Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Telefon

19. 07. 1999
0
0
3380
Autor
slavek

a jak by jste reagovali Vy?

crrr, crrr...crrr, crrrr "Ano?" "Dobrý den. Já jsem Tvůj telefon, nechceš si chvilku popovídat?" "Jak, můj telefon?? Nedělejte si legraci člověče, na to já nemám čas!!!" "Ale prosím Tě, opravdu jsem to já. Tvůj telefon Siemens S10 - výrobní číslo EK 2138259.!" "Člověče, nevím, kde jste vzal výrobní číslo mého telefonu, ale já to myslím vážně! Jsem zaměstnaný člověk a na podobné legrácky nemám čas.." "Jak Ti mám dokázat, že jsem opravdu Tvůj telefon? Poslední hovor jsi měl s Pepou. Předvolba 7, délka hovoru 1:23s. Trochu to vypadávalo na naší straně. To víš ve sklepě nemám dost signálu, a ani můj vysílací výkon není neomezený." "Jak tohle..?" "Ty mi pořád nevěříš, viď? Pamatuješ si, jak si mě minulý týden polil vodou? Naštěstí jsi mě vysušil, tak jsem nestihl zkorodovat. To jsem měl tenkrát nahnáno..." "Chcete mi říct, že mi skutečně volá můj telefon?" "Jistě, kdo jiný?" "Začínám tomu pomalu věřit..Proč vlastně voláte?" "Prosim Tě nevykej mi. Známe se dost dlouho na to, abychom si mohli tykat. Pořád si jen vyřizuješ nějaké věci, a mezi náma, kolikrát to jsou pořádné hlouposti..A se mnou nikdy nemluvíš..!" "Ale prosím Tě, copak jsem blázen abych si povídal se svým telefonem?" "No není to tak dávno co by Tě prohlásili za blázna, i kdyby si povídal DO telefonu.. A nepovídáš si snad se svým psem?" "Ano jistě, ale..." "Mluví Tvůj pes?" "ne..." "a mluvím já??" "no..." "tak vidíš.. "víš co? Zavolej za chvíli. Teď se s Tebou nebudu bavit.." "ale pr...." červené tlačítko ukončilo rozhovor. Po chvíli pohlasl display. " Já Ti dám ty..." Pavel se náhle zlomyslně usmál..Vstoupil do malého krámku.. "Dobrý den přeji. Vykupujete zde v bazaru i mobilní telefony?" " samozřejmě, je funkční?" "Ano, až moc..."
Deltex
20. 07. 2001
Dát tip
Hih, je to změna oproti tvým ostatním povídkám, ale je to pěkné...:o))))

NIA
20. 09. 1999
Dát tip
Napiš svoje číslo, můžem si povídat spolu(myslí, že to bude lepší, než povídat si s telefonem)

slavek
20. 09. 1999
Dát tip
0603817927

slavek
31. 07. 1999
Dát tip
MM: no nevím. Mě tohle udělat můj telefon, tak asi skončím v blázinci.. ( tím nechci říct, že tam neskončím, pokud to neudělá.

slavek
23. 07. 1999
Dát tip
kdo ví?

MM
23. 07. 1999
Dát tip
Dobré :-)

snoopy
22. 07. 1999
Dát tip
..ano, až moc! (dobrá pointa) ..je to tak trochu závislost.. na svobodě?

boop
21. 07. 1999
Dát tip
ne, nejsem mobilni, ale presto mne to rozesmalo. dik.

Rivka
21. 07. 1999
Dát tip
Tak teď vážně nevím :-)))

slavek
21. 07. 1999
Dát tip
boope děkuji Ti

slavek
20. 07. 1999
Dát tip
můj Philips se mnou také ne.. Akorát, když někdo volá a to není moc často :-(

Rivka
20. 07. 1999
Dát tip
Slávku - a znají lidi Tvoje číslo? Jinak si to neumím vysvětlit...:-)

slavek
20. 07. 1999
Dát tip
moje číslo může mít každý, kdo si o něj řekne :-))

Jarka
19. 07. 1999
Dát tip
Se mnou si moje NOKIA nepovídá!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru