Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naivní bajka o zamilované sobici

16. 03. 2005
3
0
4148

taková malinkatá věc napsaná do školičky na objednávku a tak třeba se někdo aspoň zasměje:*)a nebo třeba vyděsí..noo ale je krásně ne?:*)

Ve městě žila jedna chudá sobí rodina. Měli krásnou mladou dcerku, která se zamilovala do jejich stolu. Rodině jednou došly peníze na jídlo a tak chtě nechtě museli dát stůl do služby. Mladá sobice (čili sobka) se s tím nechtěla smířit a vydala se svůj milovaný stůl hledat. A protože byla chytrá, věděla, že nejvíce stolů najde v hospodě, proto obcházela hospody po celém městě. Nakoukla dovnitř, prohlédla si všechny stoly, vždy stejně otlučené a poškrábané, ale ten svůj stále nenacházela. Až jednou vešla do staré zakouřené hospůdky a v zadním rohu uviděla svůj Stůl. I přes omlácené rohy a hustý dým ho mezi mnoha stejnými stoly poznala.

 

Ten, koho milujeme, je pro nás vždy něčím výjimečný.


esli mas hroch to nepozna...dneska na zkousce:*))))

Bacil
16. 05. 2005
Dát tip
Měl by být (ale nevím, jestli tam někde nemám chybu :-)) )

Bacil: doufam ze to je pouze verny preklad...ne vsici umi latinsky:*)))))

Bacil
13. 05. 2005
Dát tip
Cicconia aeterna est! :-)

Kelis
11. 05. 2005
Dát tip
to je fakt povedené. Pod tím si představím cokoli..... *T*

hastrman: pssssst...ne tak nahlas nebo te nekdo uslysi...kazdy pise o tom co zna ne?:*))))))))))takze ale kurna mozna ze mas vazne pravdu ...a hledam jak sobka po hospodach prave ten svuj stul:*))) Bacil: dyz to ja nezazila...Cap je ted pro nas vecny:*))) Kelis: kuji ale nevim co si pod tim predstavovat..dilko je to dle meho nazoru pomerne ploche co do vedlejsich hlubokych vyznamu...

hastrman
10. 05. 2005
Dát tip
to si jenom alibisticky zduvodnujes, proc by mel clovek vymetat hospody - vidim do tebe :-D

Bacil
10. 05. 2005
Dát tip
Nojo, u Čápa... ale lepší bývala Akáda, dokud z ní neudělali prodejnu nábytku nebo koberců nebo kdovíčeho :-((

diky za navstevy mi drazi...:*))))) Rowi: dojemne smutny?...spis dojemne pitomoucky:*)))))) Bacil: ja upozornuju uz v nazvu ze je to naivni... NP: presne taaaaaaaaam...ze tys tam nekdy byl chlape?:*)) ..jinak se musim kolektivne pochlubit ze sobka mela u nasi profiny uspech:*)

johanne
22. 03. 2005
Dát tip
hezký :))

... a ta hospoda se jmenovala U Čápa. Dobrý!

pozorovatel
18. 03. 2005
Dát tip
ale že je dnes krásné počasí...

Držpata
17. 03. 2005
Dát tip
je to takový příjemně roztomile nablblý :-)

tam je prave ta naivita...on to stejne kazdej vi a v podstate kazdej je vyjimecnej a tak vubec...a pak jeste..bajka musi obsahovat na zacatku ci konci moralizaci...teda nemusi ale to by musel byt jednoznacny zaver nebo receno primo v nejakem urcitem kontextu...ja desne placam sem naka utahana hroch:*)

děěěěěsně...sem dneska nestihala spinkat a ted bych mela jeste stvorit nejakou smysluplnou recenzi na vystavu a nejak to nejde...uf

Kytiii
16. 03. 2005
Dát tip
to je pěkná pohádka... ačkoli pointa je vysvětlená až v poslední větě :o)

uz fletnistovi sem vysvetlovala proc tomu tak je:*))kazdopadne dekuji...

Rowenna
16. 03. 2005
Dát tip
já jsem se nezasmála, přišlo mi to dojemně smutné zrovna jsem včera byla u tebe na stránce, žes tu dlouho nebyla, jsem se divila, co s tebou je. :-))

ondrech
16. 03. 2005
Dát tip
bezvadný...***TIP:)

Bacil
16. 03. 2005
Dát tip
Zajímavý nápad, ale tak nějak jako bych od toho čekal víc nebo co...

Barny
16. 03. 2005
Dát tip
šikovná sestřička:))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru