Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzduch

07. 04. 2005
7
2
3091
Autor
MilanH

 

  Vzduch to je především svoboda. Ty nekonečné prostory nad námi. Ty nepředstavitelné dálky, které vždy lidi lákaly vznést se vzhůru k oblakům. Odvěká touha lidstva uniknout zemské přitažlivosti s tím spojené poznávání a dobrodružství.

   Vzduch to je také možnost zhluboka a volně se nadechnout a nabrat, tak novou energii na další cestu. Třeba na cestu za poznáním a objevováním jiných lidí, krajin a věcí.

   Je to také nepřeberným množstvím vůní. Jako třeba velice intenzivní vůně jehličnatého lesa. Svěží vůně čerstvě posekané letní louky, nejintenzivněji vonící po setmění, kdy navozuje atmosféru romantiky. Vůně vzduchu spojená s tmou a tichem to vyvolává až meditativní náladu.

     Je to také vítr. Od mírného vánku čeřícího vodní hladinu či prohánějícího se po obilných lánech nebo cizokrajních stepích. Až po vichr před bouří, po které se ovzduší, tak krásně pročistí. Vítr to je také život, který je dává rostlinám jejichž semena roznáší do všech koutů naší země.

    Vzduch je pro mě především symbolem nekonečné ničím neohraničené svobody a volnosti.


2 názory

MilanH
03. 01. 2021
Dát tip

Děkuji za zastavení se  hezký komentář a tip  :-)


Jamardi
03. 01. 2021
Dát tip

Je pravda, že představa vzduchu se spojuje s představou prostoru, i když je to něco jiného.

Dýchám, tedy jsem :)

Mělo by být vichr při bouři, ne před bouří a ty věty spojené.


Noe1
22. 04. 2005
Dát tip
opět jen tichý *t

MilanH
22. 04. 2005
Dát tip
tiše děkuji

supizmus
13. 04. 2005
Dát tip
velice hezky řečeno

Eilil
10. 04. 2005
Dát tip
máš spoustu zajímavých osobních postřehů a myšlenek.. zvláště pak.. týkající se odvěké lidské touhy.. :o) t

andromeda
08. 04. 2005
Dát tip
moc pěkné, taky je pro mě symbolem svobody a volnosti a když je velký vítr, vůbec mi to nevadí, naopak Tip

Nicollette
07. 04. 2005
Dát tip
Vzduch je především nutnost, aby si přežil Dále nemohu souhlasit, že by vzduch byl svoboda... spíše prostor...

...a prostor je i vakuum, že. mno, ...ale jo....pěkné....celkem

Zbora
07. 04. 2005
Dát tip
Hezky to vidíš...

Křídlo
07. 04. 2005
Dát tip
hmmm..., kefy

bá_Snílek
07. 04. 2005
Dát tip
opravdu podnětný text

vesuvanka
07. 04. 2005
Dát tip
pěkné zamyšlení..... TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru