Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jar

22. 03. 2005
0
0
1889
Autor
johny45

Taká malá úvaha o jari

 

JAR

 

 

     V súvislosti s jarou sa často spomínajú depresie a jarná únava. Preto by toto ročné obdobie nemalo byť tým, na čo by som sa mal veľmi tešiť. Ja si ale depresie a únavu odbijem vždy počas jesene, prípadne zimy a jar vnímam celkom inak.

 

     Milujem jar. Nie začiatok jari, keď je ešte vonku zima. Vtedy len pozorujem, ako prvé jarné slnečné lúče pomaly a opatrne zohrievajú, od zimy ešte trochu zubami drkotajúcu, pôdu. Keď ale čím ďaľej viac svieti slnko a moja myseľ sa začína rozjasňovať, som radostnejší. Tým radostnejším myslím čoraz väčší úsmev na tvári, ktorý počas zimy vždy zdanlivo nenávratne odcestuje na dovolenku do teplých krajín. Ale inak nieje začiatok jari pre mňa čímsi úžasným, nevnímam zobúdzajúcu sa prírodu, tú obdivujem až cez leto, keď je podľa mňa v celej svojej kráse.

 

     Mám radšej, keď je jar už v plnom prúde, prípadne sa blíži k letu, keď sa konečne dá ľahšie obliecť, no ešte nieje také teplo, aby sa človek musel potiť. Ale ani vtedy ma ešte príliš nezaujíma krásna príroda. Nesledujem rozzelenávajúcu sa trávu, nepozorujem rozkvitajúce stromy.

 

     To, čo ma vtedy najviac zaujíma, je ten zázrak prírody, bez ktorého by boli jar, aj leto iba prázdnymi, svetlými, nič nehovoriacimi teplými ročnými obdobiami. Áno, je to začiatok nosenia krátkeho oblečenia. Krátke rukávy a krátke sukničky, ktoré začínajú odhaľovať sametovú pokožku dievčat. Nie, pre mňa už nieje tak veľmi zaujímavé letné oblečenie, keď baby chodia po meste pomaly v bikinách a vidíte skoro všetko. Už to nieje ten úžasný príťažlivý pocit, aký máte, keď vidíte prvé odhalené časti jarných dievčat.

 

     Konečne sa môžete po dlhom čase pokochať vábivými rukami, príťažlivými nohami, chutným bruškom presvitajúcim cez krátke tričko a vzrušujúcim odhaleným krkom neznámych dievčat. Nejde o to, či niekoho máte, milujete a či môžete mať doma v posteli pohľad na krásne odhalené telo každý deň a ešte ste sa toho nenabažili. Dôležité je, že to patrí niekomu, s kým nemáte nič spoločné a aj keď viete, že to cudzie nikdy mať nebudete, ani po tom v skutočnosti netúžite, priťahuje to váš pohľad a vyvoláva to vo vás pocit šťastia. Chceli by ste sa toho dotknúť, pohladkať, nežne pobozkať, ale zároveň viete, že sa to nestane. Vaša predstavivosť však hovorí niečo iné a vy potom máte určitý pocit zhrešenia.

 

     Už sa teším, keď sa oteplí na tú správnu sukničkovú teplotu. Keď sa na mňa budú zase neznáme dievčatá milo usmievať a ja im občas ten úsmev nesmelo opätujem. Na jar si vždy spomeniem na nebohého pána Satinského a som rád, že máme na Slovensku také sladké čučoriedky. Dievčatá a ženy, ktoré milujeme a vážime si ich. Niektorým dávame celé svoje srdce a iným poskytujeme aspoň svoj úctivý pohľad.

Úctivá poklona krásna slečna. Vaša chôdza je pre mňa nebezpečná. Chcel by som hovoriť, ako džentlmen zo starých časov.

 

     Teším sa na cesty preslneným autobusom. Keď sú otvorené vetracie okienka, ale ešte stále nieje tak nepríjemne horúco, aby ste od potu zamočili sedadlá. Teším sa aj, keď bude v autobuse dosť plno, prevažne mladých dievčat a ja sa budem môcť, zdanlivo nechtiac, nevinne dotýkať ich chladivej príjemnej pokožky.

 

     Možno sa niektoré dievčatá z mojich myšlienok pohoršia, povedia si, čo je to za chlípnika, keď má takéto myšlienky o jari. Ktovie, možno zo mňa raz bude úchylný zvrhlík, ktorý bude znásilňovať ženy všade, kde to len bude možné. A možno sa zo mňa raz stane homosexuál. Ale momentálne som v tomto smere, prízvukujem v tomto smere, úplne normálny človek, ktorý miluje jar a krásne veci.

 

 

 

 

 


johny45
02. 04. 2005
Dát tip
Diky. Niekedy mam pocit, ze som kvoli takym myslienkam psychopat.:)

johanne
01. 04. 2005
Dát tip
"čím ďaľej viac svieti slnko a moja myseľ sa začína rozjasňovať, som radostnejší"... se mnou je to stejný :))). Můj kluk tomu říká sluneční nemoc :D.

Zbyhoň
22. 03. 2005
Dát tip
bacha na češtinu...když napíšeš, že miluješ jar, Čech to pochopí spíš tak, jako že místo Jaru taky občas Okenu :o)))

johny45
22. 03. 2005
Dát tip
Tak dik za tvoje povzbudenie.:) Nie, okene som zatial na chut neprisiel, ale clovek nikdy nevie, mozno raz vydam basnicku zbierku o okene.:)

inlajn
22. 03. 2005
Dát tip
..no, já myslel, žes to právě napsal po požití Jaru....to by nebylo tak zlý...

johny45
22. 03. 2005
Dát tip
To chces povedat, ze to bolo az take strasne inlajn?:) Tak to teda dik...:)

inlajn
22. 03. 2005
Dát tip
ale ne, proboha, já už sem takovej, určitě jsi hodnej člověk, a to je hlavní!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru