Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dračí chutě (2.)

02. 04. 2005
0
0
2038
Autor
schyza

                                     Dračí  chutě    (2.)

                                        -Radek  Protch

 

  -Jo hoši, už to neni takový jaký to bejvalo!

  -Já vím, Terry! To ten novej král, no víš, ten Krauz! Vod tý doby, co je na hradě změnila se naše říše k nepoznání!; Bělovlas svěsil hlavu.

  -To je ale hnus, to bych nevěřil!

  -No Terry musíš se holt přizpůsobit. I já už jsem to docela zvládnul! Podívej!; Bělovlas sáhl do kapsy a vytáhl privatizační kupóny.

  -A co to je? Jeníček&Mařenka a.s... nikdy jsem o ničem takovém neslyšel.; pravil drak a kroutil hlavou.

  -To je také jedna z těch změn. Musíš taky nakupovat, než se to všechno prodá. Jde to na dračku, tohle byli poslední akcie perníkářský společnosti.

  -Ale to já nechápu Bělovlasi! Vlastně vůbec nevím o čem to tu mluvíš?; drak domluvil a smutně sklonil hlavu.

  -Neboj Terry, já ti to všechno vysvětlím!; konejšil ho Bělovlas, ale i tak dopadla do trávy několikalitrová slza, velikosti melounu.

  -Vážně by si byl tak hodnej.; drak si otřel slzu a osprchoval tak všechny přítomné.

  -Ale to víš! Vlastně jde jen o to, že vezmeš všechny své úspory a nakoupíš akcie nějaké firmy, ta potom skrachuje a ty přijdeš o všechny peníze.; Bělovlas si mnul opět svůj dlouhý vous a přemýšlel zda na něco nezapomněl;- No to je asi tak všechno Terry.

  -A není to nevýhodné? Zdá se mi, že přitom nemám žádné záruky.

  -Ale to se mýlíš milý dráčku! Za všechno ručí HáÓDéeSKa.

  -A to je prosím co?

  -Hlavní-Občansko-Demopraktická Strana Kde se fantazii meze nekladou. V erbu mají nějaké heslo. Jo, jo už to mám. U nás bude vašim penězům líp. Nezní to krásně, tak libozvučně.

  -Jistě Bělovlásku, ale raději si to ještě rozmyslím. Zatím se mějte musím letět oznámit, té no té, co mě vyhodila ať se pakuje!

  -Měj Terry Squattere a brzy nashledanou!; loučil se s ním Tixtajt.

  -Tak ahoj ty tam nahoře!

  -Ty se taky měj, Pastefixíku!; odpovídal mu drak.

  -Ještě počkej! Vzpomněl jsem si na jednu písničku, co si zpíval král! Můžeš si jí pískat za letu.; zastavil ho ještě na chvíli Bělovlas.

  -No tak spusť, já mám rád písničky.

  -Jo myslim, že to znělo asi takhle:

Zlato cinká už je doma

kradem a krást budem znova

ah, človíčku, co je ti

nemáš snad nic pro děti?

  ....no určitě to ještě pokračovalo, ale teď si nemohu vzpomenout, tak se měj.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru