Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koloseum

17. 07. 1999
0
0
3745
Autor
slavek

Pro obveselení druhých, lidé umírají. Stejně dobrý důvod, jako jiný. Jen druzí lidé slzy utírají, a jediný kdo vzpomene, jsou dějiny.. Červená krev se vpíjí do písku. Jen trocha vody a trocha chemie. Stejná voda, jak rosa na lístku a příští déšť ji omyje. Zabil nepřítele, nyní prý hrdinou. Však zabil i kus sebe, že nepochopil pravdu jedinou, vše živé, zřít chce nebe..
slavek
23. 07. 1999
Dát tip
jasně :-) už mám připravenu mokrou houbu, dáme ji učitelce na židli :-)))

snoopy
22. 07. 1999
Dát tip
..sejdeme se o přestávce.. doufám..

Rivka
21. 07. 1999
Dát tip
Skvělé, přemluvils mě - o tabuli se staráš Ty:-) Ale nošení svačin se nevzdám :o))

slavek
21. 07. 1999
Dát tip
Ale Rivečko... :-))) dobře.. Ty budeš nositi svačiny, já zase květiny.

Rivka
21. 07. 1999
Dát tip
Dohodnuto :-)))

Rivka
19. 07. 1999
Dát tip
Slávku, nechceš se mnou sedět v jedný lavici? Nebo aspoň malé doučování...:-) Tabuli myju já:-)) A taky ti budu nosit svačiny!:-))

slavek
19. 07. 1999
Dát tip
Milá Rivko. S Tebou strašně rád. A tabuli umyju kdykoli :-) A svačiny mi nenos. Já Ti budu nosit květiny :-)

Jethro
18. 07. 1999
Dát tip
Taky bych vobčas někoho zabil :-).

Jethro
18. 07. 1999
Dát tip
Taky bych vobčas někoho zabil :-).
Boží omyl ?!!! To ses asi špatně omyl.

slavek
18. 07. 1999
Dát tip
Jethroo: nééé, já už budu hodný.. Odlož prosím tu flintu :-)

Jákob
17. 07. 1999
Dát tip
Lidstvo je tak trochu boží omyl ...... a podstata pravdy mu uniká

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru