Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po krocích až na samý nevyhnutelný nezměnitelný konec

14. 03. 2005
0
0
1821
Autor
Aiscis

Po krocích až na samý nevyhnutelný nezměnitelný konec

Utíkáš mi už tak dloho a já nemůžu dále běžet.

Umírám, že nesměl jsem tě držet v náručí.

S každým krokem se i propadá svět.

A bílá mi vážně vůbec nesluší.

Ale co s tím mám dělat,

už není cesty zpět,

chce se mi spát,

ukončit let,

a jenom,

sbohem,

říct.


Aiscis
18. 03. 2005
Dát tip
Jako že sem mimo, no to asi jo víš a o tom to podle mě je psát o tom že seš mimo, jak seš mimo a co přitom cítíš...

Miki_miki
18. 03. 2005
Dát tip
Neber to špatně......Jen jsem Ti napsal,jak to na mne zapůsobilo.... :o) Přeji krásný den...

Aiscis
18. 03. 2005
Dát tip
Neberu to špatně, víš je to o tom, když tě nechá holka a je to celkem flustrace a taky docela depka, já kritiku beru, ostatně taky říkám co si myslím..

Miki_miki
18. 03. 2005
Dát tip
Aiscisi...(píšu to správně?).... Holka Tě nechá...Bolí to...Otřepej se...Bude další holka...Možná lepší...Třeba Tě zase nechá...Otřepej se znovu...Měj svou cenu(třeba malou,ale měj)...Vždy je před námi světýlko,za kterým je třeba jít dál...Snaž se v životě rozdávat ostatním "Mňam"....I když Ti to Ti ostatní nikdy nevrátí....Ale naučíš se žít s tím,že se můžeš spolehnout sám na sebe...A to je DAR....... Nauč se řídit heslem"Jestli je někdo lepší,než já,Běž za ním!Vyzkoušej si to!Ale za mnou se nikdy nevracej".....

Aiscis
18. 03. 2005
Dát tip
Jo píšeš, ale já nechci spoléhat na sebe samu ve svým krunýři tam za stěnou oddělující svět, a prostě to tak cítím tak to tak píšu. Jinak dík za radu, budu rozdávat o sto šest

Miki_miki
15. 03. 2005
Dát tip
Dílo frustrovaného....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru