Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klidná

28. 02. 2005
5
0
6838
Autor
Kandelabr

Poslední dobou mám nejraději takové ty dny, když se myšlenky jen tak převalují, všechno je pomalé a líné a můžu si přemýšlet o přemýšlení, je mi jedno kam jedu nebo jdu, nechám se unést a myslím na drobnosti, skládám střípky a znovu si uvědomuju staré situace, očesávám je nebo přišperkovávám, jak se mi chce a hodnotím, co by stálo za zapsání, jak co překroutit, aby to pasovalo, příběhy se mísí, točí, zanořují a vyplouvají k povrchu, já se na té vlně unáším a je mi jedno, že nad ní nemám kontrolu, nechci udávat směr, když je o tolik příjemnější mírně plout, až tam kde mizí svět a přehoupnout se přes jeho okraj a jako by nebylo nic přirozenějšího klidně padat vstříc nádhernému nekonečnu.


nounejm
04. 04. 2005
Dát tip
Zase jedna s jednou tečkou :o)

Dart
02. 03. 2005
Dát tip
Dokonalé TIP

Kandelabr
01. 03. 2005
Dát tip
harlekýnka, alina: buddha je sice velký, ale při psaní tohohle jsem na něj opravdu nemyslel. je to jenom taková oddechovka, bez jakýchkoliv ambicí, vláčná nálada, kterou mám rád a tak jsem se ji pokusil nějak převést a zachytit. kytiii: a zdá se ti to na škodu?

Kytiii
01. 03. 2005
Dát tip
líbilo se mi, že jsi tak nějak bořil tabu... nějak mi to k tobě moc nesedí... i když maluješ pěkný obrázky...

Kandelabr
01. 03. 2005
Dát tip
bořil tabu? a čím?

Jinny
01. 03. 2005
Dát tip
Kandelabr: Správná otázka, taková seberejpavá :) Jinak slušné, ale tentokrát musím souhlasit s StvN. Mám radši příběhy.

harlekýnka
28. 02. 2005
Dát tip
možná by ti byl / je blízký buddhizmus...*

StvN
28. 02. 2005
Dát tip
Mám za to, že ti lepší sedí vyprávění příběhů.

Kandelabr
28. 02. 2005
Dát tip
StvN: já vím, ale občas mám chuť na takovouhle obyčejnou ospalou miniaturu...

StvN
28. 02. 2005
Dát tip
Jo, tohle je dost ospalý.

Deve
28. 02. 2005
Dát tip
Opravdu je klidná....tip

alina
28. 02. 2005
Dát tip
nepřinde mi to ospalý ... spíš takový vláčný a to se mi hodně líbí!! Buddhismus bych do tohohle konkr. asik netahala,nebo jo, Kande? Skoro si to dokážu představit jako maličkatou knížečku, takových vlídných odpočinutí a zadumání..

Kytiii
28. 02. 2005
Dát tip
jsi až moc klidný, poslední dobou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru