Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rutinní Doba Depres

29. 03. 2005
0
0
959
Autor
Postavička

Zabitá květina ležící na okraji tmy,

se mi lehce pochechtává,

je lepší být mrtvá ve tmě,

než žít v beznaději tohoto světa.

Ve světle slunečních paprsků upadat do propasti,

jako uschlý list ze stromu.

Procházíc denně změnami o velkých neznámých,

se zabývám maličkostmi denních problémků,

abych zapomněla.

Jak najít ticho mezi babylonským řevem,

když mi má teplá krev smáčí ruce, tělo a nohy.

Říkám si, snad už konec,

ale znovu se rány zahojí a krev se srazí do podlouhlých čárek,

které připomínají cestu do ticha a lákají k novému výletu.

Včera jsem poprvé zjistila, že nenávidím,

byl to tak silný a hrozný pocit,

že jsem si sedla samým zaleknutím.

Nenávist k sobě samé, jež se objevila v tak prudkém návalu,

mě donutila zvednout sluchátko

a zkurvit vše, co jsem si do té chvíle vybudovala.

Místo radosti z toho jak jsem si ublížila,

však dopadl jen krutý úder reality,

jsi sama.

A zase smích mých neviditelných společníků v hlavě,

zase ta Rutinní Doba Depres,

ale za všechno si můžu sama.


Postavička
12. 05. 2005
Dát tip
inlajn: ty wole řekni mi jag bys asi tag jinag wyjádřil že místo abys mohl normálně fungowat padáš a padáš pořád wíc do prdele a když už newíš tag se snažíš nejdříw zaměřit na něco jinýho, ale gdyž ani to nefunguje tag co? Zkouška se podříznout, ale gdyž to newyjde? Omluwa za silný slowa ťutínku, pojď si na chwíli wyměnit twojí slečinku za dny stráwený sama mezi takowejma lidma jako seš ty, myslíš píwečko s přítelíčínkem? Hmmmmmmm? No newim někdo podle sebe soudí tebe. Poď pojedeš si se mnou free cestu po stáwkách, fesťácích a budeš se wálet po poli nebo tančit u hradby pod wliwem LSD, hub a alkoholu? Hmm? Bez jídla? Radši si dej ten swůj gulášekui sám. Já si pojedu asi trochu jinou jízdu.

vojtěch
29. 03. 2005
Dát tip
Ve světle slunečních paprsků upadat do propasti, jako uschlý list ze stromu.¨---dál nečtu, promiň.

inlajn
29. 03. 2005
Dát tip
"maličkosti problémků!, maličká? A co takhle pošušňáníčko na gulášekui, pivečku s přítelíčínkem?...pak dáme trochu krve, to se nosí, a pak , no to je teda flák: "však dopadl krutý úder reality"...že by tě někdo majznul francouzákem? těžkej přechod vod těch ťutínerk na začátku...s posledním "za všechno si můžu sama" souhlasim, v tomhle textíku, na 100 proc...no, tak příště, broučínku....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru