Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

snoopymu

19. 07. 1999
1
0
3428
Autor
slavek

Snad mi B.Ezejmenij odpustí, že mu malinko kradu náměty, ale moc rád bych některým lidem z písmáka sdělil pár slov.. Snad mě neukamenují :-)

Toužím poslat Ti toto vyznání přátelství. Děkuji Ti.

Dvě jednoduchá slova, chci říkat zas a znova, a zcelé svojí duše, věřím, že není klišé, když řeknu, Mám Tě rád.. Jen tak, prostě jako člověka, a je pravda odvěká, že každý člověk touží po citu lásky, a myslím, že bez nadsázky, každý chce mít rád. Lovit dá se nejen v lesích, ale i modrá na nebesích, i chladná rosa co po ránu studí, nebo i přátelství, jež s úsměvem Tě vzbudí, každého rána. Přátelství je bez otázek, jsi-li tam či jsi li tu, přátelství je o podpoře, pochopení, soucitu. Své přátelství Ti skládám k nohám. Celé, se vším, bez výhrad. Milý Snoopy, jsi můj přítel, mám Tě rád.
slavek
01. 01. 2003
Dát tip
A proč by to bylo špatné? Existuje snad věrnější věrnost než ta psí? .-)

Natasha
14. 12. 2002
Dát tip
Je blbé říct, že náš pes se jmenuje Snoopy asi jo, že?,ale nevadí stejně se mi líbí:-)*

slavek
26. 07. 1999
Dát tip
castan: souhlasím. Ale ono to není pravda na sto procent. Pravda je taková, že občas je jednoduché tvářit se, že dávám, ale na druhou stranu dávat opravdu upřímně je o něčem jiném.

B.Ezejmenij
24. 07. 1999
Dát tip
kamenuju potleskem.

B.Ezejmenij
24. 07. 1999
Dát tip
kamenuju potleskem.

B.Ezejmenij
24. 07. 1999
Dát tip
a ještě jednou :)

castan
24. 07. 1999
Dát tip
Přijímat někdy obtížněji, snadněji je dávat!

slavek
23. 07. 1999
Dát tip
sklánět není třeba. Jen přijímat..

snoopy
22. 07. 1999
Dát tip
..ale to jsou tři slova! ..zvedám je ze země, kam nepatří.. a narovnávám.. i tvá záda.. to se rovněž nepatří.. to já se skláním.. s díky

slavek
20. 07. 1999
Dát tip
Adarhazíčku, ale vždyť Tebe takyy!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru