Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rakovina

04. 03. 2005
3
2
6100
Autor
zelva

Přátelé jsou jako rakovina, jakmile se vám jednou dostanou do srdce, už se jich nezbavíte!


2 názory

Přirovnat přátele k rakovině už vyžaduje asi hodně velký nevkus.

Marlav
25. 06. 2009
Dát tip
doufám, že to nečte opravdový přítel, asi by mu to bylo líto..

Veronika11v
08. 02. 2006
Dát tip
to je pravda, lenže ak sa tá rakovina rozrastie, môže zabiť..... ale krásne *

Amanda
30. 12. 2005
Dát tip
Brutalni spojeni...

JiKo
28. 12. 2005
Dát tip
já bych to jirikovo vysvětlování kapku zkrátil, jde o to, že to úvodní přirovnání, ta premisa je vedena jako záporná. Rakovinu snad nikdo nevidí jako kladnou záležitost. Jenže s tím tak nějak vůbec nekoresponduje logický vývod, který má být v kladném duchu. to je základní rozpor který po přečtení zanechává rozpor a proto má čtenář pocit, že citát je hloupý. Minimálně bych ho teta v inteligentní společnosti svejm známejm neříkal:)

zelva
28. 12. 2005
Dát tip
jiko na tebe mě už pár lidí upozorňovalo, co si za člověka takže mě tohle ani moc nepřekvapuje!

JiKo
28. 12. 2005
Dát tip
a co jsem za člověka? rád si to poslechnu. a na co vůbec reaguješ? nezdá se ti ta kritika? proto popichuješ mě?

JiKo
28. 12. 2005
Dát tip
*teta má být teda v tom žlutém příspěvku

papouch
28. 12. 2005
Dát tip
ano, hulvát a sprosťák je to a vyhazuje hodné, slušné a inteligentní Hrboly z pokecu!! :-)))

dva_karlove
28. 12. 2005
Dát tip
Hnusný, hnusný JiKo!

Cookie
17. 11. 2005
Dát tip
ještě že je to pravda:-)))

j_i_r_i_k
11. 05. 2005
Dát tip
"protože pokud mi na někom moc záleží, tak v mém srdci zůstane napořád, i když se na pár chvil odloučíme" - A toto pokládáš za obhajobu svého přirovnání? Zkus si tento výrok zpětně aplikovat na rakovinu, ve Tvém srdci zůstane napořád, i když se na pár chvil odloučíte? Uf, no dobře, pokud Ti to sedí, budiž, mně to nepřijde ani tak drsné, jako spíš mimo... Ale máš pravdu, každý máme svůj názor a své jsme oba řekli...

zelva
10. 05. 2005
Dát tip
Já si myslím, že je to tak, jak jsem to napsala, protože pokud mi na někom moc záleží, tak v mém srdci zůstane napořád, i když se na pár chvil odloučíme. Mé přirovnání je možná pro Tebe dost drsné, ale je to můj názor. Ty máš jiný názor, já to nezměním... a proč taky!

j_i_r_i_k
09. 05. 2005
Dát tip
Mno, odpověď neznám, proto se ptám - totiž odpověď neznám v takové míře podrobností, kterou bys mne případně mohla zahrnout Ty... A co se mého IQ týče, tak je postačující právě k tomu, abych se nad takovýmto citátem rozohnil - vzít dvě věci, najít pro ně jednoho zdánlivě společného jmenovatele a sesmolit přirovnání, když toto snad ve všech ostatních ohledech více než kulhá, to se mi prostě nelíbí... Další, co mi na tom citátu vadí, je podtext naznačující, že by se snad někdo chtěl zbavovat přátel - je-li někdo naším přítelem, ne známým, ale přítelem, proč bychom se ho chtěli zbavovat? Oproti Tvému citátu postavím DRAHTovo přísloví - nepřijde Ti mnohem trefnější, vkusnější, moudřejší?

j_i_r_i_k
08. 05. 2005
Dát tip
"Přátelé jsou jako rakovina" - gratuluju, otřesnější a mrazivější přirovnání jsem ještě neviděl - Ty jsi sestřička (tedy za pár dní budeš), takže mi nejlépe odpovíš - co se stane s člověkem, kterému se rakovina dostane do srdce?

zelva
08. 05. 2005
Dát tip
já myslím, že odpověď znáš a taky si myslím že tvé IQ je dostačující natolik, abys pochopil, jak je to myšleno!!!

zelva
22. 04. 2005
Dát tip
A k čmu jinému bys to teda přirovnal...poraď...třeba se nechám inspirovat

Black_Witch
21. 04. 2005
Dát tip
k rakovině to přírovnání nenuselo bejt ale má to svojí sílu

zelva
31. 03. 2005
Dát tip
Dík...to vidím v nemocnici pořád, jak na to nestačíte T-lymfocyty

T_lymfocyt
30. 03. 2005
Dát tip
Na tu jsem tu i já, abychom se jich zbavili! Někdy na to ale bohužel nesdtačíme... Hezké.

DRAHT
11. 03. 2005
Dát tip
VĚRNÝ PŘÍTEL JE MEDICÍNOU DUŠE - LATINSKÉ PŘÍSLOVÍ

gab_1
10. 03. 2005
Dát tip
Pokud jsou to stále přátelé, tak se jich zbavit přece nechceš! A pokud zklamali, tak se jich zbavit lze! Ale lehký to neni !! :-)) t*

zelva
10. 03. 2005
Dát tip
Problém je zjistit, co je správné!

Dolente
06. 03. 2005
Dát tip
Někteří přátelé jsou jako bumerang - ne a ne je zahodit . -kdo je autorem nevim, ale docela to sedí.. :o)))

zelva
06. 03. 2005
Dát tip
Taky docela tefné...aj u mě to tak platí...nejde to a nejde...

zelva
06. 03. 2005
Dát tip
Takové lidi neznám...a do rakví se nedívám...

pozorovatel
04. 03. 2005
Dát tip
horší je, když se k tobě nakvartýrujou

klipeto
04. 03. 2005
Dát tip
výhodu mají lidé bez srdce

Vespa
04. 03. 2005
Dát tip
střílet je....

tanec
04. 03. 2005
Dát tip
Tak nevím jestli budeme střílet lid bez srdce a nebo raději zastřelíme každého,koho potkáme.

TRANSPLANTACE! :-)

Telvo
04. 03. 2005
Dát tip
:)) pěkné

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru