Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

park 39,5

25. 03. 2005
2
0
2662
Autor
park

...

 

 

 

 

Čekám, co ukáže teploměr...


hm, je to zvláštní ale v kontextu toho, co jsem od tebe teď přečetla už bych tak docela proti nebyla áchjo:)

Nugetka
07. 04. 2005
Dát tip
děkuju za radu, asi jsi mě špatně pochopil, nevadí...

Nugetka
30. 03. 2005
Dát tip
Teda já se omlouvám, jestli jsem se Tě dotkla, ale v tomhle jsem asi dost konzervativní; požaduju u haiku těch sedmnáct slabik za docela důležitejch... no... to byl jen můj osobní názor /kritika/. možná se vyvinul novej styl haiku a já o tom nic nevím... je to tak?

park
30. 03. 2005
Dát tip
Nugetko, nevím z čeho usuzuješ, že jsi se mě dotkla, ale určitě se neomlouvej za svůj názor....pokud se chceš dozvědět více o haiku, doporučuji www.haiku.cz...

makros
26. 03. 2005
Dát tip
dobré haiku *** :o)

těším se, jestli i na tebe vlítnou haikuznalci, že tohle přece..:) atd. no

(jenže těžko)

hmm...co na to říct no...asi úsměv a rychle pryč... :o)

park
25. 03. 2005
Dát tip
proč těžko dítě n/s? chrouste, už si někdy seděl u nemocného dítěte, a čekal nervózně na výsledek měření teploty? pokud ano, myslel jsi na něco jiného?

těžko proto, protože si myslím, že by to podpora zmíněných nedovolila, pustit se do svých řad:) (a ke vzkazu k chroustovi snad jen: ale PROČ je to v kategorii haiku?, abych tak...)

park
25. 03. 2005
Dát tip
to se pleteš dítě, my do svých řad klidně, pokud je to třeba....počkej si chvilku a třeba mi to někdo nandá;)) a v kategorii haiku je to proto, že to považuji za haiku, ale souhlasit určitě nemusíš ;o)))

Feanor
25. 03. 2005
Dát tip
;)

mně je poměrně jedno, co haiku je a co není, když to autor za haiku pokládá (mně stačí, když to se mnou hne:) ), tohle byl spíš rýpanec, ovšem nikoliv do tebe, ale do všech zdejších nekonečných dohadů o haiku/nehaiku a tak - zbytečný debaty ti tu rozjíždět nechci, dík za odpovědění

park
25. 03. 2005
Dát tip
chrouste - tak to ti určitě nemohu vysvětlit, buď to jsi a nic jiného není, nebo nejsi a je tvoje představa o správném Haiku )). Ale proto jsem to sem vrhnul, abych pohnul kalnou vodou estetizovaných Haiku...

park
25. 03. 2005
Dát tip
Dítě nic se nestalo; dík za názor, a zítra si přečti další kousek ;))

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
o))))))))

Torolfita
25. 03. 2005
Dát tip
Ach jo.

Nugetka
25. 03. 2005
Dát tip
hej lidi nekažte ty haiky... :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru