Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z našich postelí

14. 03. 2005
9
0
5317
Autor
slonovina2

Vím, s kým spím.

Poslouchal jsem velice dobrou historku.

Holka byla trochu hysterická, ale dokázala si mistrně rozčesat vlasy po divoké souloži.

Tyto kvality člověk ocení zvláště v neuklizeném pokoji.

Ležím sám v posteli, nemůžu vstát, ač slyším otevírání skříní, chroupání popcornu a elektrizující statiku vlněného svetříku. Úplně jí vidím, jak si čistí svůj svůdný úsměv mým  kartáčkem, aby se mohla smát na prvního revizora, který jí vstoupí do tramvaje. Pak si určitě navléká tu krátkou bundičku. Venku si musí zahřát své ztopořené bradavky, to je jasné. Už aby byla pryč. Morální kocovina je sžírající prevít. Leze jako červ někde pod pravou ledvinou, pak se náhle obrátí a předivem obtáčí srdeční chlopeň. Kouše a roluje jako lavina. To je to pražské kvasnicové pivo.

Stáčejí ho do nevypláchnutých půllitrů a člověku je potom zle. Je mi tak zle, že přestává věřit v Boha. Možná ty sufražetky mají pravdu. Alkohol. Člověk ve svém životě dělá takové banality. Když to ale vezmu z jiného konce, koneckonců co se tu nic moc dělat nedá. Hřích je koření života, snad jen díky tomu se tu dá dýchat. Čas by se rozplynul v jemnou buničinu puritánského pochlebnictví. Nevěděl bych ani, kolikátého (kolikáté) máme. Tfuj, kecám, ani včera jsem to nevěděl. Už aby konečně vypadla. Jdi! Padej! Napínám uši jako nějakej morčák, abych zaregistroval bouchnutí dveří. Bouchni…sakra…..bouchni…..

…………………..

…….

.

 

Vstal jsem kolem půl páté. Na stole voněla bramboračka.


Taiko78
24. 03. 2005
Dát tip
Není Tě na Písmáka Škoda? tip

Makča
16. 03. 2005
Dát tip
no jo, je to "ze života" a co když to zamíchá tak, že ta holka to ráno všechno ví, protože to není neprokreslená míčohlavka, takže rychle vypadnout a hlavně se nerozbrečet, leda až po představení, který je dost náročný, protože to je vlastně taková hra na one woman show...zkrátka hra ve hře aneb postmoderna nám plodí adekvátní dívky a variací onoho je neskutečně více než kdy...tohle je jen jedna perspektiva, interakce obou a vědomí, že jedna ví o druhé je lepší psycho:-)jen tak, co mně to asociovalo...

slonovina2
16. 03. 2005
Dát tip
nechtěl jsem jí popisovat, jelikož nebyla.....ale tvůj nápad bych realizoval...ale to bych musel zažít to, co jsem popisoval.....a na kartáček jsem já zloun...měj se...a dík...

sidonia
15. 03. 2005
Dát tip
*t

Eileen
14. 03. 2005
Dát tip
Hřích je koření života, snad jen díky tomu se tu dá dýchat. no.. to jo.. to jo... t.

papouch
14. 03. 2005
Dát tip
a tak vypadla, nebo nevypadla?

Pražák?

je otázkou, byla-li (Upřesnění kategorie: )?

MATKA PIV

děkuji za tip..takhle většinou nepíšu a Viewegha absolutně nesnášim...je to travič celé české lit.

Kytiii
14. 03. 2005
Dát tip
nepochopila jsem předchozí narážku na Viewegha, ale dílko bylo zajímavé... Některé postřehy byly docela i originální, ale dohromady poslepovány jinak, než by se hodilo...

NĚKTRÁ NÁVŠTĚVA SE OPRAVDU NEHODÍ, PAK ČLOVĚK SLEPUJE...SE MU ŘASY JAKO JAPONCŮM HŮLKY.....Viewegh JE MASTURBÁTOR, TRAVIČ A SLOVNÍKÁŘ PRO PRŮMĚR...NESNÁŠÍM PRŮMĚR, POKUD JDE O VYDÁVANOU LITERATURU.

Kytiii
14. 03. 2005
Dát tip
Aha... já Viewegha nečtu, takže nemůžu posoudit... :o) Ale může mu někdo zazlívat, že píše pro masy? Vždyť je to Čech a kdyby nepsal pro masy, tak se neuživí... Protože literaturu, kterou by třeba i chtěl psát, by koupil jen zlomek lidí... Bejt v Americe, tak by to zřejmě neřešil... Ale třeba ho obhajuju úplně zbytečně, protože on sám na nic jinýho nemá... Nevím, neznám... Uvažuju...

papouch
14. 03. 2005
Dát tip
vívek - chlívek já maso nejím

slonovina2
14. 03. 2005
Dát tip
UDĚLAL JSEM DISKUSI NA TÉMA Viewegh...HORE...V ARÉNĚ.....

slonovina2
14. 03. 2005
Dát tip
KYTÍÍÍ: MÁŠ V MNOHÉM PRAVDU...DĚKUJI ZA NÁZOR....

hus

Spirit
14. 03. 2005
Dát tip
.. suprr :)*

Kurt2
14. 03. 2005
Dát tip
něco podobného jsem několikrát zažil. *

slonovina2
14. 03. 2005
Dát tip
já to beru....a proti němu osobně nic nemám...jde o ten fenomén.., je fakt, kde beru tu odvahu...něco vidět...(Kant...Věc o sobě...a základní problém....)

StvN
14. 03. 2005
Dát tip
Pár dobrých postřehů.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru