Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nesvatá hodina aneb Vánoční

28. 11. 2000
1
0
2743
Autor
racek

Nemám ráda svátky. Před Vánoci mi navíc před pěti lety umřel táta.

Nesvatá hodina aneb Vánoční /ztracenkám - vracenkám-I.,V.,K.,P.,P.../ Nesvatá hodino ve svaté rodině... S Ježíšem utopit smutky své ve víně... Chtěla bych o Vánocích... /28.11.2000/
Miroslawek
08. 01. 2001
Dát tip
Ještě, že nechceš utopit svou, příp. svatou rodinu. To by nám scházelo.

Vio
30. 11. 2000
Dát tip
Doporučuji 12ti letou irskou whisky... třeba Jameson...

Adelan
29. 11. 2000
Dát tip
Asi vánoce nebudu prožívat tak dramaticky jako Sadaf, ale nemám je ráda, moc jitří city, i přesto, že je vše kolem tak zoufale umělé...

Merle
29. 11. 2000
Dát tip
ve víně netopím...

zámek
29. 11. 2000
Dát tip
.. smutno ..

racek
29. 11. 2000
Dát tip
Plne Te chapu, Sadafe. Kdybys byl bliz prijela bych Te potesit. Tesivala jsem Karla, mivala jsem dva Stedre vecery, nechces se aspon pres den sejit.

Sadaf
28. 11. 2000
Dát tip
Já budu už čtvrté vánoce, respektive štědrý den bez svých prdelek (synů) a po čtvrté to budu řešit stejně. Odpůrci alkoholu nechť prominou, ale v tento den je zapomění asi to nejlepší řešení... Koupím si ráno lahev kořalky, kteroužto do 14 hodiny vypiji na lačný žaludek. No, a již mám vyzkoušené, že se probouzím až druhý den po obědě a to do příjezdu mého všeho chybí plus-mínus hodina... A ta už se vydržet dá.... Já tě chápu racku, já bych také chtěl o vánocích....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru