Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Printovi

19. 07. 1999
0
0
2518
Autor
slavek

pochopíš..

Jak hlemýžď bez ulity si někdy připadám. Jak lístek, však bez jistoty, že na podzim opadám, jak báseň beze slov. Čtu znovu slova Tvá, jež v písmákovi tvoříš, ta slova laskavá, o kterých nehovoříš, s běžnými lidmi.. Ne nechci ztratit tato slova, co zahřát mě umí. Čtu Tvá díla zas a znova, jsem ten, kdo porozumí, tomu, cos do nich dal. Tvůj hlas zní vcelku vesele, není to však jen póza? za maskou poezie, co přednáší andělé, skrývá se satanů próza, leč maska je krásná.. Jsi člověk, u nějž jistě vím, že kromě hlavy i srdce má. Však nic nového nepovím, když řeknu, že mě zajímá, kromě hlavy, srdce i Tvá duše..
Print
03. 07. 2002
Dát tip
*!

slavek
26. 07. 1999
Dát tip
Print: nemyslím si, že by to byl rozdíl.. Právě naopak..
Další věc, proč by mi to mělo vadit? Nebyl bych hlupák, kdyby mi to vadilo??
Castan: ne ne a ne.. :-))))

castan
24. 07. 1999
Dát tip
Necháte toho?

Print
20. 07. 1999
Dát tip
:-) Máš i nemáš pravdu... Jsi dobrý člověk, Slávku. A je fajn, že ti to může říct každý. Kdo komu je za co vděčný - to nechme tak... Děkuju ti za tebe!:-)

slavek
20. 07. 1999
Dát tip
Já Ti moc děkuji. Dobrý člověk moc nejsem, ačkoli se o to snažím..

Print
20. 07. 1999
Dát tip
Jsi dobrý člověk právě proto, že se o to nemusíš snažit... Což je mezi námi ten podstatný rozdíl... Vadí moc? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru