Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vedeme řeči

04. 03. 2005
1
1
3274
Autor
Acheron

 

básněžíš

 

a slůvka olůvka

veršelestí

v listnatých listinách

 

měkká slovata

točí se ve veršejkru

rýmonumenty

drolí se

posupně

poe tapách

jemně

poeticky

 

veršeptáme

klobásníme

 

prostě jen tak

vedeme řeči

 

na vlastní nebezpečí

...


1 názor

Milly
11. 11. 2005
Dát tip
mně se to taky líbí celý- ta hra se slovy- mimo závěr... :-)

Zuzulinka
07. 04. 2005
Dát tip
Taky vedu ty řeči..na vlastní nebezpečí....

:) roztomilé něžně slovohravé básněžení...

Acheron
04. 03. 2005
Dát tip
...chtěl jsem aby bylo slůůně ůůůplně ůůůněseňo

& taky lehučce vzdělávací, kdo by tušil, že poetika je odvozena od Poea? ;o)

Acheron
04. 03. 2005
Dát tip
...ptákovina, co? ne ne - ono je to celé trochu ironické vůči tzv. velebásníkům, co si takhle hrají se slovy bez většího smyslu.

...mmm, ale živě si přestavuju tvou ruku, jak ve veršejkru točí rýmonumenty... :)

Morphy
04. 03. 2005
Dát tip
zrovna jsem chtěl napsat co to s tebou je, když jsi za něco podobného kritizoval nejmenovaného ...

Acheron
04. 03. 2005
Dát tip
...opravdu za něco tak podobného?

Morphy
04. 03. 2005
Dát tip
úplně přesně podobného, řekl bych až přímo podobně stejného - ale byla z toho trochu i hádka - proto si pamatuju

Acheron
04. 03. 2005
Dát tip
úplně přesně podobného - no, nechme toho, patrně máš pravdu. I volný verš plný obrazů a metafor by měl být především chytrý - zdá se ti tenhle hloupý nebo laciný? O to totiž jde, když komentuji nebo kritizuji. Tak či tak, josu to ironické veršíky, jak jsem již uvedl.

Morphy
04. 03. 2005
Dát tip
neoslovuje mě to, ale to neznamená, že je to špatný, nemám patent na rozum. Jen jiné tvoje básně a jejich lehké rýmování mě naopak oslovují velmi a rád tě čtu

Acheron
04. 03. 2005
Dát tip
Morphy, dovol ještě drobnost, protože jsi na to kápl - něco tě nemusí oslovovat, pohnout s tebou atd. ale musíš mít z toho pocit, že to není slabé.

Acheron
04. 03. 2005
Dát tip
...že za tím cítíš určitou sobnost, um a chytrost.

Básněží?

Acheron
04. 03. 2005
Dát tip
si piš že jo, dík slůůniverzální ůůůně

Tak mě napadlo, má sob osobnost? ... jen nebo sobnost? ...sobovitost ve smyslu ideje sobovitosti čili bytí sobem? (Nezaměňovat se sobcem či sobím_hnuscem!) Kdybych bylo filosofem (– ano, vím, odchyluji se od stávajících pravidel levopisu...), chtělo bych být filosobem! (Nezaměnovat se sobofilem!) Mmch omlouvám se autorovi, že se vykecávám pod jeho dílem, leč mám empiricky ověřeno, že to zatím dobře snáší:)

Acheron
04. 03. 2005
Dát tip
ech, překlípek - a ty nekecáš, slůůůůůůů, ty hezky hovoříš :-))

No jó, se přehodijó písmenka, se přehodijó slůůůvka... , ale... koneckoncůůů, proč nevést řeči pod dílkem tak příhodně pojmenovaným?! ;o)

Acheron
04. 03. 2005
Dát tip
...jako vždy jsi mi tááákhle proslůůůnilo náladu

Markéta
04. 03. 2005
Dát tip
moc dobrý nápad... ale chtělo by to více propracovat, ještě více si s těmi slůvky pohrát a dostat z nich co to jde (a nebo taky ne :-)). Ten konec se mi moc nezdá, asi bych ho napsala jináč...

Acheron
04. 03. 2005
Dát tip
každý píše jináč, Markéto

Markéta
04. 03. 2005
Dát tip
dyk jo :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru