Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hadi

25. 03. 2005
5
0
6802
Autor
Acheron

 

ach kočko

kobroočko

zrůdičko plazivá

 

neumíš pojmenovat

co v tobě ožívá

 

teplem mrazíš

já čelem uštknutým

biju do kamene

 

dokud se z tebe nebe nerozklene

anebo mrakům

hlavy srazíš

och kriste to je výška

 

v syrovém bassnění na téma

tvůj lev a moje mřížka

či lépe

o lidech a myších

 

je březen

ticho  v hadích skrýších

mračna v očích

sněhy v rozkroku

 

břeh se s břehem hladí

potok

se tiskne k potoku

 

a čtyři spící hadi

 

v citovém harampádí

jsou blízko amoku

...

 

 

 

 

 


Milly
27. 09. 2005
Dát tip
mně se líbí rýmy a že máš takovou fantazii, že Tě to všechno napadne...

Noe1
07. 04. 2005
Dát tip
kobroočko :-§§§§§§ *t

Zuzulinka
07. 04. 2005
Dát tip
Ach kočko..kobroočko....hady nemám ráda, ale prý maj hebkou kůži....:-))) Pěkné.....

Acheron
07. 04. 2005
Dát tip
Zuzie, já je přímo nesnáším- mám z nich atavistickou hrůzu, takže... možná... právě proto....

Zuzulinka
07. 04. 2005
Dát tip
vidíš to....chce se mi říct..já to věděla

Acheron
01. 04. 2005
Dát tip
lepší horší - na to kašli, Iggy, když je to "docela good", tak není co řešit :-))


Feanor
25. 03. 2005
Dát tip
no, to šílenství z ní přímo čiší

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
"o lidech a myších" teda profláklý až na půdu.....to mě naštvalo, a dost!

Acheron
25. 03. 2005
Dát tip
in, klídek - já osobně tuhletu steinbeckovinku užil zcela poprvéáklosti tohoto sousloví v kontextu, ěme, příspěvků na Písmákovi?

Acheron
25. 03. 2005
Dát tip
inlajne, omluva blbne mi pc - závěr: mohl bys mi prosímtě ozřejmit míru profláklosti tohoto sousloví v kontextu písmáckých či jiných příspěvků? Dík

Yeziiinka
25. 03. 2005
Dát tip
Silná kávička... co může být lepší po obědě? Díky *

vesuvanka
25. 03. 2005
Dát tip
ach kočko kobroočko... začíná moc hezky a stejně tak i pokračuje je březen ticho v hadích skrýších.... patrně do 24. dubna :-))) a pak bude veselo.... TIP a klub

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
...vzal mě dochtor autem, jo, Ache, můžu: sedm možná zbrkloušl, ale, třeba tpo bude zajím,avý, pro teb a tak - jináč jsem v pakárně dop tří, dneska arteterapie, a , "či lépe , o loidech a myších", hned mi naskočil ten "hodnejblbej", pak ta mřížka, blázinec, a přijde mi to kolem třoho Steibecka (O m. a l.) celý omotaný těma hadama, páč mezi bláznama sem třikrát tejdně, tak ňák...já sem na takový vjecy v textech alergickej, esi sem to řek blbě, napiš, to nemyslim ironicky...miluju vás skoro všecky!!!!in,......

Acheron
25. 03. 2005
Dát tip
in, díky, ale obsah je hodně ztajenej, tve vysvetleni je legrace, protoze je jedním z dukazu jak ta ktera vec ma pro kazdeho jiny vyznam. bavim se u toho. vesuvanko, ty zvire z krateru, ty nedas pokoj s tim klubem - já hady nesnáším a kromě Animálií není ani jeden kousek kde jsem zminil hady opravdu o hadech. spis o hadech v dohadech :-) cau paneboze me blbne nejen mozek ale i ta stupidni diakritikóza!

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
..teda, vono uáleží nejen jakejma brejlema, ale aj vodkaď to čteš...já mám podobnejch lidí, jako je ten muj miláček v Myších a lidech kolem sebe furt houfy....

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
avi....

Acheron
25. 03. 2005
Dát tip
ok, in, jeste drobnost pro tebe výše

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
sem se lek, že se tě ťa, to já rád, ale tebe bych nechtěl, a že ses bavil, no super, ale už sem doma, takže vyvenčit psa, a pak du něco matlat...

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
Ťal, kurva už!

Acheron
25. 03. 2005
Dát tip
in, :-))))

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
MNĚ BLBNE MOZEK FURT, PROTO CHODIM SEM!!!!!!!!!!

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
ACHE: OOOOOO))))))))))))))))))))))))))))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acheron
25. 03. 2005
Dát tip
in, z toho se "vymattláš" - ty vole, jak já nesnáším venčit toho našeho blbýho pudla!!! Ale děcka nepřemluvím, hlavně ži si furt přáli psa a pak to skončí jako obvykle.

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
pudl? No teda ty nemusim, já mám křížence retrívra s něčim, a hárá.....ty už se votec? A máš děcka? No to seěš hrdina, ale fakt, hrdina jedna rodina... taky nesmíš těm ftrackům tak podlejhat!!! jen ať pěkně vyběhnou s psíkem ven sami!!!!

Acheron
25. 03. 2005
Dát tip
...ty máš aspoň psa v pravem slova smyslu, ale tenhle idiot. Jo, dětičky jsem přemlluvil, ale třeba ten šestnáctiletej rozlítanej maestro venčil tak, že byl zpátky cca za 18 vteřin, to už je týrání. I takových zbytečností jako je pudl.

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
Hrbol s návrhem? Tip.

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
zmetek jeden!

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
...bych ho chtěl vidět, klučinu, jak by se vychcal a vysral sám za 16 vteřin!!!!!!

Acheron
25. 03. 2005
Dát tip
Jo, tip pro Hrbola!

Acheron
25. 03. 2005
Dát tip
Hrbolku, probůh, ten zmetek nebyl na tebe.

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
teda za 18, sorry!

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
Hrbol není matla, ví to.

Acheron
25. 03. 2005
Dát tip
In, to neni pro určitý věk žádný argument - počkej sám. Do té doby je to pustá teorie... pak praxe... a nakonec TERORIE, vychováta dospívajícího chytrolína co spolkl moudrost světa. Pak následuje TERÁRIE (to už s těmi hady a pudly a myšmi) a nakonec TERIÉR-ÁRIE atd. atd. Zdravím tě in, jdu dělat něco smysluplnějšího (a nebude se to týkat PUDLÁ...

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
řezat je! A psychický týrání si zkusil?

Torolfita
25. 03. 2005
Dát tip
Není to tak špatný...

Induan
25. 03. 2005
Dát tip
Tak nedokážu říct přesně proč, ale tohle se mi hodně líbí. Viva la poésie moderne :) t.

Hadi? Ale di! Díky, ne.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru