Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dívám se na tebe a tluče mi srdce....

04. 12. 2000
13
3
5884
Autor
pampelin

Překopáno jest! TEĎ jsem spokojen...

Pohledy zpod víček a kradmé úsměvy Váhavě problesknou Nejistě zmizí Poslové bez cíle? Vyslanci náhody? Anebo přece jen nejsme si cizí.....?

3 názory

martinez
14. 04. 2007
Dát tip
to tě asi čeká pořádná dřina... to nebude jen tady u toho jednoho dílka :o)

pampelin
14. 04. 2007
Dát tip
:) Samozřejmě to tak nemělo být Opravím

martinez
14. 04. 2007
Dát tip
po pádu a znovuzrození písmáka asi překopáno podruhý... nebo to tak nahromadě má být?

gabio
01. 03. 2005
Dát tip
*

Šminka
29. 08. 2002
Dát tip
Líbí. Moc. típ

Houbatec
25. 08. 2002
Dát tip
Netřeba okecávat. TIP*

kachnička
19. 02. 2002
Dát tip
Pohledy zpod víček a kradmé úsměvy Váhavě problesknou Nejistě zmizí.... Poslové bez cíle? Vyslanci náhody? Anebo přece jen nejsme si cizí.....? ...mně se zdá, že se to dost rýmuje, jen je to na dva řádky moc roztáhlý, no...a taky se nějak musí oddělit ty myšlenky, takže to pak vypadá nerýmovaně. :o)) *

Bříza
15. 01. 2001
Dát tip
jo

Šílená
14. 01. 2001
Dát tip
Básnička mě zaujala ale co mě zaujalo ještě víc byla reakce Dědouchova!!!:o)))

Skleboun
10. 12. 2000
Dát tip
libi se mi to...az na tip :o))

clovrdik
06. 12. 2000
Dát tip
velmi hezká myšlemka, i tato Tvá báseň se mi líbí

Dědouch
05. 12. 2000
Dát tip
psal to protože to cejtil a ty nevopruzuj.

Laďa
05. 12. 2000
Dát tip
Já myslela, že lyrycké neveršované jsou takové básně v próze...

pampelin
05. 12. 2000
Dát tip
Co dělat? Rým je tam jen jeden,ale má to rytmus. Navrhuji kompromisní kategorii Miniatura :-) Pavel Daneš:Báseň-to je Socha.Sochař má k disposici dláto,kámen a cit pro tvar.Básník používá slov jako dláta,jímž tesá do zkamenělého okamžiku. A má-li talent,dostane tip.:-)) Báseň jsem napsal,protože si o to onen okamžik řekl.

Sadaf
04. 12. 2000
Dát tip
zolli, tak to budeme dva , kdo to nechá někomu erudovanějšímu ale ten utajený rým mě tam úplně fascinuje... Jinak je to moc hezky napsaný pocit takového ještě nevědění... Prostě, já si TIPnu...

Ber
04. 12. 2000
Dát tip
tip

clovrdik
04. 12. 2000
Dát tip
velmi hezké a milé, fakt je to takový ranně probouzivý, tak napůl :-) líbí

Regis
04. 12. 2000
Dát tip
Zolli: nechci být hnidopich, ale veršovat se dá i bez rýmů... básně jsou fšecky veršované, akorát některé sou nachlazené a zrýbovadé, jiné jsou nezrýmované (Ať žije Walt Whitman!!). Próza je většinou neveršovaná... :o)= Tož bohemisti a literární teoretikové, do mě a jen houšť a vječí kapky!!! :-)))

Laďa
04. 12. 2000
Dát tip
Regisi tož já se přikláním k tvojí teorii. Jinak je to básnička taková....jemná?

JiKo
04. 12. 2000
Dát tip
Jde o starý problém záměny veršované/neveršované za rýmované verše a volné verše.

JiKo
04. 12. 2000
Dát tip
Pro samý plky jsem zapoměl chválit Líbí a to že TýAjPově

zámek
04. 12. 2000
Dát tip
Není-li to dnes zatím nejlepší záležitost .. /alespoň z mého pohledu/. Parádička, paráda ..

zolli
04. 12. 2000
Dát tip
Regis ano, ale to se dostavame do diskuse, ze tady je jiz od Oldy nepresne zadana, kategorie, protoze mas samozdrejme pravdu, ale ja jsem uz dlouhe mesice tuhle kategorii brala spise jako lyrycké rýmovane..vzhledem k tomu ze tu mame kategorii lyricke veršované i lyrycke nevěršované, což je do jisté míry pitomost, možna by stálo za to, to nějak lépe ujasnit, neb jsem se jiz i jinde shledala, ze nekdo na to z autoru jiz v nektere z kritik poukazoval a pravem...

J
04. 12. 2000
Dát tip
Jé, to je moc milé.Hledání a nacházení...Tip.

Eště tak zjistit, čím je to nové, co to říká takovýho- zač to stojí číst... Tak nějak proč´s to vlastně psal...

zolli
01. 12. 2000
Dát tip
Veršované? No když to říkáš... já nejsem odbornik..ale já bych to raději dala do neveršovaných. Protože jsem tam našla jen jeden rým a to takový..no utajený. Ale schválně si počkám co na to někdo erudovanější.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru