Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chtěl bych...

21. 11. 2000
11
0
4341
Autor
Sadaf

...aby si láska nemyslela jak krásná je a skvělá... že všechno může mít co zamane si a co by chtěla... ...aby si prostě nemyslela, že kdo ji nemá nemá nic... Vždyť přátelství je někdy někdy mnohem víc...
cloviecik_3
13. 03. 2001
Dát tip
eeeeeh co rict?

Pája
31. 01. 2001
Dát tip
Myslím, že přátelství je druh lásky.

racek
08. 12. 2000
Dát tip
Ahoj, Bix, me zkusenosti jsou opacne. Ne, laskou se pratelstvi pokazit nemuze, naopak, je to pak lepsi. Nemyslim ted jen sex. Ja mam nekolik vztahu, v nichz se pratelstvi promenuje v lasku a zase nazpatek, a trvaji treba uz tri ctyri roky, takze dost dlouho.

racek
08. 12. 2000
Dát tip
Sadafe, oboji je krasne, a nejkrasnejsi jsou ty promeny.

racek
08. 12. 2000
Dát tip
Aspon pro me nejinspirativnejsi. Ojeje, to je pak najednou basni...

Andra
05. 12. 2000
Dát tip
*)

Merle
29. 11. 2000
Dát tip
ten odkaz výše nikdo nepoužívejte... udělá z vás anonyma... Sadafe: pokud chceš vidět, jak má vypadat odkaz na dílo, nech si jeden udělat když vkládáš nový dílo... je tam na to tlačítko.... pak se podívej, v čem se liší.

Bambulka
27. 11. 2000
Dát tip
no ju, tentokrát mi bráška Merlík vzal slova... a právě proto je láska kolem nás stále. *!

Sadaf
27. 11. 2000
Dát tip
Mahoney, drahý příteli.... Díky za to, že si myslíš , že toto není blbůstka (jak jsi mi ostatně už několikrát psal), nicméně musím reagovat asi takto: Víš, já nedokážu, neb nemám odvahu, napsat o některé své blbůstce, že je to báseň. Nedokážu to patrně dost dobře posoudit, možná také kvůli tomu , že můj život je jeden velký ohňostroj a pláču...pláču si jenom tak tiše ve svojí samotě, tedy samotě fyzické... P.S. Budeš-li někdy mít čas a náladu, napiš mi prosím jak se to naučit:-))))) P.S. ostatním : moc a moc díky...(kdyby jste tak viděli kdy a jak jsem tuto blbůstku psal....:-)))

Sadaf
27. 11. 2000
Dát tip
Jsem Ti Mahoney zapomněl poslat avízko....

Sadaf
27. 11. 2000
Dát tip
Já jsem fakt asi úplně blbej....víš Mahoney, já jsem blíženec, a zrovna dneska jsem zkusil napsat právě něco o tom , co se v blížencích dějě... Blíženci tak jsem také jednou zkusil takovéto odkliknutí jako odkaz, samozřejmně , že ne sám, ale s pomocí... Tak snad to bude fungovat....

Merle
23. 11. 2000
Dát tip
JIKO :-)))))))))))))))))))))))

Mahoney
23. 11. 2000
Dát tip
souhlas s Merlíkem * btw, kolikrát už jsem Ti psal "tohle není blbůstka"?

O.S.to6
23. 11. 2000
Dát tip
☼!

šroubek
23. 11. 2000
Dát tip
taky mi to nepřijde jako blbůstka a přátelství je jenom jiný druh lásky

Bix
23. 11. 2000
Dát tip
Súhlasím s mahoney a šroubkom...Nie, nie a nie pre označenie blbustka...máš pravdu, hoci priateľstvo sa často práve láskou jedného k druhému pokazí...ale to je o inom...:o)

suva
22. 11. 2000
Dát tip
PMŠČ :c))) *

Merle
22. 11. 2000
Dát tip
přátelství je taky láska... jen jiná... ale vím jak to myslíš, a souhlasím BTW: dobrá básnička

papouch
22. 11. 2000
Dát tip
no konečně po dlouhé době, vítaj curýk a hned na pípek :-))

Stevenson
22. 11. 2000
Dát tip
aby si nemyslela.. takze?.. ale jinak.. FAJN..

Falka
22. 11. 2000
Dát tip
Sadáfku, tak pod tohle se ti podepíšu i příjmením: Falka +++ :o)

mis
22. 11. 2000
Dát tip
Líbí * Tady se zase hodí můj oblíbený jednoslovný citát: "OBOJÍ" (odpověď medvídka Pu na Králíčkovu otázku, zda chce k obědu med nebo zavařeninu)

kalinka
22. 11. 2000
Dát tip
tip sadáfkovi, a tip mis za citát!:o)

zirafka
22. 11. 2000
Dát tip
dobré je to, dobré a děkuji zolli za nasměrování :-)

JiKo
22. 11. 2000
Dát tip
woow PMTSS !!! (přesně můj talíř smaženého sýra) TýAjPý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru