Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rakovina je z televize tak krmte mě!

16. 03. 2005
1
0
2655
Autor
smokrew_b8ie

prolog: když napočítám do tří, jsem obyčejný Čech.

 

 

Dívám se na televizi a to mě baví, nemám pocit zodpovědnosti za všechny ty spálené mrtvoly ve správách.

nic z toho se mě netýká, dokud nevisí americká vlajka, nebo hákový kříž, z okna mého paneláku.

směju se moderátorkám počasí a vůbec afektům komerčních stanic

televize způsobuje rakovinu v dobré víře s příslibem zábavy a poučení, sere do lidí reklamy a superkurvy jak super hvězdy.

nebo si snad sedneš do křesla s ovladačem v ruce a zařveš: krmte si mě!

necítím zodpovědnost za svou otupělost vůči světu za oknem.

jsem divák, oběkt hodný pozornosti, jsem divák a platím daně. tak krmte si mě, žeru všechno!

stačí když to svítí a bliká. žeru, rakovina. a přepínám.

šťastný jak opice, trochu si zanadávám, trochu se zasměju. přesně jak chcete. a volám ihned, vychytám slevu

na jakoukoli kravinu.

dívám se na televizi, páč co mám dělat. v křesle s ovladačem v ruce je moje ateistická modla.

obětuju jí duši, ani o tom nevím, a za to mám spousty dalších iluzí, dávám jí oči a můžu ji přepnout.

jsem divák, svět za oknem se mě netýká.

počítám černochy v seriálech, tipuju děje i konce vždycky správně.

pruhované vlajky ve větru a modré oči stoprocentního hrdiny jsou mé ideály, těm fandím, beru za své.

a nenávidím teroristy stejně jako vy, protože vím, jsem informován, mám přehled sem chytrej, volové!

Krmte si mě! stačí když to svítí a bliká, já to žeru!

můj tým jůesej, jim věřím a držím palce, spojenci ve svaté válce.

ať žije ultrapravičák jirka dvojité VÉ buSSh! ten vousatec ať zhebne.

už mi slízají vlasy, tak nevim jak to ještě dlouho vydržím, tuhle degeneraci ozařováním, tyhle lži.

a oblíbený bulvárek, s poučením na konci!

ale volám ihned, vychytám slevu s ovladačem v ruce nemám pocit zotpovědnosti.

rakovina je z televize tak krmte mě!, páč co jiného mám dělat. A mě to baví.


hipiti-hop zrovna ne ale jednou si to zařvu!

ysalamiri
16. 03. 2005
Dát tip
wow..tohle se mi teda hodně zamlouvá..místy chyby, ale tak nasrat..hlavní je pointa..fatk dost dobré :o) *

takvy hip-hopovy kousek

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru