Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zelené vzpomínky

25. 03. 2005
13
0
6829
Autor
andromeda

Bavila se břízka s dubem

o smrkovém štěstí,

nemají prý ani lupen,

holé větve v dešti.

 

Smrčku nikdy není zima,

na větvích má hřebínky,

břízka s dubem na své listy

mají jenom vzpomínky.


Brosqička
22. 05. 2005
Dát tip
je pěkňoučká, jak vystřežená z nějaký dětský čítanky.. povedla se Ti

maia
03. 05. 2005
Dát tip
andromeda: mile * inlajn : Si podareny ako sa rozculujes. :-)

Jiri88
27. 03. 2005
Dát tip
hmm, dětské, milé, přečíst a jít dál. asi takhle. koukám an tu diskusi tady, myslím,že by se to nemělo přehánět a zajíždět jako obranu do soukromí, podle dvou řádků nikoho nepoznáme takže snad každej uzná že je to blbst, každej ať píše co píše, ať si hájí svoje dílo, ale ohánět se soukromím nebo popisem na autorstránce je trošku divný. nic proti andro ale začala si to spíš Ty. to ej fuk prostě se přece nebudete hádat kůli dvěma řádkům ne ? tož kurňa lidi proberte se! ;)

inlajn
27. 03. 2005
Dát tip
no tak to teda prrr - podobný zhůvěřilosti trestat bičováním, škoděj lidem!

Jiri88
27. 03. 2005
Dát tip
někoho to třebas může zaujmout...nechme lidme jejich názor...

inlajn
27. 03. 2005
Dát tip
ne a ne a ne!!!

Jiri88
27. 03. 2005
Dát tip
když to řikáš...já jim ho nechám...

inlajn
27. 03. 2005
Dát tip
..doporučuju mnohem větší zrůdnost od Andromedy : VE STEJNÝ OKAMŽIK... už sestavuji se svými právníky žádost o trest zbičováním!!!

Lancelott
26. 03. 2005
Dát tip
pěkné...tipaklub:o)

drami
26. 03. 2005
Dát tip
inlajn: sakra, a mě nemýluješ, a to mám thePlakki flýsový.... na sobě...:-(((

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
...hm, z toho se fakt děti radostí poserou....taky nemám ani lupen, a tři dny volna před sebou, no, vyžeru nějaký příbuzný....

andromeda
25. 03. 2005
Dát tip
inlajn, dívala jsem se na tvou autorskou stránku, teda "redaktor, terapeut" - to na tebe fakt sedí, jen doufám že nejsi dětský terapeut..........

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
no, to bych si asi moc nevydělal - řezat je,fracky!!!!

andromeda
25. 03. 2005
Dát tip
tebe asi řezali málo...možná bys nějakého terapeuta potřeboval

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
mám dobrýho psychiatra a řezali mě právě MOC...a už se do mě laskavě se svejma stromečkama neser, OK?

andromeda
25. 03. 2005
Dát tip
- tak nemáš děti... končím

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
ty možná končíš, já ne, děvo z vln,m a esi mám, nebo nemám děti, do toho ti je hovno....poránu do mě takovejma srágorama, to se jeden rozjede hned...díky! A nepiš mi, prosim, že nemám zač, vim!!!!

lumir
25. 03. 2005
Dát tip
deti by mali radost 8)

Blue_mode
25. 03. 2005
Dát tip
pro děti pěkná :o)

vesuvanka
25. 03. 2005
Dát tip
Břízka s dubem... to je milé... u mě byly kdysi právě tyto dva stromy symbolem muže a ženy. V pražské Šárce stály dva blízko sebe v objetí. Ale to už je přes třicet let. Mám někde i jejich skicu. Básnička je milá a něžná, potěší nejen děti..... TIP

Sarrah
25. 03. 2005
Dát tip
jůůů...moc milé...típek...

DRAHT
25. 03. 2005
Dát tip
Mě se moc líbí. TIP

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
...ale jo, sem to právě tady recitoval svý skupince svěřencův v pakárně, a Jarka(54) začala radostí skákat, až jí z tepláků vypadky klíče vod skříňky, takže tip, kapituluju, no, jinak teda nevim, ale fakt, jak starý vděti by todle dneswka žraly...fakt ne...je to jak ze starý máminy čítanky... TIP ZA JARČU!!!!

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
jho, jhasnhě....

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
P.S. rhytmá, chceš místo u vokna na ležákách, nebo chráněný dílny? Místo by bylo u vokna....

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
sdi myslíš, mezi chronikama je to k posrání, ale je tam jeden, kerej umí hrát nohou na kytaru!!!!!!!!!!!!NEKECÁM!!!!!!!!!!!

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
díkybohu!!!!!!!!!!!!!!!!!!glassy, ti víš, jak na mě...ale já sem takovej trouba, že mě utáhne každej na vařený nudli, to sem chyt vod těch svejch zlatejch dementíčků a magorů: MILUJU JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Esteem
25. 03. 2005
Dát tip
Milá...líbí. Tip a klub, možná i dva :-).

To je krásné, jejda :o), tip***********

Candy
25. 03. 2005
Dát tip
Ale už nebudou muset jen vzpomínat - je jaro...

andromeda
25. 03. 2005
Dát tip
glassy, ty jsi to špatně pochopil /a/, ta věta "nemáš děti" se netýkala nějaké kritiky nebo odpovědi na ni, ale přečti si vše od začátku, byla to jen odpověď na větu od inlajn, který prý je terapeut a že "má dobrého psychiatra" atd..atd... a co čteš svému dítěti v zájmu jeho mentálního zdraví??? Denní tisk???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru