Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drama jednoho pejska

18. 03. 2005
0
0
6818
Autor
Zolo

Prosba o trošku pozornosti, hlavně teda pro pražáky. Se zápornými ohlasy toto "dílko" ihned smažu. Dík za pochopení.


Zolo
13. 04. 2005
Dát tip
No vy jste si docela hustě pokecali, dámo a pánové :)) Jsem zhulenej a teď ta Vaše diskuse, nad tímhle dílem ... Hmmmmmmm ... :))) Hustýýýýýýýýýýýýýýý :))))))) Neřešte to, prosím :)))))))))))) Je to recese, samozřejmě, že ano :))) Milujte se mějte se rádi, ... MNOŽTE SE! to jo, ale přemýšlet nad tímhle článkem do novin ... :))) Tak to pardon, to jako ne :)))))))))))

inlajn
13. 04. 2005
Dát tip
debile jeden debilní, já fakt myslel, že si ti zzttati pes nebo co!Zabiju tě!

Wuzzy
13. 04. 2005
Dát tip
aspoň že tak...

Zolo
13. 04. 2005
Dát tip
Leasi, zas někdy přijď :)))

pozorovatel
13. 04. 2005
Dát tip
na net prej nějaký vtipálci dávaj fotky malejch pejsků a vyhrožujou, že když nedostanou sto tisíc euro, tak ho sežerou... a ty blbci mu pošlou dvacet tisíc a on ho jako sežere Zolo, naval stovku nebo ti sežeru babičku

inlajn
13. 04. 2005
Dát tip
já na to skočil, ale fakt, nejsem já teda ale fakt debil????????????

pozorovatel
13. 04. 2005
Dát tip
nevim, tady je debilů....:)) když jsem to viděl poprvý, tak jsem se taky pozastavil...přišlo mi to až moc miloučký, ale že by si s tim někdo dal takovou práci...? tak jsem myslel, že to myslí třeba vážně... ale tu babičku mu sežeru

inlajn
13. 04. 2005
Dát tip
o))))))))))))neštvi...namaloval sem tvuj "portrét" a poslal ti ho....

pozorovatel
13. 04. 2005
Dát tip
jůůůůůů!!!:)))) a vůbec: vlož ty obrázky sem!

inlajn
13. 04. 2005
Dát tip
ne.

pozorovatel
13. 04. 2005
Dát tip
emerová (a pozo samo) je nejlepší:)))!

inlajn
13. 04. 2005
Dát tip
o))))))))))))))))))!!!!!!!!!!!Ste taky super dvojka..byla by z vás vynikající taneční dvojice..na ledě....

pozorovatel
13. 04. 2005
Dát tip
je mojí nevlastní matkou

inlajn
13. 04. 2005
Dát tip
právě proto bys ji neměl zanedbávat - jak jsem se dočetl na jejích stránkách, www.Emmerova.cz, narodila se na plzeňských jatkách, jež vybombardovalí zlí Američané(v její přítomnosti). Poslal jsem jí portrét s komentářem:"Vážná pani mynistině! Nejsu žádný malíř, ale občas se pokusím aj o to. Tož namaloval sem Vám malý portréteček, takový dáreček, esi se bude líbit, namaluju aj další!!" Tvá máti neodpověděla...lidi si neska newvážej fakt už ničeho...

pozorovatel
13. 04. 2005
Dát tip
(máti mi zakázala s tebou mluvit)

inlajn
13. 04. 2005
Dát tip
vim, už mi volala...co naděláme....

Wuzzy
12. 04. 2005
Dát tip
Trochu ano - tohle je koneckonců literární server, nebo se pletu? Teď zpětně už je mi to ale skoro jedno. Jenom si myslím, že když už se musím probít dvaceti díly podrůměrnými, abych našel jedno, které stojí za to, tak není třeba ještě zde zaplňovat prostor dojemnými fotkami s epileptickým psem.

Wuzzy
12. 04. 2005
Dát tip
Měl jsem. Před půl rokem chcípnul.

Wuzzy
12. 04. 2005
Dát tip
Ale o to tady vůbec nejde. Mluvím o principu - vážně - myslíš, že patří na literární server prosba o nalezení psa?

Wuzzy
12. 04. 2005
Dát tip
Tohle je úžasnej příklad moderní "měšťácký" degenerace... jsou to prostě zvířata - proč bych o psovi nemohl říct, že chcípnul??? Prostě chcípnul, to není pejorativní slovo. Stejně, jako psi žerou, tak i chcípají. Pokud tvůj pejsánek papinká a jednou prostě napořád usne, tak je mi to líto, ale není to můj problém. Můj tohle naštěstí nedělal, můj pes poctivě chcípnul. A ještě jedno avi inlajnovi - rád bych věděl, co si o tomhle myslí. Pokud ti avi vadí - omlouvám se.

Wuzzy
12. 04. 2005
Dát tip
V spravedlivém rozhořčení jsem zapoměl na avi Leasi :)

inlajn
12. 04. 2005
Dát tip
No, já to probíral s Ferdou, vož je teda muj pes, a von teda nato, že maj svý stránky! A že sem máčo, když sem lezu já, že stačí, von že by sem nepách, no, ale von má 6x menší mozek než já, žejo, takže já si teda při vší ouctě ke psoum, nejen k mýmu Ferdovi, myslim, že sem pak můžu teda majznout i fotku mojí babičky, kerá když se vzpamatuje, sebere nějak sílu a vobčas mi jí sousedka přivede domu(k ní a volá mi) vod rohlíků....von je cit a "cit a láska a "láska"-vopiučí třebas. No, sme se teda rozparádili, ale jakooli se Zolem cejtim a vim, že je dost v prdeli, vodpuzstil bych si to a Ferdu hledal jináč- útěkář jak prase. Čau!!)Váš in.

inlajn
12. 04. 2005
Dát tip
P.S. ..jo, a ten pejsek stejně nejni k poznání, ke všemu, je mi líto....

inlajn
12. 04. 2005
Dát tip
...nebo sem zas nalít, já pako?????

inlajn
12. 04. 2005
Dát tip
Wuzzy, sem magor už z toho, nebo ne?

Wuzzy
12. 04. 2005
Dát tip
Nechápu otázku. Potřeboval jsem psychickou podporu v diskuzi, a doufal jsem, že co se týče žraní a chcípání, budeš mít stejný názor jako já :) To je vše. nehledej za tím hlubší smysl 87) Takže doufám, že "z toho magor nejsi".

inlajn
12. 04. 2005
Dát tip
..já už sem takovej šťoural děsnej....jo, souhlas, todle nejni, myslim, žádný "psonemilství"....to je out, tak.,...

Zolo
21. 03. 2005
Dát tip
_JiKo_ : ty si specialista-lingvista, to už vím dávno :)))

Křídlo
21. 03. 2005
Dát tip
Hm, pozdě... Ale byl dobrej :)

Wuzzy
21. 03. 2005
Dát tip
Asi jsem bezcitný hovado.

JiKo
19. 03. 2005
Dát tip
neguj tuto větu: nemyslím, že by to tu nemělo nezůstat :-)

vojtěch
19. 03. 2005
Dát tip
Pražáci je velký...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru