Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

niíč som nenašla

12. 03. 2005
8
1
3773
Autor
zvedavec

nič som nenašla

 

 

Otvorila som dvere na kuchynskej linke a hľadala som...

Mohla to byť rasca alebo aj kmín... nič som nenašla.

 

Zašla som do inej skrinky, tam zase mohli byť moje neotvorené sáčky s rascou alebo aj kmínom - vôbec nič tam nebolo...

 

A tak som sa vrátila do tej prvej skrinky, každú jednu nádobu som pre istotu ešte raz  skontrolovala, či na nej nie je nápis „rasca“ alebo „kmín“. 

Lenže taký nápis tam chýbal.

 

Ešte mohla byť rasca v špajzi... nebola.

 

Tak som - nelogicky - skontrolovala ešte raz tú prvú skrinku kuchynskej linky - znovu som pátrala po nádobe označenej nápisom  „rasca“ alebo „kmín“ -  no jasné, veď som to kontrolovala už aj predtým, prečo by som to mala teraz tu nájsť?

 

Nie, rascu, ale ani kmín nemáme...

Tak tá moja kapusta bude musieť ostať bez rasce!

 

 ...

 

A potom neskôr, hľadala som ešte aj červenú papriku.

 

Miesto nej som ale zbadala nádobu s nápisom „rasca“.

Bola rovno pred mojím nosom. Nik okrem mňa do kuchyne medzitým nevkročil.

 

...

 

a tak teraz už viem, čo to znamená „byť osvietený“.

 

 „Bola som doteraz slepá - a teraz - vidím“

 

...veci, ktoré i doteraz boli zjavné.

Ale mne až odteraz.

1 názor

synáček
19. 03. 2005
Dát tip
:o)) T**

zvedavec
15. 03. 2005
Dát tip
alebo úplne zabudnem, kam sa vybralo aj telo ...inak, máš pravdu.:)

Liso
14. 03. 2005
Dát tip
:)) V suvislosti so skrinkami si ja uvedomujem este inu okolnost... Telesna pamat je spolahlivejsia. :) Rozpravam sa s niekym, rozhovor skonci a ja so rozbehnem k nejakej skrinke, zastavim sa pred nou a neviem co v nej... Nohy si pamataju, ze maju tam ist, ale hlava uz nie, co tam hladat :) Ale to co pises je podobne tomu, ked si skusas spomenut na nejake slovo, ci meno... Uz, uz to mas na jazyku a predsa Ti prospeje chvilu mysliet na nieco ine, nech to objavis...

Barbar
13. 03. 2005
Dát tip
Někdy náhle vidíš věci které jsou tu dlouho přeci ty však náhle prohlédeš na svůj nos si dohlédneš. Holt máš pravdu. Někdy nám to trvá, než prohlédneme.... BARBAR

zvedavec
13. 03. 2005
Dát tip
vďaka, že ste tu boli :) Někdy nám to trvá, než prohlédneme....a zväčša nevieme, čo všetko nevidíme alebo vidíme inak, ako sa veci majú, sranda, nie?

...ta toto nie je mozne... ...poetika slovenskeho hudobneho "undergroundu"...

vesuvanka
12. 03. 2005
Dát tip
Toto se mi stalo mockrát... a bohužel v práci, což byl trapas. Vydávala jsem žadatelům závazné posudky a k nim vracela projektové dokumentace. Měla jsem to seřazené na nízkém stolku a nejednou si někdo přišel a já to urputně hledala a nemohla najít a dotyčný stál nade mnou a řekl "Tady to je", ukázal na dokumentaci a já bych se v tu chvíli nejraději propadla do země.... Napsala jsi to moc hezky a zejména závěr.... TIP

romale
12. 03. 2005
Dát tip
Jo, stává se to, ale poezii bych z toho nedělal.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru