Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Amerika

14. 03. 2005
1
0
1894
Autor
anae

                                  (z proslovu německé intelektuálky)

 

 

 

         nenávidím Ameriku

        

         hraje si na četníka světa

 

         fašistická země

 

         bigotních občanů bez mozku

 

         pokrytců co

        

         vzývají Boha a Take it easy

 

        

         zbídačuje Evropu

 

         kupuje a ničí velké firmy

 

         připravuje lidi o práci

 

         to je americká globalizace

 

         vláda kapitálu

 

         v Německu jsou už jen bohatí a chudí

 

         evropská tradice myšlení degeneruje

 

         lidé mlčí, stali se tupým stádem

 

        

         Nesmíme mlčet!

 

         Musíme samostatně myslet!

 

         Vyjít do ulic, stávkovat!

 

         ti neotupělí

 

         komu leží na srdci budoucnost Země

 

         Říkat své názory vždy a otevřeně!

 

       

         Mysli samostatně! Komunikuj!

 

         Politika je ta nejdůležitější věc              

          - věc společná!

 

         Přemýšlej! - To je evropská tradice.

 

 

         Refrén:

 

         Všichni žijem v Americe

 

         keep smiling

 

         take it easy

 

                       sýr!!

 

         NOVA

                      HYPERNOVA

 

         !SUPER DISNEYLAND!

 

 

 

 


anae
30. 03. 2005
Dát tip
souhlasím s tebou! Na tvé otázky odpověď neznám ... čas ukáže, ale sama za sebe se hodlám bránit všem zotročujícím vlivům, podporovat všechny aktivity - především ekologické a humanistické, díky!

anae
16. 03. 2005
Dát tip
Protože je to napsáno heslovitě, vypadá to jako demagogie, ale po podrobnějším rozboru by se bezpochyby došlo k jistým pochmurným závěrům, neoddiskutovatelným.

Dero
14. 03. 2005
Dát tip
Reise, Reise není tak úplně špatné album. Ale todlencto dílo je nudný výkřik hloupého/zoufalého/nevyrovnaného člověka.

anae
14. 03. 2005
Dát tip
Myslím si, že na daném proslovu bylo dost pravdy. Lidé by se měli víc zamýšlet nad tím, jaký život vedou, kam spěje světová politika, co je příčinou válek. ... Nakonec Rammsteini v tomto duchu svůj text také nastínili ...

Dero
14. 03. 2005
Dát tip
Ale jistě, víc zamýšlet, naprosto souhlasím. Ale pak by to také měli umět formulovat.

anae
14. 03. 2005
Dát tip
je to jen ukázka nálad, protiamerických, které nyní nejen v Německu panují ... i v intelektuálních kruzích ... bylo mi řečeno ... že nám to dojde později ... většina Čechů teď ještě Ameriku podporuje ...uvedla jsem to jako exkurz k sousedům ... ale s většinou výroků výše uvedených souhlasím (jen u přirovnání k fašismu ... pouze v jistém smyslu)

...tomu sa prosim pekne povie demagogia... ...tentokrat z druhej strany...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru