Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drzý křeček

27. 03. 2005
7
0
3694
Autor
Barman

Mám drzého křečka. Za zrno nepoděkuje,prská, chroustá a pak plive mým směrem. Jednou už to však přehnal a já ho vzal na pole a tam ho vypustil. Ve vzduchu zakroužil sokolík bystrý a snesl se na křečka. A představte si, ten drzoun ho hryznul do zobáku, vrátil se do klícky, podíval se na mě a řekl:,,Co to zkoušíš?" Já mu radši nasypal zrní a zacpal mu tím hubu. No přeci toho drzouna nebudu poslouchat. 

 


j. nick
31. 08. 2006
Dát tip
Jo, křečci sou svině:)

hrobgar
12. 09. 2005
Dát tip
;-)

Barman
31. 03. 2005
Dát tip
Opravdu vřelý dík vám všem milovníkům hlodavců

inlajn
31. 03. 2005
Dát tip
miluju hlodavce, ale víc tedy psy zase, stejně sme se tady poohíádali, esi je lepoší svíčková, než rajská, pro mě svíčková................ ................1, místo 2 místo houbová 3, místo rajská

StvN
28. 03. 2005
Dát tip
Drzá "povídka". Nebyl ten křeček náhodou zkříženej se surikatou?

:) ...není to tenhle?:

misty
27. 03. 2005
Dát tip
konecne som sa tu aj pobavila...chcem tvojho skrecka...*

Barman
27. 03. 2005
Dát tip
Můj Křeček je Rndr a Josef, Je to můj třídní. Šilený fyzik, když vypráví vzorec má krví zalité oči. Ještě ho chceš:) ?

misty
27. 03. 2005
Dát tip
vdaka, asi uz neprosim... :(

Barman
27. 03. 2005
Dát tip
Neboj on zas tak šílený není, navíc je s ním sranda a minulý týden mě požádal, abych o něm něco napsal. Když už prej nevím co se už měsíc probírá, tak a't mu vzdám hold a až budu slavnej tak on to bude všem ukazovat a bude hrdej.

inlajn
27. 03. 2005
Dát tip
tip, no super....já mám zase fretku, ale asi jí kvůli psovi budu muset dát k ségře...no, i jako "bajka" nějaká vobstojí, držim podobnejm křečkům u mě doma místo u vokna, aby viděli....

obluda
27. 03. 2005
Dát tip
tip :) ten moj ma navyse hryzol...

inlajn
27. 03. 2005
Dát tip
...moh by taky zaločit křeččí stranu, myslim poilitickou...ale to by ho asi nebavilo, na to je hrdej fakt až moc.

tanec
27. 03. 2005
Dát tip
Křeček je milé zvířátko,to je i ten učitel?Pro zasmání dobré!.

Spirit
27. 03. 2005
Dát tip
:) pěkný*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru