Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po mejdanu

20. 03. 2005
2
1
3497
Autor
Incognito

Tak tahle nějak jsem se cítila loni po Silvestru... ;-) Safra, proč mě vždycky napadne jen začátek a pak už nevím, jak dál???

Zbylé křupky na stole a okoralý chlebíčky,
v puse pachuť všelijakých tvarů...
Koukáš do nikam a na nic nemyslíš,
snad jen na prázdné lahve v baru...


1 názor

Danilo
29. 08. 2007
Dát tip
mno jo...kocovinka...:) hezky vystižený *

wow, se mi vybavilo: pokročil čas máš poslední drink, pomalu dopít barman už zhas... Marsyas, jestli neznáš... ale ta tvoje je taky dobrá :o)

Incognito
09. 02. 2006
Dát tip
Díky :-) Marsyase bohužel neznám...

Pisces
24. 12. 2005
Dát tip
začátek je typický, tradiční, dobrý rozpracuj to (třeba po letošním Silvestru) a bude :-)

Incognito
24. 12. 2005
Dát tip
Pisces: nu, snad mi nebude tolik špatně, jako tenkrát ;-)))

Pisces
24. 12. 2005
Dát tip
Incognito: asi tak... :-) ale třeba inspirace přijde, hm?

EmmmaV
22. 11. 2005
Dát tip
ju takhle se cítím každoročně po silvestru :))

proste_ona
20. 11. 2005
Dát tip
tak se neboj pokračovat dál.....ještě tak sloka,dvě by tomu bodly,ale i tak pěkný!

inlajn
20. 03. 2005
Dát tip
..vokoralý chlebíčky já mám nejrači, ale fakt!...A dycky, když si v hospě dáme s někym jídlo, tak si myslim, že ten druhej má lepčí.. tak nechlastej....jaro je dost krutý vobdobí, myslim...

vojtěch
20. 03. 2005
Dát tip
dobrý až na ten divnej konec....?

Nazálek
20. 03. 2005
Dát tip
Je v tom prvoplánová dekadence, ale dobrý - přesně znám ten pocit, kdy nechceš mít potřebu popsat ho jinak než takhle. Jen dál.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru