Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen o broskvové lásce

Výběr: rebecca13
29. 11. 2000
9
1
2728
Autor
wqw

Kdybych tě potkal někde na zemi má lásko a jako dcera anděla a broskvové mulatky bys vypadala nechal bych svoji hlavu pomalu klesnout do tvého nádherného klína zášť by proplouvala obloukem kolem nás lidé by nám možná záviděli všechny sny by se vyplnily a v moři by tlumeně začaly zpívat velryby čas by se zastavil včera by nabylo a ani zítra nebude tvé ruce by mě objímaly tvá pleť by čarovně svítila a naše děti by si s ostatními hrály v prachu cest Kdybych tě potkal někde na zemi..........

1 názor

pomenka
04. 05. 2002
Dát tip
moc se me to libi....))

Ribi
20. 11. 2001
Dát tip
ˇkeď sa navraciam domov ... viem že nesnívam a teraz? kde si

kafka
19. 11. 2001
Dát tip
ó.......... snivě zchoulené......

Noise
18. 11. 2001
Dát tip
Je to opravdu krásné...jsi takový malý snílek, co?? Určitě se tento sen stane brzy skutečností...

altán
04. 11. 2001
Dát tip
četl po mnoho-té.....jistě že ji potkáš...jde o to doufání, o jistotu v doufání, o víru....

Adelan
19. 12. 2000
Dát tip
Dnes jsem četla znovu...* :-)

wqw
01. 12. 2000
Dát tip
Omlouvám se všem ,kdo tu báseň četli za všechny chyby. Moc mě to mrzí.

Vio
30. 11. 2000
Dát tip
Naplnilo mě to zvláštním klidem a mírem. Hezká představa. Měl bych jen pár připomínek: 1. místo "začli" by asi mělo být "začali" nehledě na to, že vlastně "začaly" ;-) 2. nabylo má být asi nebylo (překlep? ;-) , ale měníš tam podmiňovací způsob na budoucí čas... nějak to tam nesedí. Spíš bych napsal: "včera a ani zítra by nebylo" 3. no a děti... snad by si "hrály" ;-)

Jákob
30. 11. 2000
Dát tip
Zasněně hezké .........

Skleboun
30. 11. 2000
Dát tip
ufo:tebe zatim jen potkavam, jak rozdavas tipy na vsechny strany. Je to jen nahoda, ze si ctu vsechna dila, ktera otipujes, nebo nas mas tak rada a vsechno se ti libi? ne, ze by mi to vadilo, ale je to zajimave....

Albireo
29. 11. 2000
Dát tip
Krásné a pohádkové. Jenom: děti by si hrály

Adelan
29. 11. 2000
Dát tip
Kam Ty na ty sny chodíš...? Hezký, máš tam nádherný obraty :-) (Ale ty chybičky...je to škoda, zbytečně to kazí dojem.)

fox
29. 11. 2000
Dát tip
:-)

Skleboun
29. 11. 2000
Dát tip
krasne snive...ale, jak uz tu bylo, v tomhle jsou ty chyby vic videt...

maty
29. 11. 2000
Dát tip
Jaké nádherné pocity má asi muž,když miluje ženu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru