Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oheň II

Výběr: vesuvanka
18. 03. 2005
8
2
3614
Autor
MilanH

Při Tvůrčím psaní

   

 

  Při slově oheň si vzpomenu na Vysočinu  a večery trávené při ohýnku. Byly to velice romantické noci při kytaře, buřtech a dobrém pití.

      Ta klidná a tichá krajina ponořená do tmy a do toho praskající dříví a zpěv. To byly nádherné chvíle plné tajemných okamžiků, částečného strachu a veselí.

     Krajina ozářená ohněm má v sobě zvláštní sílu. Něčeho neuchopitelného, něčeho co je nad námi, ale také v nás. Co přetrvává přes mnoho generací. Co sahá ke kořenům našeho bytí na této planetě. Vždyť oheň znamenal pro člověka osvobození se od strachu ze zrádného temna. I možnost obrany před silnějšími protivníky.

     Oheň to je síla v nás, která hoří a neuhasíná. Je mocně inspirující a neodolatelně zářící. Jeho síla je někdy doslova hypnotizující. Vím, že často ani oči nemohu od něj odtrhnout přímo mně do sebe vtahuje.

        Zvláště, pak v noci se jeho přitažlivost mnohonásobně zesiluje. Jeho rudá barva má v sobě životadárnou energii, která ve mně probouzí touhu po dobrodružství a žití naplno.


2 názory

MilanH
29. 03. 2021
Dát tip

Děkuji za zastavení se  :-)


Jamardi
29. 03. 2021
Dát tip

Pohled na oheň je působivý. Pěkně jsi to napsal.


MilanH
07. 04. 2005
Dát tip
Candy - fotku jsem změněnil. Kytaru, taky miluju :o) Eilil - jserm moc rád, že se Ti to líbí :o) Cannisha - a ta romantika :o)

Eilil
05. 04. 2005
Dát tip
líbí se mi tvuj symbolismus.. :o) a smysl pro krasu veci.. :o) a deju.. :o) t

MilanH
23. 03. 2005
Dát tip
Děkuji

vesuvanka
23. 03. 2005
Dát tip
vracím se a přidávám V

MilanH
23. 03. 2005
Dát tip
Moc děkuji. Měj se hezky

Candy
23. 03. 2005
Dát tip
Hezká fotka - tu jsem tam napoprvé neměla, zvuk kytary miluju nejvíc...

Candy
22. 03. 2005
Dát tip
Je to zvláštní, ale oheň v nás opravdu vyvolává melangolicky příjemnou náladu, nutí nás k rozjímání a poskytuje klid a teplo uvnitř nás...moc hezky jsi to napsal, k zamyšlení...

MilanH
21. 03. 2005
Dát tip
Děkuji moc :-)

supizmus
20. 03. 2005
Dát tip
nádherná a velice pravdivá záležitost

vesuvanka
18. 03. 2005
Dát tip
Moc hezky jsi to napsal, zařazuji si mezi nejoblíbenější a dávám TIP

Noe1
18. 03. 2005
Dát tip
Pro mne nejvíc fascinující živel. Možná pro to, že sám jsem vodní znamení :-) Podařilo se ti vystihnout i mé pocity. *t

MilanH
18. 03. 2005
Dát tip
vesuvanka - děkuji moc :-) noe1 - rovněž děkuji moc.Já jsem také vodní znamení :-)

DRAHT
18. 03. 2005
Dát tip
Moc hezky napsané. Posílám ohnivý TIP

MilanH
18. 03. 2005
Dát tip
Ohnivý jsem ještě nedostal, takže velké díky :o)

vesuvanka
18. 03. 2005
Dát tip
díky za avi.... obrázek je skvělý :-)))

MilanH
18. 03. 2005
Dát tip
Děkuji, tak dám jiíný :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru