Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úšklebek.

Výběr: drfaust
03. 04. 2005
3
0
2041
Autor
Yossie

Když kroky dovřou včerejšek,

není to kniha dočtená,

kterou je možno vzít kdykoli z police,

                                                                       aby měla stejné hrany a stejný tisk

                                                                       a stejný obsah —

                                                                       nikdy ji nenajdeš.

                                                                      

                                                                       (Jarmila Otradovicová / Mé dálky)

 

klovu vchodem vypaženým

na sever

zrní přespolních

tma zatahuje rány – a dovnitř scelila se

rzí        jak od komediantů, když na dlani

cukrová vata nepřesáhne rámec

malé útěchy

 

pod zhroucením bylo zřejmé,

že ostří se narodilo dřív

 

ve sklíčené hlíně


drfaust
03. 04. 2005
Dát tip
jen ten font je opravdu tragickej... básnička dobrá

Yossie
03. 04. 2005
Dát tip
Díky. Já vidím Verdanu v devítce ... Myslíš, že bych se mohla, fauste, zeptat, kde jsem jednou cosi odklikla v počítači, a tam jsem zadala tenhle font. teď to nejde odkliknout nazpět, protože už nevím, kde to bylo ... Takže díky a ostatním děkuju - taktéž za čtení.

drfaust
03. 04. 2005
Dát tip
Y: ptej se na cokoli.:-)) Já vidím Times v 9pt... ten Times, no to je tvoje volba, já osobně ale patkové fonty nemám rád... ale budiž... ovšem proč ta 9-ka... je to hrozně malinký a špatně se to čte.... jinak v levé liště, tam kde je tvůj nick, je v roletě schovaný odkaz: tvoje díla.... tam je pak možnost editovat příspěvek...

drfaust
03. 04. 2005
Dát tip
myslím, že je tam pak: upravit dílo... a v něm můžeš měnit font i velikost...

Yossie
03. 04. 2005
Dát tip
Fauste. Směju se. Tohle znám. Ale chápej mě, i když to dám do nějakého Arielu, tak pořád uvidím Verdanu, protože to mám předštelovaný v pc. Jakože stránky vidím v tomhle a potlačila jsem jejich vlastní fonty. Teda myslím, že neplácám. Už jsem kolikrát lezla do nastavení - ovládacích panelů, ale jako by se potom zem slehla. Tak já to zvětším, dobrá. :)

drfaust
03. 04. 2005
Dát tip
aha:-))) tak já tě špatně pochopil... taky se směju:)))

drfaust
03. 04. 2005
Dát tip
vidím arial

Yossie
03. 04. 2005
Dát tip
Fajn, ale rada ... rada by nebyla? :) Ono je to totiž statický, po úpravě se nič nezmění. Tak je to alespoň už k přečtení?

drfaust
03. 04. 2005
Dát tip
jojo... čte se líp... s radou budu muset podumat, protože teď mě nic nenapadá... ale to by teda mělo být nastavením prohlížeče... stejně mi to zní divně... já se po ničem takovým nikdy nepídil... co máš za prohlížeč?

Yossie
03. 04. 2005
Dát tip
Teď by tam měla být už verdana. A jestli není, tak si řeknu kurnik šopa a jdu od toho; předělávat už nic nebudu. Prohlížeč ...to je jako Internet Explorer a takový? Mlčeti zlato, na informatiku jsem nikdy moc nechodila.

drfaust
03. 04. 2005
Dát tip
si jo.. asi je to Verdana... nicméně (Jarmila Otradovicová / Mé dálky) je stopro arialem...

Yossie
03. 04. 2005
Dát tip
Hotovo. Děkujeme!

drfaust
03. 04. 2005
Dát tip
binog! máš můj úsměv! :-)

(závorka)
03. 04. 2005
Dát tip
jo, ale jo (líbí) T

_Psyché_
03. 04. 2005
Dát tip
neřekla bych, že ažtolik Yossie, ale i tak cítim hlínu mezi prsty *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru