Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zteplaná

25. 11. 2000
3
0
3239
Autor
Stevenson

Když já vlastne nevim kam to patři.. ale v každém případě asi brzy do koše

Zteplaná Zteplalé víno z upatlané sklenky, politý ubrus a prachy z peněženky, jsou pryč… I s Tvými idealy… Na co jsme si to proboha jen hráli ? Zteplalé víno, zteplalá pachutˇ.. čeho ? těch našich snů ? Ty se nám přece tolikrát už zdály, a kolik rán už takhle zteplalo.. A přece nám to znovu nedalo Po desáté, sté, nebo kolikáté ? Tak, prosím pojdˇ a nebreč, taxík čeká. Mně je to také líto a strašně mě to leká.. že příště.. zkusíme to znova a možná…. že roztají ledy… a nebo snad, bohudík, bude to naposledy…
Alchymista
01. 12. 2000
Dát tip
Bohužel i jako text písně by to bylo tak pro Michala Davida.

Mithrandir
01. 12. 2000
Dát tip
Fakt dobrý. Někdy trochu násilný rýmování, ale fakt dobrý. Do koše? Nehaž!

Stevenson
01. 12. 2000
Dát tip
nevis na nej adresu?)

Miracleion
01. 12. 2000
Dát tip
Docela pěkně se ti podařilo ten pocit zakyslého vystřízlivění z extáze včerejších hříchů dát do slov. Je cítit.

Merle
28. 11. 2000
Dát tip
JOjo..

Falka
27. 11. 2000
Dát tip
Kam to patří? Pod kůži, zaleze to samo... *

Stevenson
27. 11. 2000
Dát tip
Dekuji za uznani..)

myrinda
25. 11. 2000
Dát tip
...

Anonym
25. 11. 2000
Dát tip
Oslovilo mě. Hezké. Jde to až "na kůži". Žádný koš,ale tip.

J
25. 11. 2000
Dát tip
Připomíná mi to bludný kruh - kudy kam? Zvyk? Chceš? Nehceš? Poučila jsem se, že i zhrzený cit dát na papír a ne do koše, pomůže uvolnit, odplavit, odložit, opustit, najít. Co? Něco, co teď ještě není vidět, ale o tom je HLEDÁNÍ. Nejvíc mě zaujala první sloka.

Kovi
25. 11. 2000
Dát tip
zaujalo.. do kose se takove veci nehazou.. od toho jsou tu jini - a je jich tu dost..

White
25. 11. 2000
Dát tip
Do koše to nehaž, jednou jsem zahodil celou svoji sbírku a teď ji marně toužím mít zpět. Je to dobrý, teskný a žel i někdy skutečný

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru