Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skleněné pampelišky

Výběr: Print, vesuvanka
20. 03. 2005
28
1
5298
Autor
Zbora

Když ženský střevíc

spočine v cukru

rozkvetou skleněné pampelišky

 

Svízel rázem

stane se doktrínou

stíny strnou v odlitcích

 

Matky pak

zdají se barikádou

jež dítě nepřekročí

 

Zítřejší nároky

však

zmizí v dnešní noci

          když rozkvetou skleněné pampelišky.


1 názor

pivnik
09. 02. 2007
Dát tip
je nadherna, takova.. jemna.. :) moc hezky vyjadrene :) *

Zuzulinka
19. 07. 2005
Dát tip
tohle je skvělá věcička*

Tady
12. 04. 2005
Dát tip
ona je trochu jak ty skleněné pampelišky. nemůžeš je ochutnat, přivonět k nim, připomíná to nějaké zkumavky, je v tom něco celkem pěkného (pampelišky), ale přes to sklo je těžko se k nim dostat. i s tím střevícem v cukru jsem pohořel. kdybys mi chtěl tu báseň nějak poodkrýt, byl bych docela rád. ta nápověda s početím mi nepomohla.

Tady
11. 04. 2005
Dát tip
Já docela rád chápu, ale skleněné pampelišky mi nedocvakly. Ta báseň je pro mě uzavřená, nepronikají ke mně žádné pocity a moje klíče selhávají. Bohužel.

Zbora
11. 04. 2005
Dát tip
Tady: ...nejsi první, kdo mi píše, že je přehnaná...je to pro mě jeden z dalších impulsů...dík.

Zbora
24. 03. 2005
Dát tip
Proč myslíš, že jsem za mojí poslední reakci Tobě připojil ten plot úsměvů kytko?

plot? si ze mě utahuješ, cooooo? :-))) a nemyslím, nevím, ale Ty mi to určo řekneš, žeeeee? :-))

Zbora
24. 03. 2005
Dát tip
A just neřeknu.

seš horší jak malý děcko! si to neeech.... bléééé (vyplázlej jazyk)

Zbora
24. 03. 2005
Dát tip
...no spíš to vypadlalo, jakožes včera opět hodně požila.

já jsem náhodou včera nepila vůbec!! není mi nějak dobře, to víš, už nemládnu... :-)

Lilie
23. 03. 2005
Dát tip
Je krásná ... Jen sloka s matkami mě oslovila méně, ale to je můj problém ... :o) S leskem skleněných pampelišek Tipipit

Zbora
23. 03. 2005
Dát tip
KK: ...to je problém asi nás obou, že se vyvíjíme :o))) Lilie: děkuju.

MilanH
23. 03. 2005
Dát tip
když rozkvetou skleněné pampelišky. TIP

problém? ech, já to jako problém nevidím... spíše nutnost... :-))

Lotoska
22. 03. 2005
Dát tip
kéž by :-) ale v tomto případě jsem se asi moc vznášela a zavadila oběma křídly :-)

sidonia
22. 03. 2005
Dát tip
nádherný, mocmoc pěkný *t

Zbora
22. 03. 2005
Dát tip
komedie: nic na tom není, jen vystihnout vhodnou chvíli :o) Kytí: vim...Ty mě chválíš...to já poznám :o))) (narozdíl od té minulé, u které jsme se zasekli na necitovosti, však tato vychází přímo ze mě a není v ní nic vykonstruovaného...popravdě jsem ji nevymýšlel...jen jsem vzal tužku a napsal jí) ...děkuju Ti. Delahaye: to bude zřejmě ona...tulí se podezřele ráda :o)) Lotoska: nesmíš tak zběsile mávat :o) Sidonia: jsem moc rád, že se Ti líbí.

Zboroušku, nooooo, jak jsem psala, je to jinačí..... když si vemu Tvou dřívější (ne úplně brzkou) tvorbu, tak se odkláníš....ale to neznamená, že špatně, rozhodně ne.... našla jsem si tam.... co jsem našla....pampelišky... teď jsem četla znovu.... líbí... snad i o píď víc... :-)) taťko.... a já děkan Tobě...

Craerassy
21. 03. 2005
Dát tip
něhou....-) *

já se těšila na skleněný pampelišky - zní to moc pěkně jenže.. asi jsem se těšila moc

DRAHT
21. 03. 2005
Dát tip
Moc hezká. TIP

Alimra
21. 03. 2005
Dát tip
krásná*

komedie
21. 03. 2005
Dát tip
chjo.... :(t

Noe1
21. 03. 2005
Dát tip
Svízel rázem stane se doktrínou stíny strnou v odlitcích ... tohle se mi líbí nejvíc. *t

Brosqička
21. 03. 2005
Dát tip
já... nevím...

Lotoska
21. 03. 2005
Dát tip
*

Lotoska
21. 03. 2005
Dát tip
*

Eilil
21. 03. 2005
Dát tip
když rozkvetou skleněné pampelišky. zbožňuji skleněné pampelišky.. :o))) t

Zbora
21. 03. 2005
Dát tip
Hestas: ale žlutá se hrozně špatně čte :o)...i když pampelišky jsou trošku do oranžova...tak 20% purpuru v aditivním míšení bych řek :o)) Craerassy, díky. Dítě na skleníku: tak třeba příště...ale nesmíš se tolik těšit...bys nebyla pak zas zklamaná :o) Draht: díky. Alimra: Ty už jsi u mě dlouho nebyla na návštěvě...tak že děkuju za zastavení :o) Komedie: co ten smutýnkový smajlík?...zas tak zle snad nebude :o) Noe1: pšššt, mně taky :o)) Broskqička: nikdo neví všechno...díky za návštěvu :o) Lotoska: Ty se nám rozmnožuješ? :o) Eilil: Ahoj spřízněná duše :o))

Eilil
21. 03. 2005
Dát tip
ahojky... :o)

komedie
21. 03. 2005
Dát tip
bych taky chtěla umět tak dobře zpracovat báseň....

tak tato je přesná, moc dobře vymyšlená, drží lehkou, ale pevnou linii.... prostě velmi dobře!! Sice tak trochu citem není přímo střelená.... ale srozumitelná je, obrazově také....prostě, nebudu se opakovat, že? Asi víš, co jsem tím chtěla říct... t

Delahaye
21. 03. 2005
Dát tip
Svízel přítula (Galium aparine) :-) T.

Print
20. 03. 2005
Dát tip
Perfektní!!*

*

Elyn
20. 03. 2005
Dát tip
*

Elyn
20. 03. 2005
Dát tip
*

no, zní moc krásně...až mě mrzí, že asi nevidím všechno, co říká...*

dadik
20. 03. 2005
Dát tip
bojuju s ní....:))))

Zbora
20. 03. 2005
Dát tip
Děkuji Vám za návštěvu. Cíňáček a dadik: určitě ji nechci dopodrobna rozebírat...jen trochu ťuknu...začíná i končí početím. A nezbytný plevel (jak nazval smajlíky jeheheman) pro všechny :o)

Morun
20. 03. 2005
Dát tip
Připomenulo mi to Horníčka. Mám radost.

díky...už je to o něco lepší...no, jsem měla pociť, že by ta báseň měla krásně plynout, sama se přede mnou otevírat, alespoň ze stylu psaní...a to nešlo...ale není špatná, jen se musí číst jinak, než jsem čekala... :o)

inlajn
20. 03. 2005
Dát tip
...jo, super....připomnělo mi, že bych moh taky jednou místo ptákovin zkusit zas napsat "básničku"...hale jak je nálada na ptákoviny, tak sa nehubrániž,,,,,tip, samozřejmě....

johanne
20. 03. 2005
Dát tip
takřka geniální :o)... jo, tohle si musím někam schovat :) *

_Psyché_
20. 03. 2005
Dát tip
hezké *

Zbora
20. 03. 2005
Dát tip
Cíňáček: díky, to je podnětná připomínka. Morun: tak to mám radost :o) Inlajn: no, to neni vůbec špatnej nápad :o) johanne: dost často se mi stává, že když něco někam založím, tak už to nikdy nenajdu :o)) Psyché: dík.

vesuvanka
20. 03. 2005
Dát tip
Ta je skvělá.... TIP a V

johanne
20. 03. 2005
Dát tip
neboj, schovám si to šikovně a rozmístím hafol informačních cedulek :)))

cubka
20. 03. 2005
Dát tip
vyborne ***

Zbora
20. 03. 2005
Dát tip
Vesuvanko, díky za návštěvu. Johanne, nezapomeň si udělat i uzel na kapesníku :o) Cannisha: heč...já Ti ho kdyžtak na chvíli pučim, když hezky poprosíš :o) ...to je ten klub kouzelné květinky, nebo jiný...no to se vlastně dozvim zítra...to nebudu moct dospat :o) cubka: díky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru