesuvanko :o)...cením si Tvých návštěv :o)...i TIPŮ... :o)

pozorovatel
01. 03. 2005
Dát tip
já chtěl vždycky bongo

já taky :o)...

Žánr 100% sedí, díky

DRAHT
28. 02. 2005
Dát tip
Líbí se mi. Jenom se musím přiznat, že jsem nepochopil prolog. ( podezdívka = podezřelá dívka ? ) I tak posílám TIPa.

cherubinka
28. 02. 2005
Dát tip
Hezký, akorát to nehladí - nevadí mezi zbytkem, co se nerýmuje mě praštilo do oka.

DRAHT:podívej se na KYTARU pak prolog možná pochopíš :o)... Jinak děkuji moc za tip :o)... Slůůůníčko: Děkuji Ti mooc :o)...

cherubinka: nj, dyť to je bubínek, co bys chtěla :o)...dík :o)

DRAHT
28. 02. 2005
Dát tip
Díky za nápovědu. Už je mi to jasné ....

podezdívka: avi :o)

podezdívka
28. 02. 2005
Dát tip
malinka_hvezdinko moc moc díky!!!! Je to hezounký, má to duši a ten bubínek z písmenek je taky pěknej! ************************TIP

podezdívka: jehehe, já děkuji Tobě za tak milou kritiku i tip :o)...

ejke
28. 02. 2005
Dát tip
povedlo se too

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru