Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kým vieš snívať

29. 03. 2005
24
2
5705
Autor
obluda

            "Dobre, ale poď von," povedala opitým hlasom, chytila ma za ruku a ťahala ma z klubu.
 Prečo nie, pomyslel som si. Aj tak mi tu začínalo byť pekne teplo. Ťahala ma, akoby som bol posledný chlap na svete. Celkom príjemný pocit. Nemala podprsenku, čo som si všimol už dávno, ale teraz, pri rýchlej chôdzi, v napasovanom tričku a chladnom októbrovom počasí to získalo ten pravý pôvab. Prešli sme na druhú stranu cesty a stratili sa v tmavej uličke. Zastali sme vo výklenku nejakej skrachovanej predajne. Chytil som ju okolo pása a detailne si prezrel jej prsia.

"Toto je najkrajší prírodný úkaz na svete."
Pozrela sa na mňa a nepatrne zdvihla ľavé obočie.
"Tak si to vychutnaj."
Načiahla sa ku mne a jemne mi zahryzla do ucha. Moje ruky sa zmenili na chápadlá. Prisal som sa jej na prsia a prstami som sa hral so vztýčenými bradavkami. Zahryzla mi do spodnej pery a rukou mi prešla od krku až po rozkrok. Rozopla mi gombík na nohaviciach a práve vtedy sa z jej kabelky ozvala predpotopná melódia. Odtiahla sa, vytiahla mobil a pri pohľade na displej prevrátila očami.
"Sory, musím to zdvihnúť."

Čo už. Len som kývol plecom.
Otočila sa, prešla pár krokov a snažila sa hovoriť čo najtichšie, no aj tak som všetko počul.
"Ahoj láska, čo potrebuješ? ... Nie, nie som s babami vonku. ... Dobre, tak zajtra, teším sa, čau."
Telefón odložila do kabelky, náhlivo ku mne priskočila a s úsmevom mi zaštebotala do uška:
"Tak kde sme to skončili?"
Odsunul som ju od seba.
"To bol tvoj chalan?"
"Prosím ťa, nato sa vyser," mávla rukou a pokúsila sa ma pobozkať.
"Vieš čo, ty sa nato vyser," uhol som sa jej.
"Vieš, toto sa nerobí, fakt nie," povedal som, chvíľu som len tak stál, no nakoniec som sa otočil a šiel preč.
"Ty si jebnutý?" kričala, no bolo mi to jedno a pridal som do kroku.
            Kurva. Toto sa nerobí! Kráčal som domov a nervózne som pritom kopal do múrov, stien a obrubníkov. To už sú naozaj všetci skazení? Cestou som sa zastavil v Tescu. Bol som hladný. Kúpil som si pár rožkov, parížsky šalát a plyšového medveďa. Pre frajerku.


2 názory

Barman
14. 10. 2007
Dát tip
jo!!!!!!!

Bezinka
11. 05. 2007
Dát tip
... skvěle napsané, pár slov a má to šmrnc ... t*

Barusha
02. 12. 2005
Dát tip
skvělé,dobrý konec.... T:-)

Ariela
09. 09. 2005
Dát tip
:))))))))))))))))) *

jairro
10. 07. 2005
Dát tip
výborné. T

Dopisovatel
26. 05. 2005
Dát tip
bol to fakt dobre. najviac ma rozmiasol ked som si precital kritiku od nesk6r. pcha, kym vies snivat. brr. aj ked to nie je skutocne, s kym si sa to spustil, vykaslal by som sa na nu v tom momente keby som pocul tu melodiu. nie vazne super.

celer
13. 05. 2005
Dát tip
kdybys to vydal v brozure,urcite bych to za dvacku koupil... ..tvoje tvorba se mi proste lebe..*

Eidam
06. 05. 2005
Dát tip
:o)))))...t*

obluda
06. 05. 2005
Dát tip
diky ti eidame :)

Bonygirl
28. 04. 2005
Dát tip
xixixi...fasa...;))) paradne nahodicky...:)) líbí líbi... davam ti tip s hviezdickou :))

Držpata
04. 04. 2005
Dát tip
haha tohle se mi líbilo :-)

Renas
03. 04. 2005
Dát tip
fajn

arvis...po prve nerozumiem... ...a po druhe...som nedostal avizo...

misty
31. 03. 2005
Dát tip
nepoznam normalneho chlapa... ;o)

...mal si si to uzit aspon v poviedke... ...a tip...

arvis
31. 03. 2005
Dát tip
Assur... ta veta je genialna... citaj ako pocujes... fakt.

wedle_vazy
30. 03. 2005
Dát tip
t*

Griff
30. 03. 2005
Dát tip
moc- t**

perfekt;)

fungus2
30. 03. 2005
Dát tip
Výborné**

outlejn
29. 03. 2005
Dát tip
oprava:katolická

Morun
29. 03. 2005
Dát tip
Výborně.

Nallien
29. 03. 2005
Dát tip
dooobre...*

misty
29. 03. 2005
Dát tip
pekne...uz viem, co si mam mysliet, ked mi drahy najblizsie len tak pre nic za nic donesie plysoveho medveda...*

Botisha
29. 03. 2005
Dát tip
misty:)) pozor, na nahodne plysove dary :) obludiček pisanie ti ide fakt squelle...mas very good fantaziu...len ak...

obluda
29. 03. 2005
Dát tip
outlejn: ano, je uplne katolicka, vlastne je to pribeh naseho pana farara... :) inak, dost zaujimava kritika... misty: normalny chlap by sa nenechal uniest Botisha: neboj, je to naozaj len ta fantazia :)) ...inak vsetkym dakujem...

Nallien
29. 03. 2005
Dát tip
mě strasne pripomina styl tvyho psani jednoho cloveka...no este pis pis pis

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru