Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Flirt

28. 03. 2005
0
0
4832
Autor
Popan

myšlenky mé nejsou o lásce,
schovanou tě mám ve vrásce,
laskám tě ve tmě tajně,
nikdo neví,že oči máš bajné,
vtisknu ti sladký polibek, 
to žár už stoupá do lýtek, 
dostanu se ti lehce pod kůži,
jako když dívka sáhá po růži,
teď varuji tvé tělo předem,
nejsem ten,kdo bude sveden,
zanechán jsem náhodou,
ve vůních kvetoucích zahradou,
ležím ve tvém srdci,
jak koruna na podstavci,
jaro už je za dveřmi,
zavři oči,uvěř mi,
jsem kejklířem života,
jsem v duši tvé tesknota,
ztrať se v mé něze,
jako když mizíš v mlze,
buď na okamžik jen má,
hořká i sladká,hrubá i jemná,
buď svá!


Popan
21. 04. 2005
Dát tip
ale květinko,bez spolupráce obou hemisfér by jsme nebyli tím,co jsme.já nevím jak vy,ale já mám krve celkem dost,ňákejch 5l je dost na to,aby naplnilo,to co má.A opravdu nemám místo penisu pětiletrovej kýbl:)))

Velkej... :-))) good... Popan:jsi mě rozesmál, vážně, při představě ...... :-)) děkuji

Velkej a chybí ti v těch hemisférách častějc? :-))

Velkej, to mi připomíná pohádku "byl jednou jeden král" :-)) přiměřeně, přiměřeně.... aby Ti to nepřekypělo... :-)) tak je to jasné, každej chlap je stejnej... :-)

Velkej, taky se kamarádíš se zvířátkama? :-) nene, špatně, voba jste vedle...správně je... uiiik uiiiky :-))

Popan
19. 04. 2005
Dát tip
To jsem rád,že už vím jak dělá kosatka frustrovaná:) a magic flower- já myslím hlavně tím nahoře-frontální,parietální,temporální,okcipitální-zkrátka obě hemisféry jedou na 100%....penisem bych toho moc nevymyslel:)

Popan, Tě začínám mít ráda... :-)) a já si vždycky myslela, že u pánů je výkonější jenom jedna hemisféra, a propojení mezi oběma je nedostatečné... a hleďme, vyjímka..... klaním se a uznávám, že jsi mě docela uzemnil, což se nestává tak často... :-)

Tě bacím..... co seš, kosatka? :-)

flustrovaná ke všemu ještě... :-)

se kamarádím se zvířátkama Velkej... :-))

bych se Ti na tu Tvoji něminu mohla.... víš co, že? :-))

no, Tvoji..... jako šprechej tak, jak Ti zobák narostl, drahý... :-))

altí, no jo..... němčoure... :-)) Velkej eee??

Velkeeej... :-))) koho zapíchli? a co neklubou? Pišta nevím, kde se toulá a altík je asi v Německu.... ale ukazuje se tu náhodou....:-))

jůůůů kytííí má radost.... dlouho se tak nenapásla jak teď... kůži růži.... lásce vrásce, polibek do lýtek.... tralala.... kytííí je veselá, kytí je hravá, tak jí zavolejte.... :-)) autore, autore, myslete i tím co máte nahoře, ne jenom dole... :-))

Popan
30. 03. 2005
Dát tip
tak sem to trochu poupravil,snad už to takhle není tak hrozný:)ale možná,že se pletu:)

Vaud
28. 03. 2005
Dát tip
emnice?? avi Big_George

inlajn
28. 03. 2005
Dát tip
ne, vona na to snad žaludek má, já(jako čtenář) ne, ale dočet jsem, celkem zhnusen. P.S. Fujtajb!

Elyn
28. 03. 2005
Dát tip
ty rýmy to srážejí ještě víc na kolena, ale už jsem tu potkala horší. ten rým se žaludkem... je jako dobrý vtip.. Nemohla jsem soucítit s autorem, nutilo to spíš ke smíchu.

Popan
28. 03. 2005
Dát tip
ale přesto děkuji,že jste to aspon přečetli:)

nikkaela
28. 03. 2005
Dát tip
bittersweet :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru